Stránka 5 z 8

Napsal: 17.10.2005, 17:04
od Gerox
je jasny ze RB2xDETT das do sx-a...

ale:

koupis motor...vykon a kroutak hezkej..:) ale necekal bych od toho motoru nic...vse co vydrzi bych bral jako pridana hodnota...

cili GO: rekl bych 100 - 150 tis kč.

vydrz? podle provozu...ale nebude to zadnej drzak...kor v nasich podminakch..:)

cili mas 60 za motor dejme tomu...tak 15 nez se to dostane sem...dalsich 20 za vbastleni do auta...(20 je mozna malo)...

...pak to nakopnes a projedes to proslapnout pac to nevydrzis...:) hura jezdi to jako prase...bomba supr nevimco...ale kurva nejak to moc zere... :roll: :roll: :roll:

...pak a kurva nejak se z nej kouri...sakra co je asi v prdeli..zajdu do nissana..(tam ti reknou vis co..:-D)

...cili odkud dily? to je jasny ze jo...

...a pokud uz musim tak GO ... cili 150 tis kč...

...20 za vyndani a nanadani motoru dejme tomu...

...at to pocitam jak to pocitam...existuje ten den kdy se probudis a zjistis ze do toho budes muset dat...nebo jsi uz dal min. 250 tis...a pak se podivas z okna a stoji tam obouchana S13...

mno nevim nevim... :twisted: :roll: 8)

p.s.: samozrejme vse psano s nadsazkou bez jakychkoliv osobnich vypadu nabo obdobnych intenci...:)

Napsal: 17.10.2005, 17:15
od Heini
Tak to je to čisté vínko. :D :lol: :wink:

Napsal: 17.10.2005, 17:52
od Mirek
Gerox píše: ...at to pocitam jak to pocitam...existuje ten den kdy se probudis a zjistis ze do toho budes muset dat...nebo jsi uz dal min. 250 tis...a pak se podivas z okna a stoji tam obouchana S13...
To s Tebou nesouhlasim....nevim ejstli mas predstavu ze pokud bys chtel z CA18DET vytahnout 300 koni ze to bude uprava za 50 tis. Nikdo netvrdi ze naklady budou vetsi....ale dost se vrati formou vydrze motoru. Navic nevim jak ty...ale mnohem radsi budu pri pohledu z okna koukat na obouchanou S13 s vykonem 300-350 koni. je to pro me prednejsi nez bodykit za 60 hadru. Ty ceny co jsi psal jsou opravdu dost nadsazene...on RB20DET je motor taky postarsi...ty castky co jsi psal pasuji mozna tak na RB25-26.....ale ne na 20...tak je cenove dost nizko...stoji vic nez SR ale neni to tak strasny.

Napsal: 17.10.2005, 18:04
od Gerox
ok beru...RB20 je o necem jinem...nicmene dily pouze z jap nebo uk...

...ja se taky radsi divam na 300 ps nez plasty...to mi ver...:) a ceny jsem odhadoval podle sebe...delam go na SR a zatim jsem na 80...bez turba, poradnyho sani, vyfuku a jednotky... :roll: 8)

Napsal: 17.10.2005, 18:04
od Mirek
co sem koukal na upravy CA18...tak za kovany pisty a jiny veci potrebny pro upravu nad 300 koni sou to taky velky love....a u RB se na tyhleveci muzes vykaslat....kazdy ma svoje pro a proti....dam sice vic penez nez clovek co bude mit CA18..ale pokud budem mit oba 300 koni tak garantuju ze pokud mu to nebude jen stat v garazi tak ten motor odejde podstatne driv..

Napsal: 17.10.2005, 18:08
od Mirek
Gerox píše:ok beru...RB20 je o necem jinem...nicmene dily pouze z jap nebo uk...

...ja se taky radsi divam na 300 ps nez plasty...to mi ver...:) a ceny jsem odhadoval podle sebe...delam go na SR a zatim jsem na 80...bez turba, poradnyho sani, vyfuku a jednotky... :roll: 8)
SR20 je vzhledem k ostatnim motorum "jen" o neco levnejsi nez RB20 (porizovacka) , takze pocitam s tim ze naklady budou urcite vetsi....ale zase takovy drama to nebude :) Snad :)

Napsal: 17.10.2005, 18:10
od Gerox
Mirek píše:co sem koukal na upravy CA18...tak za kovany pisty a jiny veci potrebny pro upravu nad 300 koni sou to taky velky love....a u RB se na tyhleveci muzes vykaslat....kazdy ma svoje pro a proti....dam sice vic penez nez clovek co bude mit CA18..ale pokud budem mit oba 300 koni tak garantuju ze pokud mu to nebude jen stat v garazi tak ten motor odejde podstatne driv..
ano svata pravda...ale to se pocita na motoru novem nebo minimalne po GO a ne na motoru co ma najeto nakejch 70...a kdo vi jeste jakejch...na to nejak zapominas... :!:

Napsal: 17.10.2005, 18:12
od Mirek
Jenze generalkovat budes muset kazdej motor pred upravou...a pokud budech chtit takovej vykon..i pro CA18 musis koukat po novejch vecech a ne brat jety tady na foru

Napsal: 17.10.2005, 18:14
od Gerox
Mirek píše:Jenze generalkovat budes muset kazdej motor pred upravou...a pokud budech chtit takovej vykon..i pro CA18 musis koukat po novejch vecech a ne brat jety tady na foru
ano ale nevysolis 60-70 za porizeni motoru...+ 20 za montaz do auta...

+ vice penez na GO je to 6-ti val...+ 2 veci ze vseho... :twisted: 8)

ale drzim jinak palce... :!:

Napsal: 17.10.2005, 18:28
od Mirek
Gerox píše:
Mirek píše:Jenze generalkovat budes muset kazdej motor pred upravou...a pokud budech chtit takovej vykon..i pro CA18 musis koukat po novejch vecech a ne brat jety tady na foru
ano ale nevysolis 60-70 za porizeni motoru...+ 20 za montaz do auta...

+ vice penez na GO je to 6-ti val...+ 2 veci ze vseho... :twisted: 8)

ale drzim jinak palce... :!:
no co :)....to uz mi asi nikdo nerozmluvi...ten motor me uchvatil :) PRvotni myslenku odstartoval tenhle clanek :)http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... index.html

Napsal: 17.10.2005, 18:46
od Martin_534
navíc rb20 je dvoulitr a čim si myslíš, že nahonili ty koníky oproti ca18?
turboem :-) v základu tam je větší turbo ...

a neřekl bych, že rb20 bude nějak šíleně uškrcenej motor, od toho je rb26 :-)
takže kovaný písty budeš muset dát při stejnym výkonu taky, a navíc na 350k nejsou u ca18 potřeba, ale proč kupovat obyčejný za 10, když můžeš mít kovaný za 15 :-)
nikdo je tam nedává kvůli výkonu, ale když dělá go, tak se to vyplatí ... seriovej vnitřek vydrží 370k

raddy má cca 320k a naprosto seriovej vnitřek, kromě sací vačky z ca16de


když už swap, tak za něco co se vyplatí = rb25 a vejš

Napsal: 17.10.2005, 18:56
od Mirek
Martin_534 píše:navíc rb20 je dvoulitr a čim si myslíš, že nahonili ty koníky oproti ca18?
turboem :-) v základu tam je větší turbo ...
Osobne si myslim ze turbo na tom sice ma svoji zasluhu...ale je to hlavne diky tomu ze ma 6 valcu. Ten motor sem sice nevidel rozdelanej, ale pochybuju ze ma stejnou konstrukci jako CA a ze jen priplacli dva valce k tem stavajicim :) Takze bych to zdaleka nehazel na turbo :p Je mozny ze se pletu...ale sem tvrdohlavej :D A i kdyby to bylo jak ty rikas...tak oproti CA bude mit vyhodu v tom ze ten motor je delanej na to vetsi turbo.

Napsal: 17.10.2005, 18:57
od No_name
Já bych jenom doplnil Geroxe k tomu vypsání vlastností nahoře- :lol: "kurva,nějak to nezatáčí,to je divný" :lol:
2000EUR stojí motor nebo tim myslíš všechno na přestavbu? (bude toho hodně 8) :D )

To Martin:JJ,proč nekoupit kovaný za 15 000,- že :P

Napsal: 17.10.2005, 18:59
od Mirek
kolem 2K by to melo jit koupit komplet...motor + prevodovka cca 1.3K. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Niss ... 2968QQrdZ1

Napsal: 17.10.2005, 19:09
od No_name
Asi budeš ještě potřebovat kardan a difr :(