Stránka 5 z 7

Napsal: 16.06.2008, 22:17
od Fire
no tak to máte alespoň levné driftování :D , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .

Napsal: 17.06.2008, 07:32
od PDK200SX
Fire píše:no tak to máte alespoň levné driftování :D , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .
"v podstatě zadarmo" :D Ty by se mi šikli taky. Za kolik je "v podstatě zadarmo"??

Napsal: 17.06.2008, 08:35
od areuratty
PDK200SX píše:
Fire píše:no tak to máte alespoň levné driftování :D , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .
"v podstatě zadarmo" :D Ty by se mi šikli taky. Za kolik je "v podstatě zadarmo"??
To by mě taky zajímalo Fajráku...:wink: gum není nikdy dost...

Napsal: 17.06.2008, 17:02
od Fire
50Kč za kus... to je myslím skoro zadáčo :) kdyžtak napište do PM a nějak to domluvíme. Gumy jsou průběžně pořád náký.

Napsal: 17.06.2008, 17:44
od Kopriw
je nejakej rozdil ve zrychleni pri pouziti samosvoru oproti obycejnymu open difu??

Napsal: 17.06.2008, 17:49
od PDK200SX
Myslím, že ano, protože se přenáší všechnen krouták na obe kola stejně, tudíž by to mělo být rychlejší. A můžeš na to víc šlápnout.

Napsal: 17.06.2008, 17:54
od Lefa
to by melo byt snad stejny ne?? kdyz jde vykon v pomeru 50x50 a nebo pri zatizeni na jedny strane treba 60x40 tak je to furt 100% vykonu tedy pukud nepocitame prokluz kol..to by se na case odrazilo :D

Napsal: 17.06.2008, 20:24
od areuratty
Lefa: A právě s open diffem při stejnym plynu prohrabeš víc, protože se ti všechen krouťák přenáší na jedno kolo, zatimco s LSD se ti přenášej více méně na obě kola stejně, proto to tolik nehrabe...
Takže s LSD můžeš mít rozjezd agresivnější než s open a tim pádem ryhlejší...

podle mě...:wink:

Napsal: 17.06.2008, 20:27
od Lefa
areuratty píše:Lefa: A právě s open diffem při stejnym plynu prohrabeš víc, protože se ti všechen krouťák přenáší na jedno kolo, zatimco s LSD se ti přenášej více méně na obě kola stejně, proto to tolik nehrabe...
Takže s LSD můžeš mít rozjezd agresivnější než s open a tim pádem ryhlejší...

podle mě...:wink:
jo ale jak sem psal, kdyz nebudes brat v uvahu prokluz kol tak co se tyce vykonu na kola by to melo bejt stejny jak s VLSD tak s open diffem :D

Napsal: 17.06.2008, 20:41
od areuratty
No ale když nebudeš brát v potaz možnost prokluzu kol, tak nedojdeš na reálnou hodnotu a budou to všechno jen předpoklady...
Ano, výkon na kolech bude stejnej pořád, ale odpich a zrychlení ne...a to je taky podstatná věc...

Napsal: 18.06.2008, 08:06
od Conrad
Čím to zavařit ? Stačí na to CO ? Nebo to chce něco silnějšího ...?

Napsal: 18.06.2008, 08:55
od PDK200SX
Conrad píše:Čím to zavařit ? Stačí na to CO ? Nebo to chce něco silnějšího ...?
Co2 by mělo v pohodě stačit. Taky budeš vařit? Jestli ano, tak pak napiš, jak se ti s tím jezdí.

Napsal: 18.06.2008, 08:56
od PDK200SX
areuratty píše:Lefa: A právě s open diffem při stejnym plynu prohrabeš víc, protože se ti všechen krouťák přenáší na jedno kolo, zatimco s LSD se ti přenášej více méně na obě kola stejně, proto to tolik nehrabe...
Takže s LSD můžeš mít rozjezd agresivnější než s open a tim pádem ryhlejší...

podle mě...:wink:
Přesně tohle jsem myslel, takže s tím naprosto souhlasím.

Napsal: 18.06.2008, 10:51
od Kytt
mám doma ještě jeden open že bych ho taky skusil zavařit

Napsal: 18.06.2008, 15:00
od PDK200SX
Kytt píše:mám doma ještě jeden open že bych ho taky skusil zavařit
No jasný, všichni co nemaj na VLSD nebo LSD vaří jak diví. A nebo chtějí 100% svornost. Je to prostě nejlevnější způsob k driftování. Já o tom pořád uvažuji. Open dif stejně nemá žádnou cenu, tak co s ním?