Skúsenosti s TURBOM CHINA

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Příspěvek od Design » 14.06.2011, 20:26

Co jsi dal zatu t28?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Příspěvek od remo » 15.06.2011, 07:37

chosecz píše:Mno mají to být T25/T28 :) A asi teda jsou.
nejaky link odkial si to bral, vies posunut??

cim je toto turbo zaujimave??

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Zemi RHD-cars
user
Příspěvky: 772
Registrován: 19.02.2009, 09:58
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Příspěvek od Zemi RHD-cars » 21.06.2011, 12:17

Cinske turba klidne, ale nedavat hned do auta nybrz repasnout loziska za kvalitni. :) Kazdopadne brat jen kluzne zadne BB...

Nicmene je to nouze... Sam jsem tez nazoru radsi starsi turbo, ale znackove (KKK, Garrett, HKS apod...)...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Ajs
user
Příspěvky: 232
Registrován: 25.05.2008, 17:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Příspěvek od Ajs » 25.06.2011, 09:48

Já mám čínu mělo by to být T28 je na něm najeto asi 3500 km na 1bar a zatím bez problémů vyšlo asi na 7000
Nissan 200sx s13 CA18DET

Nissan Primera P11 SR20DE

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 136 hostů