OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: OT

Příspěvek od SDRT » 18.12.2011, 14:36

DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat... :wink:
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE
Přílohy
mg0377.jpg
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 18.12.2011, 19:13

To chci!!Co by to teoreticky melo vydržet?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: OT

Příspěvek od Iwan » 18.12.2011, 21:07

dobre to slape! klobuk dole

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Matysek » 18.12.2011, 22:39

tak jsme si s bobešem dovezli hračku do města je to sunny 1.6 Gti, jede to opravdu hezky, není nijak obouchaná a ani se na tom nepodepsala ruka tunera, ... hmm že by kastle pro CA18DET :D

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fizzbiker » 19.12.2011, 09:43

peknej ale je tam "mala" prevodovka na DET sice pasuje ale s tak prťavou spojkou ze to ani nerozjedes...

predpokladam ze to ma NICS a 88kW ne?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Matysek » 19.12.2011, 10:02

Jak je to s těma kW netuším v papírech je 92kW, wikipedie tvrdí 91kW a třeba elit.cz tvrdí 81kW a ty 88kW, heh tak kde je pravda?? :D Je v tom bordel, ale důležité to rozhodně není... :wink:

jj o té "malé" převodovce vím, ale zatím to není aktuální, takže až nám rupne v bedně a půjdeme do swap-u tak budeme hledat tu "větší" 8)

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fizzbiker » 19.12.2011, 10:45

CAčka 1,6 DE mely 81 a 88kW 92 a 94kW mely CA18DE.... :wink: co je v papirech vubec neres pokud ti sedi cisla protoze sou v tom uplne hovna...

slu by to poresit i s timhle gearem kdyztak to pak muzem probrat jak to bude akutní.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Matysek » 19.12.2011, 12:04

a jak rozeznat 81kW a 88kw?

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fizzbiker » 19.12.2011, 19:23

ty nechcu kecat ale myslim že 88kW ma NICS a tridratovou lambdu a 81kW ma jednodrát... ale jestli to tak opravdu je netušim... jinak podle VINu by to melo jit a nebo podle cisla ECU
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Re: OT

Příspěvek od Bobeš » 19.12.2011, 20:36

Tak má to 3 drát... :)

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: OT

Příspěvek od Iwan » 20.12.2011, 11:44

Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne :D momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu 8)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: OT

Příspěvek od pablo » 20.12.2011, 13:47

SDRT píše:
DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat... :wink:
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE
co tohle http://www.youtube.com/watch?v=7b0R1-Bl5FE
od 2:10 min :D

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 20.12.2011, 14:59

Moc hezky projete pablo
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda » 21.12.2011, 01:44

Iwan píše:Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne :D momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu 8)
Co ti tam odeslo lamely nebo co ? Ja mu akorad daval nove gufera. Ale podtlakovou pumpu na brzdy jsme repasovali . Podobnej system lamelky jsme si udelali svoje nove.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: OT

Příspěvek od Iwan » 21.12.2011, 07:04

Nevim co presne asi gufero, tesneni, tece to primo spod osky ven...chalani v servisi tym sa do repasu moc nechcelo ale pouzita moze byt za chvilku v stave takem istem...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 hostů