Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX

Příspěvek od Marena » 13.11.2007, 19:59

Uz jsem z toho naprosto otraveny, nikde nemuzu sehnat spravnou koncovku na pancerovanou hadici.
Zavit je to 11ka, dokonce nejaky Withworth.
Takze sehnat byt i jen zavitnik(ocku) je nemozne.
Neni to urcnene na 200sx, takze ty pripravene pancerove hadice mi nepomuzou, leda tak z nich vzit tu koncovku...

Pomuze mi nekdo? Specha
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Potrebuji zavit mazani T25 na 200SX

Příspěvek od kenivruh » 14.11.2007, 09:28

Marena píše:Uz jsem z toho naprosto otraveny, nikde nemuzu sehnat spravnou koncovku na pancerovanou hadici.
Zavit je to 11ka, dokonce nejaky Withworth.
Takze sehnat byt i jen zavitnik(ocku) je nemozne.
Neni to urcnene na 200sx, takze ty pripravene pancerove hadice mi nepomuzou, leda tak z nich vzit tu koncovku...

Pomuze mi nekdo? Specha
Ked myslis zavit na turbe tak to neni 11ka. Uz to tu bolo velakrat. Je to special zavit 7/16-24 UNF inverted flare.

forum/viewtopic.php?t=10677&highlight=unf
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 14.11.2007, 15:41

No panejo, tak to jestli nekde sezenu...
Zatim to vypada, ze necham predelat zavit primo v turbu na nejakou dostupnou 12tku.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.11.2007, 17:45

Marena píše:No panejo, tak to jestli nekde sezenu...
Zatim to vypada, ze necham predelat zavit primo v turbu na nejakou dostupnou 12tku.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Tu druhu stranu uz maju vsade. Hansaflex a tak.

Skus kontaktovat http://www.swagelok.cz/ mozno budu mat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 14.11.2007, 21:22

Zajimave. No uz jsem predal cele turbo na predelani zavitu, tak se uvidi. Maximalne se koupi jine turbo s inteligentnejsim zavitem :-D
Ten odkaz si ukladam, diky
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.11.2007, 23:13

Marena píše:Zajimave. No uz jsem predal cele turbo na predelani zavitu, tak se uvidi. Maximalne se koupi jine turbo s inteligentnejsim zavitem :-D
Ten odkaz si ukladam, diky
Vsetky origo garrett maju taky, len cinske faky maju metricky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 14.11.2007, 23:24

kenivruh píše:
Marena píše:Zajimave. No uz jsem predal cele turbo na predelani zavitu, tak se uvidi. Maximalne se koupi jine turbo s inteligentnejsim zavitem :-D
Ten odkaz si ukladam, diky
Vsetky origo garrett maju taky, len cinske faky maju metricky.
T3ka ma bud na prirubu(jako odtok) a nebo ma jemnou 10ku zavit. T2ka ma myslim 10ku nebo 12ku jemny. To normalne sezenu, ale tenhle paskvil nikde.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

no problemo mam jich nekolik!!!!!

Příspěvek od Bagger » 19.11.2007, 23:07

rad bych ti ho poslal ale nemam jak jsem mimo CR ale poradim ti nech si ho vysoustruzit ja jsem dal za dva 300kc cekal jsem na ne 30 minut 100% podle origose
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 19.11.2007, 23:20

pomuze ti origo hadicka?
červená mrcha je to

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 20.11.2007, 09:28

Diky, nakonec to tedy dopadlo, ze mi presoustruzil zavit na pancerove hadici a v turbu na nejakou asi M12x1 . Jen verim ze do turba nenapadali zadne spony, prolil jsem to obracene olejem a snazil se to profouknout.

Jinak budu stale hledat nejakou dilnu, kde maji takovy soustruh, na kterem by to zvladli. Jak pisete podle originalu...
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 20.11.2007, 11:29

Marena píše:Diky, nakonec to tedy dopadlo, ze mi presoustruzil zavit na pancerove hadici a v turbu na nejakou asi M12x1 . Jen verim ze do turba nenapadali zadne spony, prolil jsem to obracene olejem a snazil se to profouknout.

Jinak budu stale hledat nejakou dilnu, kde maji takovy soustruh, na kterem by to zvladli. Jak pisete podle originalu...
Řekni si co budeš potřebovat popřípade dej výkres a není problém to zařídit dělám kostruktéra a dílnu s PC řízenými i klasickými stroji máme včetně veškerých možných závitníků a nějaké seženu i witvorťácký.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Marena » 21.11.2007, 01:20

Vladislav Bureš píše:Řekni si co budeš potřebovat popřípade dej výkres a není problém to zařídit dělám kostruktéra a dílnu s PC řízenými i klasickými stroji máme včetně veškerých možných závitníků a nějaké seženu i witvorťácký.
Diky, priste si to musim naplanovat lepe casove. Potreboval jsem to co nejdrive, jinak bych na turbo nenechal vubec sahat.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů