Stránka 1 z 1

Variable geometry turbocharger

Napsal: 10.07.2009, 10:54
od Pelek
Řešil někdo jak by se tohle dalo nacpat do našich aut.Bylo by to hodně zajímavé vidět tu křivku na brzdě jak to jde od spoda do výkonu.

Re: Variable geometry turbocharger

Napsal: 10.07.2009, 12:39
od blázen
neřeší..používalo to jen porsche ne? Je tam problém s EGT

Re: Variable geometry turbocharger

Napsal: 10.07.2009, 13:13
od Pelek
To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.

Re: Variable geometry turbocharger

Napsal: 11.07.2009, 16:40
od kenivruh
Pelek píše:To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.
GT3 je atmosfera :) Problem je v tom ze turbobenzin ma ovela horucejsie plyny ako turbodiesel, takze ten mechanizmus ma problemy so zivotnostou. Preto sa do benzinou nedaval (myslim ze porsche bolo prve co to dava seriovo).

No a davat to na nase auto sa urcite neoplati, pokial teda nema niekto nazvys peniaze na experimentovanie.