Peknej motor

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Peknej motor

Příspěvek od MYSAK » 20.04.2008, 19:28


branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 20.04.2008, 21:17

Zaujimave ze s takym setupom dosiahol taky vysoky vykon.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 20.04.2008, 21:45

Prave som si nasiel ne nete stranku firmy Enthalpy a je to celkom zaujimave co ponukaju. Nastavia ecu na Nissan v skoro hocijakom setupe aky im poslete cize nieste limitovany urcitym setupom ktory musite dodrzat ako napr. u Hdev chipoch a inych. A cena tiez neni najhorsia lepsie ako to riskovat so Standalone Ecu tuningom a pri experimentovani znicit motor.

Dam stranku ak by to niekoho zaujimalo.

http://www.rs-enthalpy.com/ecu.htm
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 21.04.2008, 08:22

Ladenie na dialku to je o nicom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 08:51

branbito píše:Zaujimave ze s takym setupom dosiahol taky vysoky vykon.
myslim ze pouzite trubo a vstreky su plne adekvatne vykonu 470k na kolesach (cca 520k na zotrvacniku).
Akurat potencial na vyssi vykon je obmedzeny pouzitiym turbom, ktore je takmer na svojom maxime. Turbo sice podporuje este podstatne vyssi tlak ako 21psi, avsak kompresor je limitovany maximalnym prietokom.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.04.2008, 15:45

kenivruh píše:Ladenie na dialku to je o nicom.
Preco pokial ti to naladia pomerne dobre na tvoju konfiguraciu tak je to urcite rozumnejsie ako nejaky chip. Je mi jasne ze to tiez neni 100% riesenie ako ked ti niekto kto sa vyzna naladi motec-a ale myslim ze je to rozumnejsie ako rozne chipy kde sa musis prisposobovat a vacsinou riesa len zakladne modifikacie motora ako turbo a pod.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 16:09

je to presne rovnaky system ako u horshamu. nic ti ladit nebudu, posles im tvoju ecu a oni do nej supnu hotovy cip, ktory bol predtym odladeny na podobnej/rovnakej konfiguracii. neviem si predstavit, ako by mohli cokolvek ladit.
to si predstavujes ze im napises:
mam ca18det motor
mam GT3076R turbo
mam 256 vacky
mam 740cc vstreky
mam Z32AFM

posles im ecu, oni vytiahnu svoj motor, daju na neho presne taketo turbo,vstreky,AFM, vacky, supnu to na motorove dyno, odladia ti cip pre tvoju konfiguraciu a posli ti to v tvojej ecu spat za 500USD a k tomu deklaruju ze to spravia za 1-2dni ...dobre rano.

maju hotovych par konfiguracii, presne ako to ma horsham a tym sa musis prisposobit. nie je mozne nic na zakazku ladit, pokial ten kdo to ladi nebude mat k dispozicii cele auto.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.04.2008, 16:25

Ca nerobia
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 16:27

moju poznamku som myslel vseobecne. pripada ti realne urobit full custom ladenie (ako slubuju) bez tvojho motora, za 1-2dni a za 500USD?

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.04.2008, 16:38

skor mi ide o to ze asi maju uz nejake skusenosti s SR motormi a roznymi modifikaciami tak vedia z coho vychadzat. Je mi jasne ze mi to nenaladia uplne ako to chcem ale mozno sa tomu priblizia viac ako nejake chipy. Uz mam vacky ktore ma vysli na nemale prachy a bol by som rad keby sa to aj nejak zurocilo tak hladam neco ine ako hdev aj ked toto leto ho pouzijem.

Okrem toho som uz dost casto cital ze vela ludi v Us to ich programovanie ecu pouzilo tak asi to nebudu nejaky fuseri co davaju prazdne sluby.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 16:47

este raz, posles im svoju ecu, oni do nej daju svoj CIP a to je cele. Je to presne rovnaky "nejaky" cip ako by tam dal horsham alebo kdokolvek iny.
akurat ze napr. horsham jasne deklaruje, ake cipy ma hotove a odladene, udava konfiguraciu a vysledky merania vykonu a oni napisu ze si mozes napisat svoju konfiguraciu a za 1-2 dni ti fici spat ecu s novym odladenym cipom. ziadne detaily, ziadne kofiguracie, ziadne dyno grafy, vobec nic....v mojich ociach je to vyslovene nedoveryhodny styl.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.04.2008, 17:06

No jo vidim ze nema zmysel tu neco riesit dik za vycerpavajucu odpoved
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 17:18

neviem preco si myslis ze to nema zmysel riesit, prave ked sa nieco riesi. logicky som ti vysvetlil, co vyzaduje naladenie na konkretnu konfiguraciu, aj to ze za 500USD, 2dni a bez motora to podla mna nie je mozne.
Kedze im musis poslat svoju ECU, znamena to ze do nej len vlozia hotovy cip. Je jasne ze za 1-2dni nemozu nic realne odladit, aj keby to nebodaj chceli spravit. A tym sa dostavame k podstatnemu bodu a to tomu, ci je mozne aby pre kazdeho zakaznika, ktory si praje inu konfiguraciu ako uz robili a odladili, vytiahnu motor, zozenu prislusne turbo ci vacky a naladia zakaznikovu ECU. Dalsia otazka je typ paliva, vacsina zakaznikov z USA pouziva uplne ine oktanove cisla ako su dostupne u nas, podla coho predpokladas ze ti naladia tvoju konfiguraciu na napr. 100oktn. benzin?

Ty sam pises, ze si investoval do dielov motora a preto chces mat kvalitne naladenu ecu a ja sa ti snazim vysvetlit ze takymto sposobom sa to jednoducho neda. Koniec koncov su to tvoje peniaze a tvoj motor, urob ako chces...

Nepaci sa ti horsham, ktory kvalitu svojich cipov deklaruje presnym popisom konfiguracie a zmeranym vykonom ale mas pocit ze virtualne ladenie custom konfiguracie bez akychkolvek blizsich popisov je pre tvoj draho postaveny motor to prave...

najvyznamnejsi tuner nissan aplikacii je pravdepodobne jim wolf technology (JWT), malokdo ma viac skusenosti a hotovych aplikacii ako oni a predsa predavaju len hotove cipy pre konkretne aplikacie, preco nerobia tuning ecu na zakazku podla zoznamu dielov, ked to je take lahke....

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.04.2008, 17:32

Bol som teraz na stranke americkeho fora a cital som par topicov na temu ecu tuningu a nenasiel som ziadne zavazne negativne informacie o tomto sposobe ecu tuningu. Asi su ty americania tak blby alebo ta firma tak dobra ze vsetkych ojebava ale vsetci tam radia ludom ktory nemaju moznost si nechat doladit auto u nejakeho odbornika alebo to sami nevedia aby sli radsej do ecu tuningu typu Enthalopy, JWT, a inych a nebabrali sa s tym. To preco musis do tej firmy posielat svoju ecu to neviem asi maju svoje dovody mozno ak sa rozhodnem ze je to pre mna zaujimave tak si to zistim.
To ze horshami su nekvalitne som nikdy nehovoril len si myslim ze pokial ide o setupy su velmi obmedzene.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 17:35

ecu tam musis poslat preto, aby do nej vlozili upraveny cip, pisu to na svojej stranke.

na temu ladenia na dialku podla zoznamu dielov som ti napisal vsetko podstatne, (nielen ty) sa mozes sam a slobodne rozhodnut aku moznost pouzijes na svoje auto.

horsham ma preto obmedzene konfiguracie, ze je (podla mna) seriozny a netaha ludom medove motuzy popod nos. urobim, odladim, prezentujem, ponuknem-to je styl obchodu u horshamu. je to najrespektovanejsi tuner s13/s14 v UK a napriek tomu neponuka virtualne ladenie, mam silny pocit ze to nebude kvoli nedostatku skusenosti.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 223 hostů