Konstrukcia ramu.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 11.04.2011, 14:55

Caute fesaci.
Napadla ma uz davnejsie jedna blbost a chcel by som ju realizovat,len mi chybaju potrebne "znalosti".
Chcem pozvarat trubkovy ram z CrMo trubiek a osadit ho mojim motorom z bielej Z31ky.
Chcem sa opitat ci niekto nenasiel pekny odkaz kde je nieco podobne vydiet,alebo nejaky nakres......
Bude to sluzit cisto len na drag race.
Dakujem.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Kentoya » 11.04.2011, 15:36

to samé jsem zvažoval na CA motor :D

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od 200sxfabi » 11.04.2011, 15:52

dsc003782.jpg
před dávnem jsem někde objevil tuto foto :) kde to už bohužel nevim

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 11.04.2011, 15:58

Kentoya píše:to samé jsem zvažoval na CA motor :D
A co si vymyslel?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Mirek » 11.04.2011, 16:01

bylo tady tema, kde byl odkaz na nekoho tusim z UK kdo takhle delal okruhovou S13ku co si vzpominam, ale nevim uz ja se to jmenovalo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 11.04.2011, 16:16

buky300zx píše:Caute fesaci.
Napadla ma uz davnejsie jedna blbost a chcel by som ju realizovat,len mi chybaju potrebne "znalosti".
Chcem pozvarat trubkovy ram z CrMo trubiek a osadit ho mojim motorom z bielej Z31ky.
Chcem sa opitat ci niekto nenasiel pekny odkaz kde je nieco podobne vydiet,alebo nejaky nakres......
Bude to sluzit cisto len na drag race.
Dakujem.
Pokud delas v autocadu, solidworksu a pod. tak zacni tam a delej zatezove testy. Pokud chces jen neco okopirovat a posvaret z trubek tak se na to vyser a bud rad ze zijes... Dalsi moznost je si dovest hotovej ram ze statu pro drag racing... nebo si jen nechat dovest trubky ktery se u nas svarej... Doporucuji tuto firmu http://www.chassisengineering.com/
Bez auta...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx » 11.04.2011, 16:22

To nevadi,aspon zdochnem v tom co mam rad:-)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 11.04.2011, 16:27

buky300zx píše:To nevadi,aspon zdochnem v tom co mam rad:-)
Kdo bude dedit?:-D
Bez auta...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Kentoya » 11.04.2011, 17:44

buky300zx píše:
Kentoya píše:to samé jsem zvažoval na CA motor :D
A co si vymyslel?
že na to nemám čas a prostor
to chce jednu samotnou garáž, ve které by se to v klidu stavělo, anebo sponzora a zavřít dílnu :D, ale v podstatě jsem si říkal, že bycg okopčil v základu to GTM co staví adner, ale jen nahrubo

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Martin_534 » 11.04.2011, 18:27

http://www.jerrybickel.com/chassis-kits ... c1000.html
za plánek to není nejmíň, ale třeba by se to vyplatilo koupit :)

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora » 11.04.2011, 20:16

Martin_534 píše:http://www.jerrybickel.com/chassis-kits ... c1000.html
za plánek to není nejmíň, ale třeba by se to vyplatilo koupit :)
a to je jen tresnicka na dortu, pak potrebujes jeste napravy a spol coz stoji dalsich kupa tisic dolaru a to jentak okopcit nejde...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Kentoya » 11.04.2011, 20:48

no osobně si myslím, že by se dal použít podvozek z dvoukila kterých je tu plno a za pár kaček a tomu ten rám přizpůsobit, pokud dodrží trojúhelníkové, či dokonce křížové propojení trubek, tak ten rám musí držet víc jak seriová kastle, pokud to nebude vařit jarda z dolní lhoty, ale člověk který umí

stačí se podívat občas na formule 1 jak v padocku mění ty skelety na tom rámu, a i ten rám pro formule 1 je tvořen pár trubkama, tím netvrdím že je to hračka, ale jen k zamyšlení

další věc pro názorný příklad je chevrolet, výkony jako kráva a ten základní rám je strašně jednoduchý

domnívám se, že pokud se použijí nápravy např z 200sx, nebo 300zx, s lehkýma ramenama, a od začátku do konce povede profil 4x10 cm, poctivě vyzpěrovanej s nějakou rámovou konstrukcí, tak není co řešit

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Woyta » 11.04.2011, 20:49

Co neco z ceskych luhu a haju? Metalex by neco nemel?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od adner » 11.04.2011, 21:42

nakresli si rám,jak by měl asi vypadat (přibližný obrys) a zajdi za autokrosařema,ty ti všechno řeknou - jak a z čeho vařit,průměry a výztuhy,uchycení ramen atd... ramena a šenkly si sežen z corvety c5, jsou z duralu a velmi jednoduše se implantují...

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od adner » 11.04.2011, 22:03

PICT3489.jpg
:mrgreen:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 220 hostů