CA16DE

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

CA16DE

Příspěvek od Matysek » 14.05.2007, 15:07

Zdarec pánové není to CA18DET tak to dávám sem a ne do Tech FAQ
tak snad mě nikdo neukamenuje :D . Koupil jsem Sunnyho 1.6 16V Gti a mám dotázek ohledně tohodle motoru. Zajímalo by mě kde může být problém auto do 4 tis otáček vůbec nejede a pak vystřelí jak "raketa". Do těch 4tis sice zrychluje ale je to takový udušený. Katalizátor je vykuchanej a CAS je posunutej na doraz proti směru hodinovejch ručiček tak jestli i tohle nemůže mít vliv na ten chod motoru. Jestli má někdo nějakej nápad tak budu rád. Ještě k tomu výfuku vím že kdysi tu raddy napsal výbornej článek k problematice výfuku a tak jsem chtěl prodiskutovat jak udělat výfuk na atmosférickej motor. U atmo motoru je potřeba aby měl nějakej protitlak u sunnyho je to tak, že je tam kat pak nějakej tlumič a pak koncák. No a tak co s tím co uřezat a co nechat z dvoustovky jsem vykuchla pruchozí koncovej tlumič a chtěl bych ho dát tam. Za veškeré názory a postřehy předem díky ;-) .

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.05.2007, 15:16

nema to turbo, tak necekej zadny brutalni zatah :)

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 14.05.2007, 15:24

Však to já taky nečekám to jak to zatahuje od 4tis bohatě stačí jen mi jde o to aby to od nižšších otáček to jelo líp. Já ten motor neznám tak nevím jak to má jet třeba jak to z nízkejch otáček jede tak je to v pořádku ale moc se mi to nezdá

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 14.05.2007, 15:34

No jestli ono to taky trochu nebude dano nastavenim CAS... Dorazove hodnoty se mi moc nelibi, rozhodne bych zmeril predstih.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 14.05.2007, 15:36

CAS máš nějak moc posunutej ten předstih bude nesmyslnej, měl by si ho nastavit na 15+-2 tim začni:)
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 14.05.2007, 16:21

Můžu ho zkusit nastavit bez změření zhruba třeba na polovinu neublížím tomu?? Nechám ho změřit někde v servisu ale chtěl jsem to zkusit ještě dneska

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.05.2007, 16:25

neposuvaj ho o viac ako 3-4mm bez zmerania, nasledky mozu byt neprijemne.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.05.2007, 20:00

no možná bych zkusil i zkontrolovat rozvody

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 14.05.2007, 21:14

urcite tobude CAS rozvodyby mohly byt tez posunute
kamosovi torobilona skodovke mal prdnutetesneniepod hlavou azralo jemne vodu a musel to drzat v otackach inak to na p... palilo

ale riesilbysom cas
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.05.2007, 21:28

osobně si myslím, že bude špatný předstih, ale tqaky, protože jsi vykuchal KAT, tak se tomu odspodu nechce, je to přece jen N/A motor, a ten potřebuje zpětný tlak výfukových plynů při nízkých otáčkách kvůli lepšímu plnění, mám to podobné na bluebirdu a zvykl jsem si na raketu od 4000

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 15.05.2007, 07:36

Hmm takže proběhne kontrola rozvodů a seřízení předstihu a pak se uvidí. Ještě nevím co s tím vykuchaným katem nemáte nějakej nápad co tam dát místo něj aby to mělo nějakej ten protitlak?? Díky za rady až tohle proběhne a bude to stejný tak se bude muset řešit dál ještě jednou díky.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 15.05.2007, 20:27

neřeš to až to opravíš tak si za chvilku zvykneš a ten výkon nad 4000 toček je o něco vyšší jak s katem, takže je to nakonec příjemnější

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 16.05.2007, 06:05

JJ zatím to řešit nebudu nejdřív ty rozvody atd.. ale vozit kanistr s olejem v autě se mi moc nechce :D páč ta spotřeba oleje v těhle točkách.... :?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.05.2007, 21:31

holt v řiti kroužky to mám na mém taky, jak to rozjedu nad 5000 toček, tak mi to vysává olej tak rychle, že po ujetí 100km, není ve vaně ani kapka :-D

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 17.05.2007, 05:58

Jj bohužel to samé :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 256 hostů