1000 konove eva

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

1000 konove eva

Příspěvek od kenivruh » 18.07.2007, 15:38

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.07.2007, 15:45

samozrejme ze je schopne, aj ca, vlastne cokolvek len chces. pred 30 rokmi mali 1.5l motory v F1 vykon 1500k, tak preco nie teraz. ale vazne, sr ci ca mozu mat kludne 1000k, avsak uz to nebude motor sr ani ca, vies ako to myslim....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.07.2007, 15:48

raddy píše:samozrejme ze je schopne, aj ca, vlastne cokolvek len chces. pred 30 rokmi mali 1.5l motory v F1 vykon 1500k, tak preco nie teraz. ale vazne, sr ci ca mozu mat kludne 1000k, avsak uz to nebude motor sr ani ca, vies ako to myslim....
Mno ja som to myslel tak, ze vezmes seriove SR zvacsis objem napr. na 2.2, upravis rozvody, das ine piesty a ojnice hodis tam GT42R a budes tlacit 45 PSI. Ci to vydrzi. Nemyslel som exttrem ako boli F1 motory. Myslel som to tak, aby to bolo stale v podstate SR (alebo CA).

Inak kvoli tomu, ze je CA ocelovy blok tak skor verim, ze to vydrzi ako SR.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.07.2007, 17:29

nejvic co jsem nasel na netu je 900 PS na drag SR20DET od JUN-u...

...800 mel od top secret...

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 18.07.2007, 17:38

Fuha to uz ine kafe :shock: inak videl som 700 konovu ale toto...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.07.2007, 19:55

Najlepsie ale je ze ta firma AMS performance robi 1000 konove eva ako na beziacom pase :)

http://www.amsperformance.com/projects.php
http://www.amsperformance.com/amsshopcars.php

Toto je tiez dobry test:
http://www.amsperformance.com/camtest.php
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů