Stránka 6 z 9

Napsal: 04.01.2007, 10:40
od kenivruh
cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).

Napsal: 04.01.2007, 10:47
od Mirek
kenivruh píše:
cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6

Napsal: 04.01.2007, 10:49
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:
cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce :wink:
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6
Maju dovod ze je lahsi a kratsi.

Napsal: 04.01.2007, 10:58
od Martin_534
mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje

Napsal: 04.01.2007, 11:32
od Mirek
Martin_534 píše:mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje
usporadani valcu ovlivnuje emise?

Napsal: 04.01.2007, 12:16
od blázen
Mirek píše:
blázen píše:já už mám nabídku na VG30DETT takže jak dodělám můj CA asi taky poběží do světa :?
Ja asi precijen prubnu VQ, kvuli hmotnosti a tezisti...zatim VQ30DET, casem mozna DETT. Akorat sem hledal i prestavby s VG30DETT, kvuli reseni urcitejch tech. problemu a neni mi jasny jak tam treba resi vyfuk u TT. Protoze mit vyfuk 10cm od trubicky kde jde palivo mi neprijde jako stastny reseni. Nebo jak je to s turbama vuci podbehum kastle atd.. Pokud se pevne rozhodnu do toho jit (po zjisteni blizsich info), tak muzeme pri prestavbach spolupracovat. Motory jsou to podobny. Pokud mi muzes poskytnout nejakou dokumentaci o zastavbe V6 TT do SX, jak jsi se driv zminoval, sem s ni. Prestavbu planuju urcite, jen stale vaham mezi RB25 ci 26 a VQ30 :roll:

něco málo sem jich našel...tu je jedna
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=187589&page=1
pěknej RB swap

http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13

a jedna prasárna
http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13

do s13 asi vleze fakt všecko

http://forums2.freshalloy.com/showthrea ... t=swap+S13
jinak sorry za OT

Napsal: 04.01.2007, 16:18
od Awatar
RB motory mi přijdou moc fajn. A RB20DET neni motor uplně k zahození, taky je tam určitej potenciál, jde předělat na 2,2l. A já chci mít řadovej šestivál. 8)

Napsal: 04.01.2007, 18:29
od milonovo
Kentoya:Nebudeš dělat nějakej výprodej těch CAček? :D Tady už asi žádný neprodáš :D

Napsal: 04.01.2007, 18:54
od Kentoya
neboj zájemců je na 6 motorů a příští týden se borec přijede podívat na to dvoukilo, tak uvidíme

Napsal: 04.01.2007, 21:39
od Heini
Nekecej ze za 200 :shock:

Napsal: 04.01.2007, 21:46
od Kentoya
jeden zájemce za 180

Napsal: 04.01.2007, 22:02
od Heini
Tak to je slušný.

Napsal: 04.01.2007, 22:33
od kral007
je nejaka sance kdyz do S13/14 se da RB25DET? tak to potom ofiko zapsat?
tenhle motor je na sposte videii s 200sx ale v CR asi nemozne, hadam ze u nissanu to bude jako vsude

ma nekdo zkusenosti co vse je potreba predelat aby to v 200SX fungovalo?

Napsal: 04.01.2007, 22:45
od milonovo
Myslím že šance určitě je,prostě si vezmeš červenou propisku jako paní učitelka a zapíšeš si ho :D
Sorry za OT,ale u nás kolikrát na úřadech nejsou možný věci který by měli normálně fungovat,natoš tohle.Možná kdyby sis trochu pohrál a vyrobil potvrzení od Nissan ČR a narazil na úřednici,která nemá zrovna nemá menstruaci,mohlo by to klapnout,ale případný následky si musíš vyhodnotit předem.

Napsal: 04.01.2007, 22:46
od Martin_534
to je asi bez šance, sr20det jde bez problému, rb těžko :-(
na druhou stranu, když tam dáš rb a potřebný upravy k tomu, tak s tim normálně jezdit nebudeš, takže šance, že se něco stane je poměrně malá