Stránka 1 z 2

CA16DE

Napsal: 14.05.2007, 15:07
od Matysek
Zdarec pánové není to CA18DET tak to dávám sem a ne do Tech FAQ
tak snad mě nikdo neukamenuje :D . Koupil jsem Sunnyho 1.6 16V Gti a mám dotázek ohledně tohodle motoru. Zajímalo by mě kde může být problém auto do 4 tis otáček vůbec nejede a pak vystřelí jak "raketa". Do těch 4tis sice zrychluje ale je to takový udušený. Katalizátor je vykuchanej a CAS je posunutej na doraz proti směru hodinovejch ručiček tak jestli i tohle nemůže mít vliv na ten chod motoru. Jestli má někdo nějakej nápad tak budu rád. Ještě k tomu výfuku vím že kdysi tu raddy napsal výbornej článek k problematice výfuku a tak jsem chtěl prodiskutovat jak udělat výfuk na atmosférickej motor. U atmo motoru je potřeba aby měl nějakej protitlak u sunnyho je to tak, že je tam kat pak nějakej tlumič a pak koncák. No a tak co s tím co uřezat a co nechat z dvoustovky jsem vykuchla pruchozí koncovej tlumič a chtěl bych ho dát tam. Za veškeré názory a postřehy předem díky ;-) .

Napsal: 14.05.2007, 15:16
od rozum
nema to turbo, tak necekej zadny brutalni zatah :)

Napsal: 14.05.2007, 15:24
od Matysek
Však to já taky nečekám to jak to zatahuje od 4tis bohatě stačí jen mi jde o to aby to od nižšších otáček to jelo líp. Já ten motor neznám tak nevím jak to má jet třeba jak to z nízkejch otáček jede tak je to v pořádku ale moc se mi to nezdá

Napsal: 14.05.2007, 15:34
od doublejay
No jestli ono to taky trochu nebude dano nastavenim CAS... Dorazove hodnoty se mi moc nelibi, rozhodne bych zmeril predstih.

Napsal: 14.05.2007, 15:36
od Hynek
CAS máš nějak moc posunutej ten předstih bude nesmyslnej, měl by si ho nastavit na 15+-2 tim začni:)

Napsal: 14.05.2007, 16:21
od Matysek
Můžu ho zkusit nastavit bez změření zhruba třeba na polovinu neublížím tomu?? Nechám ho změřit někde v servisu ale chtěl jsem to zkusit ještě dneska

Napsal: 14.05.2007, 16:25
od raddy
neposuvaj ho o viac ako 3-4mm bez zmerania, nasledky mozu byt neprijemne.

Napsal: 14.05.2007, 20:00
od Martin_534
no možná bych zkusil i zkontrolovat rozvody

Napsal: 14.05.2007, 21:14
od slik85
urcite tobude CAS rozvodyby mohly byt tez posunute
kamosovi torobilona skodovke mal prdnutetesneniepod hlavou azralo jemne vodu a musel to drzat v otackach inak to na p... palilo

ale riesilbysom cas

Napsal: 14.05.2007, 21:28
od Kentoya
osobně si myslím, že bude špatný předstih, ale tqaky, protože jsi vykuchal KAT, tak se tomu odspodu nechce, je to přece jen N/A motor, a ten potřebuje zpětný tlak výfukových plynů při nízkých otáčkách kvůli lepšímu plnění, mám to podobné na bluebirdu a zvykl jsem si na raketu od 4000

Napsal: 15.05.2007, 07:36
od Matysek
Hmm takže proběhne kontrola rozvodů a seřízení předstihu a pak se uvidí. Ještě nevím co s tím vykuchaným katem nemáte nějakej nápad co tam dát místo něj aby to mělo nějakej ten protitlak?? Díky za rady až tohle proběhne a bude to stejný tak se bude muset řešit dál ještě jednou díky.

Napsal: 15.05.2007, 20:27
od Kentoya
neřeš to až to opravíš tak si za chvilku zvykneš a ten výkon nad 4000 toček je o něco vyšší jak s katem, takže je to nakonec příjemnější

Napsal: 16.05.2007, 06:05
od Matysek
JJ zatím to řešit nebudu nejdřív ty rozvody atd.. ale vozit kanistr s olejem v autě se mi moc nechce :D páč ta spotřeba oleje v těhle točkách.... :?

Napsal: 16.05.2007, 21:31
od Kentoya
holt v řiti kroužky to mám na mém taky, jak to rozjedu nad 5000 toček, tak mi to vysává olej tak rychle, že po ujetí 100km, není ve vaně ani kapka :-D

Napsal: 17.05.2007, 05:58
od Matysek
Jj bohužel to samé :D