Zavařit nebo dát VLSD???

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Zavařit nebo dát VLSD???

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 19:06

Zdravím, mám na Vás prosbu. Rozhoduji se, jestli mám zbytečně utrácet peníze za diferák s větší svorností nebo ho jednoduše a zadara zavařit?? Mám 200SX S13 open dif.Nevím jak se to bude chovat v běžném provozu a jestli to nebude nějak něčemu vadit? Samozřejmě, že ABS odpojím.Myslím si, že zadokolka by to mohla snést, ale bojím se co to bude dělat v zatáčkách. Máte to někdo zavařené a skušenosti s tím? Dik.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 19:08

zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie » 12.06.2008, 19:19

remo píše:zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
Ještě bys mohl dodat pocity a postřehy z užívání v normálním provozu a tvá odpověď bude naprosto super ;) Díky.

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 19:25

mauglie píše:
remo píše:zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
Ještě bys mohl dodat pocity a postřehy z užívání v normálním provozu a tvá odpověď bude naprosto super ;) Díky.

Přesně tak. Já právě nevím co to bude dělat v normálním rovozu a ve vysokých rychlostech(přez 200km/h) v zatáčkách. To potřebuji vědět, jinak už bych nejspíš vařil. :D Jo a nemáš to nafocené. která kola se přesně zavaří?

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 19:34

mauglie píše:
remo píše:zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
Ještě bys mohl dodat pocity a postřehy z užívání v normálním provozu a tvá odpověď bude naprosto super ;) Díky.
v momente nahodenia zavareneho diffu je auto v beznej premavke velmi zle pouzitelne

trha to kuse sa to a podobne veci v malych rychlostiach a pri vytocenom volante

to uz je skor iba ako dalsie auto na driftenie, ale fungovat sa tak da
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 19:43

Jsem si to myslel, že to nebude dělat dobrotu. Chtěl bych driftovat, ale taky chci normálně závodit a jezdit. Jinak by mi to nevadilo, já s ním jezdím jednou do měsíce, jinak stojí v garáži a většinou něco tuním. To by byl nejlepší ten LSD a nebo aspoň VLSD. Ale nechce se mi to kupovat :D Nakonec to stejně zavařím a nějak se budu kodrcat po silnici:D Už to vidím přez 200 na tacháči a auto ne a ne zatočit :D

Uživatelský avatar
TuSa
user
Příspěvky: 178
Registrován: 05.04.2008, 21:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TuSa » 12.06.2008, 19:47

bude doriftoo v každej zátačke :-D takže našetriť na nový diff :P
Obrázek

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 12.06.2008, 19:51

jojo jak pise remo je to brutal jazdit s tym po meste a de to este parkovat takze setri kamo

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie » 12.06.2008, 19:52

PDK200SX píše:Jsem si to myslel, že to nebude dělat dobrotu. Chtěl bych driftovat, ale taky chci normálně závodit a jezdit. Jinak by mi to nevadilo, já s ním jezdím jednou do měsíce, jinak stojí v garáži a většinou něco tuním. To by byl nejlepší ten LSD a nebo aspoň VLSD. Ale nechce se mi to kupovat :D Nakonec to stejně zavařím a nějak se budu kodrcat po silnici:D Už to vidím přez 200 na tacháči a auto ne a ne zatočit :D
Tak zavař ten svůj open a když nebude vyhovovat, koupíš VLSD nebo LSD, stejnak bys ten open pravděpodobně vyhodil :lol:, a zas taková pálka to není (já mám VLSD - zatim jen koupenej :-D- za 3tis)

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 19:57

Já s tím po městě neparkuju, na to mám jiné auto, tohle je jen na víkendy. Open bych určitě nevyhazoval. Za 3tis. bych ho taky bral. Pochybuju, že někdo bude chtít vyměnit open dif za VLSD, co??? Nevíte o někom?? Víte co, tak já to auto koupil za 25tis a nechci to zakřiknou, ale je dost dobrý za ty prachy a nechci to zbytečně někde kvůli tomu zbořit.:D

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 20:00

vo vyssich rychlostiach a v tiahlych zakrutach je to v pohode

najhorise su male rychlosti a ostre rzakruty
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 20:04

remo píše:vo vyssich rychlostiach a v tiahlych zakrutach je to v pohode

najhorise su male rychlosti a ostre rzakruty
To jsem chtěl vědět, tak v malé (menší rychlosti) se přece jezdí bokem ne :D Mě de o to, že když s tím pojedu mimo město, tak jak se to chová kolem těch 100km/h a 200km/h, tam bejvají právě ty podlouhlé zatáčky ale taky ty hodně ostrý, tak abych ji vybral bez jízdy bokem :D

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 20:07

okolo 100 je to uplna pohoda a 200 nejazdim bezne ani vo svojom beznom ajte ktore je r.v. 2006 natoz v 200ke a teda je to pre mna bezpredmetne
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Příspěvek od PDK200SX » 12.06.2008, 20:10

Takže myslíš, že bych ho mohl teda klidně zavařit,jo? Na malé rychlosti moc nehraju, jinak bych si koupil šade, ne nekoupil, S13 je nádherný auto a neměnil bych. A máš nějakou fotku co se tam přesně vaří?

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 12.06.2008, 20:13

nie nemam, ja som to nevaril

robil mi to kamarat, ale v kratkom case to bdem davat do ineho obalu, tak to mozem odfotit
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 hostů