Clanek o Probe

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Clanek o Probe

Příspěvek od Mirek » 09.11.2007, 00:56

Ten clovek by se mel nechat vysetrit :-D
http://www.fordprobe.info/zakladni/4-Ja ... e_zrodilo/
Probe rovněž vyprovokovalo několik výrobců, kteří se chabě pokusili jeho slávu zastínit. Byly to např. Toyota se svou Celicou, Honda s Prelude (je to fakt přízrak) a nebo Nissan se svým malým 200Sx.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 09.11.2007, 07:44

Ten je drzej :evil:
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 09.11.2007, 08:12

Má to v hlavě v pořádku? :-D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 09.11.2007, 08:14

jsadik píše:Má to v hlavě v pořádku? :-D
No řekl bych že ne, jak tam všude zdůrazňuje "moje auto" "jako mám já" atd :-D
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
NS
user
Příspěvky: 48
Registrován: 02.01.2006, 20:37
Bydliště: Tábor

Příspěvek od NS » 09.11.2007, 09:45

Já myslim že je to typ člověka podobný těm na TDI fóru...já já já jenom já a moje kára. Moje moje moje a všechno ostatní jsou sračky. Buď si to neuvědomuje a svoje auto bezmezně miluje anebo je to stvořitel flameů. Jestli za 1. tak mu to přejme a jestli 2. tak se nad tím ani nepozastavujme.
Řekl bych že většina lidí tady i když mají své 200sx rádi tak ho nepovažují za modlu všech aut.
Nissan Sunny 1.6 - sold
Nissan Laurel 2.8D - sold
Nissan Silvia 1.8T

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 09.11.2007, 10:39

Ať si ho klidně za modlu považuje, Probe špatný auto neni, poslední verze v Turbu jedou pěkně, ale prezentovat to otuzenejma krámama co tam maji....jedno jediný tam k nečemu vypadá :-D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 09.11.2007, 13:00

NS píše:Já myslim že je to typ člověka podobný těm na TDI fóru...já já já jenom já a moje kára. Moje moje moje a všechno ostatní jsou sračky. Buď si to neuvědomuje a svoje auto bezmezně miluje anebo je to stvořitel flameů. Jestli za 1. tak mu to přejme a jestli 2. tak se nad tím ani nepozastavujme.
Řekl bych že většina lidí tady i když mají své 200sx rádi tak ho nepovažují za modlu všech aut.
vzdyt tady taky kazdej uznava jenom svoje S1x :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.11.2007, 13:05

Hmm ze zastinit slavu :) Tak taka celica myslim ze zastinila probe celkom uspesne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
NS
user
Příspěvky: 48
Registrován: 02.01.2006, 20:37
Bydliště: Tábor

Příspěvek od NS » 09.11.2007, 13:14

mikyc píše:
NS píše:Já myslim že je to typ člověka podobný těm na TDI fóru...já já já jenom já a moje kára. Moje moje moje a všechno ostatní jsou sračky. Buď si to neuvědomuje a svoje auto bezmezně miluje anebo je to stvořitel flameů. Jestli za 1. tak mu to přejme a jestli 2. tak se nad tím ani nepozastavujme.
Řekl bych že většina lidí tady i když mají své 200sx rádi tak ho nepovažují za modlu všech aut.
vzdyt tady taky kazdej uznava jenom svoje S1x :)
No nevim...tak já jí teda neuznávám stylem "jenom". Je to fajn autíčko, ale že by bylo nejlepší na světě? O tom si nějakej ten rok už dávno může nechat jenom zdát.
Nissan Sunny 1.6 - sold
Nissan Laurel 2.8D - sold
Nissan Silvia 1.8T

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.11.2007, 13:17

Taky tak. Ja uznavam Supru alebo Sunny GTi-R :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.11.2007, 14:09

kenivruh píše:Taky tak. Ja uznavam Supru alebo Sunny GTi-R :)
GTi-r je tusim jediny na slovensku a ma ho nejaky autocrsovy majsterko. :?
tusim ma 284Kw,vydel som aj graf z brzdy-super auto.
Sorry za OT.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 09.11.2007, 14:54

jsadik píše:Ať si ho klidně za modlu považuje, Probe špatný auto neni, poslední verze v Turbu jedou pěkně, ale prezentovat to otuzenejma krámama co tam maji....jedno jediný tam k nečemu vypadá :-D
no na to že je to 2.2 v turbu tak špatně jedou :wink:


probe není nic extra ale věřím že někoho oslovilo... ale celica 200sx nebo prelude se svým 4WS a 2.2 V-tec jsou trošku jiná liga :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.11.2007, 15:14

On asi myslel stary kockaty prelude :) Hmm nie zeby ten posledny tiez nebol tak trochu kockaty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 09.11.2007, 15:47

Te clovek ma pravdu, staci se podivat na vykon ty hnusny mrchy a je hned videt ze je technicky daleko vyspelejsi nez cokoli jineho. 2,2 turbo s ic 130koni a gt dokonce 145 :lol: :lol:, zajimalo by me co je na tom gt :D to ma vic i kdejaka atmo 1,6tka :lol: :lol: a popravde tenhle clanek sem cetl uz tak pred 4-5lety, takze se da rici ze majitel tehdal vubec nemel poneti co je s13(prej maly :D )

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 09.11.2007, 16:34

jo však ono výkon probe mluví za vše i jeho prodejní cena,když napíšu ,že to je jebka, tak asi nebudu daleko od pravdy..
k té velikost..s13 je větší než ta hranatá obluda stím hodně nepovedeným interierem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 hostů