Jak dal?

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Jak dal?

Příspěvek od Mirek » 04.07.2007, 20:23

Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu. Zkratka mi bylo receno ze na tomhle aute nastavit geometrie nejde, ze se ho mam rychle zbavit. Tento prispevek neni miren proti prodejci kastle...nemusel to vedet. Ja jen ze nevim co ted, mam sportaka za cca 170 tis kc, kterej nikdy nebude mit jizdni vlastnosti jako sportak, protoze nepujde nastavit spravna podvozkova geometrie :( Rady?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 04.07.2007, 20:26

novou kastli a prehazet to do ní, je skoda se ho zbavit kdyz si na nem uz tolik udelal :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 04.07.2007, 20:35

Jo přesně tak nevzdávej to!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.07.2007, 20:42

jeste bych pro jistotu nejdriv zkusil zmerit geometrii nekde jinde, treba tam kde jsi byl to spatne zmerili.

Parkrat jsem byl na geometrii - v jednom servisu mely tan super laser ale nebyli shopni to na mem aute nastavit - pry je moc nizke (pri tom mam seriovy podvozek...) Tak jezdim k jednomu mechanikovi co ma zarizeni s libelama a ten to vzdy nastavi. Jeste ze jsem na tom laseru nebyl, buhvi co by zjistili me :) Tim samozrejmne netvrdim ze obyc merici zarizeni je presnejsi nez laserove....
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 04.07.2007, 20:45, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.07.2007, 20:43

nech to přeměřit na laseru a neklesej na mysli i kdyby to bylo špatný

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 04.07.2007, 20:56

prijed a ozerem se. sme na tom podobne :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak dal?

Příspěvek od 935Baby » 04.07.2007, 21:27

Mirek píše:Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu.
a ty vis jiste ze je to kastli?

muze byt treba hnutá přední nápravnice a montážní otovry napravnice mohou byt ok nebo mohou byt ohla ramena zaveseni.

Nemas nahodou stavitelne tension rods (ty podelne stabilizacni tyce nebo jak se to jmenuje)? Nebo nejak poskozeny tu konzolku kde je upevneny predek tension rods?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 04.07.2007, 22:03

sehnat dobryho klempíře a nechat dat na stolici, třeba zkusit nechat přihnout napravnici by mozna mohlo fugovat, pritom povymenovat ramena... treba by to mohlo fungovat...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak dal?

Příspěvek od Mirek » 04.07.2007, 22:05

935Baby píše:
Mirek píše:Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu.
a ty vis jiste ze je to kastli?

muze byt treba hnutá přední nápravnice a montážní otovry napravnice mohou byt ok nebo mohou byt ohla ramena zaveseni.

Nemas nahodou stavitelne tension rods (ty podelne stabilizacni tyce nebo jak se to jmenuje)? Nebo nejak poskozeny tu konzolku kde je upevneny predek tension rods?
Delal to clovek na doporuceni Little Bobyho tady z fora...nema laser ale optiku....napravnice to neni protoze je prej tlumic vuci kulaku spravne, ze je proste o 7 mm jak rameno tak tlumic. Ale unibalovy TR me nenapadly jak mi to tam sazel...byl sem z toho tak v pr* ze mi to nedoslo..mmt nafotim tu zpravu co mi dal...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.07.2007, 22:15

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.07.2007, 22:28

tak z te zpravy rozumnej moc nejsem, co zkusit premerit na tension rods jak ktera ma vysroubovany zavit? Ale to musel urco kontrolovat?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.07.2007, 22:29

935Baby píše:tak z te zpravy rozumnej moc nejsem, co zkusit premerit na tension rods jak ktera ma vysroubovany zavit? Ale to musel urco kontrolovat?
tim si nejsem jistej jestli to kontrloloval..nicmene i kdyby (kez by) to byla na predku TR....co na zadku tech 10mm?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.07.2007, 22:31

aha sorry ja jsem se prehledl, jsem myslel ze se jedna o obe predni kola
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.07.2007, 22:41

no teoreticky by slo shodit predni napravnici a zadni subframe. A promerit monzazni body zda jsou podle servisniho manualu - v sekci BODY jsou na konci rozmery.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.07.2007, 00:44

kde jak?v garazi to asi neudelam :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 156 hostů