Stránka 1 z 2

Rozdíl mězi Garrett a JimWolf technology

Napsal: 13.05.2008, 15:46
od Vladislav Bureš
Potřebuju poradit co je lepší či jaké jsou rozdíly
Garrett
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
JimWolf technology
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442
Potřebuju objednat a potřebuju vědět co lépe díky

Napsal: 13.05.2008, 15:53
od kenivruh
Rovnake turbo.

Napsal: 13.05.2008, 16:04
od Vladislav Bureš
kenivruh píše:Rovnake turbo.
Naprosto? mám pocit že když jsem se díval na grafy obou kousků tak tam jsou rozdíly

Napsal: 13.05.2008, 17:22
od MaxX
jo graf je jinej!

Napsal: 13.05.2008, 18:18
od kenivruh
Parametre turba su rovnake. Cim sa inak lisia kto vie.

Napsal: 13.05.2008, 18:27
od kenivruh
Inac ta mapa sa mi nepaci. Viac ako 2 bary s tymto turbom no neviem. S tym ma problem aj GT2871R.

Napsal: 13.05.2008, 19:32
od Vladislav Bureš
rozdím v grafu tam je a otázka tedy ještě zní jak se projeví to turbo proti garretu? je totiž možnost to turbo pořídit o několik tisíc levněji než GT2860RS z ATPTURBO a turba se zdají stejná alespoň z většiny a jelitož tam změna je tak mě zajímá jaká a jak se projeví

Napsal: 13.05.2008, 21:12
od jagy
Jen okrajove k tematu.. JWT je dobra firma, v USA dost uznavana okolo SR a KA tuningu. Zadni smelinari, ebay, apod. Sam mam od nich vacky a filtr.

Napsal: 13.05.2008, 21:32
od Vladislav Bureš
mě nejde tak ani o to jestli to je dobrá firma i když také ale jaký je rozdíl v tom turbu. Jestli bude garrett lepší s větší životností a lepším průbehem výkonu tak si pořídím jej a pokud to bude naopak tak toto nejde mi o cenu ale o vlastnosti toho turba a i kvalitní firmy mají nepovedené kousky proto se na to ptám jestli by toto turbo někdo pořídil kdyby střba stáli obě steně s garrettem a když tak proč

Napsal: 14.05.2008, 05:53
od johny1
Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.

Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.

Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.

Napsal: 14.05.2008, 06:15
od Vladislav Bureš
johny1 píše:Osobne by som bral garrett turbo lebo si myslim ze dostanes kvalitu za tvoje prachy. Ale to JWT turbo je tiez urcite kvalitne. Moc by som si hlavu nelamal nad tymi mapami, rozdiel medzi tymi dvomi turbami by si podla mna nepocitil. Len si vyber spravnu a/r velkost.

Co tak gt2871r? Ja som si vzdy myslel ze to je lepsie turbo ako disco potato.

Tieto turba su "efficient" do 20psi, ak chces tlacit viac tak treba vacsie turbo.
Viděl jsem pár grafů CA18DET s GT2871R a abych řekl pravdu naprosto mě to odradilo plný tlak až za hranicí 5000ot kdy má doslova raketový start ale do té doby prakticky přirovnal bych ten graf ke goniometrické funkci "tg" a to nechci nehledě tomu že aby to mělo asespoň trochu víznam tak bych musel točit přez 8 tis nebo jezdit jen sprinty a to není to pravé ořechové kdežto grafy aut s GT2860RS byli mnohem hezčí plynulejší s maximem okolo hranice 4000ot. Z toho důvodu a velice hezké křivky výkonu bude GT2860RS ideální a víc jak 350hp s počítám tak 1,3barem stejnak nechci aby to také mělo nějakou životnost.
kenivruh: Mohl bych tě poprosit o vložení nějakého grafu výkonu co jsi mi ukazoval? Jak CA18DET s GT2860RS tak s GT 2871R.

Napsal: 14.05.2008, 08:05
od chosecz
Na CA18DET je GT2860RS naprosto idealni. Me to da plny tlak opravdu okolo tech 4000 tisic a je to nechutny mazec :)

Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.

Napsal: 14.05.2008, 10:38
od Vladislav Bureš
chosecz píše:Na CA18DET je GT2860RS naprosto idealni. Me to da plny tlak opravdu okolo tech 4000 tisic a je to nechutny mazec :)

Az vse bude ready, tak samozrejme dodam graf z brzdy.
co vše budu potřebovat pro instalaci toho turba místo T28 (S14)

Napsal: 15.05.2008, 21:31
od raddy
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=442

http://www.atpturbo.com/root/maps/gt28rs.htm

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm

uz je vam to jasnejsie? mapa gt28rs od JWT je nespravna, v skutocnosti je to mapa gt2860R trim 62. mapa od APT je spravna, cize pre GT2860RS.

Napsal: 15.05.2008, 21:41
od Vladislav Bureš
Hold odborník sepozná včechna čest kouknou na graf a vědět že to je jiné turbo. Opravdu Raddy skláním se před tebou
z čehož vyplívá že neznáme graf JWT