Stránka 4 z 7

Napsal: 03.01.2006, 12:21
od Caizi
:lol: Ja bych si z te kopy snehu co mam na aute moh udelat v aute iglů...

Napsal: 04.01.2006, 07:23
od Kentoya
aspon neco pozitivniho, ted jenom vymyslet jak tam zatopit uhlím, a můžeš tam i spát :D

Napsal: 04.01.2006, 16:54
od Caizi
Stačí sirka a podpalit auto...to by bylo tepla. :wink: .v anglii to už znají..

Napsal: 04.01.2006, 20:01
od 240SX
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 06.01.2006, 20:34
od 240SX
Dneska jsem z SX málem udělal šrot :cry: .Už mi chybělo to občas rychlé svezení 8) tak jsem tomu trochu na ledovici naložil a .... k...rva :shock: :shock: :shock: . Začal jsem se točit po cestě jak na twisteru,obouchal jsem si prědní i zadní nárazník :x ,naštěstí jen o hromady nahrnutého sněhu :P .Ještě štěstí,že nejelo žádné auto v proti směru :P :P .Ale musím říct,že to bylo rodeo jak sviňa :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: .

Napsal: 07.01.2006, 21:33
od Caizi
Jo no ješte že tem byljen ten snich a ne nějaké ocelové svody.. :wink: ale stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?

Napsal: 07.01.2006, 21:44
od Kentoya
tak jsem se na lede mazlil se shadynou klido kilem, a budeš se řehtat jednou jsem to při 40 neudržel a strom

Napsal: 07.01.2006, 22:17
od doublejay
Caizi píše:...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Na to zapomen, zadne auto na lede neudrzis - predstav si hokejovy puk... Navic - na predku mas vetsi procento brzdne sily, mas tam motor, zadek je lehky a pri slapnuti na brzdu te na kluzkem povrchu naprosto spolehlive predbehne. Mohl bych vypravet zazitky byt i jen z teto zimy, jsme tady na to extremne dobre zarizeni... :lol: Loni se mi nechte povedly dvoje hodiny, sice jsem to "zkousel" na bezpecnem miste bez dopravy, ale primarne jsem je udelat nechtel, chtel jsem si vyzkouset, jestli to zvladnu. Ale nedalo se, byla zledovatela cesta a jak se to zacalo tocit, nepomohlo nic... Spojka, volant na opacnou stranu, proste nic.

Napsal: 08.01.2006, 11:02
od 240SX
Caizi píše:Jo no ješte že tem byljen ten snich a ne nějaké ocelové svody.. :wink: ale stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Stalo se mi to jen jednou :wink: ,protože jak už jsem psal dost jsem tomu naložil 8) ,přeřadil jsem ze 4 na 3 přev.stupeň +dost plynu :shock: a to jezdím na letních,bez závaží v zadu a nemám ABS.Jinak takřka celou zimu projezdím v poho.Ale už vím,že v zimě není čas na předvádění,hraní a mazlení se na ledě a vůbec už jezdit 120km/h a nebo máš špatný tachoš :lol: :lol: :lol:

Napsal: 08.01.2006, 15:53
od 935Baby
Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?

Rekl bych ze pusteni plynu je ta nejhosi vec co muzes udelat (myslim tim uplné ubrání plynu) kdyz ti zacne ulitavat zadek.

Ubranim plynu akorat ten smyk nakrmis - brzdny efekt motoru

Spíš je lepsi pouze decentne ubrat plyn. Uplne idealni je vyslapnout spojku, pak se ti to hezky chytne :)

Napsal: 08.01.2006, 18:10
od 240SX
935Baby píše:
Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?

Rekl bych ze pusteni plynu je ta nejhosi vec co muzes udelat (myslim tim uplné ubrání plynu) kdyz ti zacne ulitavat zadek.

Ubranim plynu akorat ten smyk nakrmis - brzdny efekt motoru

Spíš je lepsi pouze decentne ubrat plyn. Uplne idealni je vyslapnout spojku, pak se ti to hezky chytne :)

Přesně tak 8) ,ale já měl takové fofry,že jsem neměl ani čas zareagovat. :shock:

Napsal: 08.01.2006, 18:14
od 240SX
Já už po té své události asi na ježdění v té zimě kašlu.Radši si koupim kvalitní boty ,čepici ,rukavice,rolák a bundu 8) a budu se těšit na vyjetí až to vše roztaje.

Napsal: 08.01.2006, 18:37
od milonovo
Já myslím že zimní gumy jsou základ,bez nich bych fakt nejezdil.Jinak nevidím problém,ta 240 zase nebude takovej trhač a hlavně to má mnohem plynulejší průběh.

Napsal: 08.01.2006, 18:41
od 240SX
milonovo píše:Já myslím že zimní gumy jsou základ,bez nich bych fakt nejezdil.Jinak nevidím problém,ta 240 zase nebude takovej trhač a hlavně to má mnohem plynulejší průběh.

Před dvěma roky jsem jezdil na zimních 225/50 a bylo to ještě horší.Teď jezdím celý rok na letních 205/60 .

Napsal: 08.01.2006, 18:53
od milonovo
225 je hodně široká guma,195 by bylo akorát.O tom že se v zimě jezdí líp na letních mě nepřesvědčíš,ale když se Ti to líbí :)