![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
snadneji se pak prorezava zkrz olej a olejovou mlhu ve vane. Takzvany "knife edge design" ale ma to smysl spis jen u vysokootackovych motorů bych řekl...MYSAK píše: btw jakej vyznam ma ze takhle obrousil kliku? jen redukce vahy nebo neco vic?
myslim ze ked ju dal zbrusit tak si tu kluku dal aj vyvazit... minimalne!Mustang GT píše:tak ale nenarusa to statiku a celkovu vyvazenost? to uz kvoli par stovkam gramu bych sa na to vysral, to aby som siel bez mikiny v kaare radsej
Ze na nej vubec reagujesJ3tb0Y píše:ono to neni take jednoduche ako si to predstavujes ked odlahcis nieco co ovplyvnuje krutiaci moment ..cize aj zrychlenie auta stacia ti aj gramy lebo do tejto skupiny patria len piesty ojnice klukovka a zotrvacnik....tam toho moc netreba...a ty myslis vahu ako taku celkovu to znamena ze uz je to prehnane prevodmi v prevodovke a diferenciali takze tam hybes celym autom co predstavuje trochu inu vahu. naco by sa potom vyrabali odlahcene zotrvacniky ktore ti zlepsia zrychlenie ked su lahsie len o nejake to max. kilo
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů