Stránka 1 z 3

Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 19:18
od kenivruh
Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:

1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 19:50
od Trinom
sorry, že ti lezu do tohohle tématu, ale nemáme tady ne fóru někoho, kdo by se znal s někým v Brně, kdo má dyno?

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 21:23
od vmille
Nekdo kdo primo vlastni dyno tu neni. V Brne je 5 brzd mozna vic. VUT, Mendlovka, ISŠA, pak nejaci chiptuneri mozna nejaka stredni skola, vsechno nemam zmapovane.
Orientacne to zmeri kdekoliv za 1000Kc, u nas to stoji 3000Kc ale je to presne. Nikomu se nenabizime, vetsinou lidi prijedou sami protoze chteji poradne mereni.

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 21:36
od Svobda
Issa nema nahodou jenom motorovou brzdu ?
Jinak u vas to je co :?: :roll:

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 21:52
od vmille
Mendlova univerzita.
ISŠA ma jen valcovou, za flasku jsme tam prohaneli uno co jsem delal s kamosem.

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 28.04.2011, 22:14
od Trinom
Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! :lol:

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 09:20
od mrkevvzime
kenivruh píše:Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:

1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile
presne 50kW je hrozne moc to by se nektery auta ani nerozjeli, protoze ani nemaj 50kW motor :)

nebo nechapu jak se ty ztraty meri... :)

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 09:36
od Tosho
Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 09:37
od Mirek
Trinom píše:Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! :lol:
Taky jsem slysel ze ji tam mate 8)

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 13:18
od mrkevvzime
Tosho píše:Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?
mi prijde jako blbost, ze cim vetsi vykon, tim vetsi ztrata...

to by seriova s13 mela napr. ztratu 35kw a 300hp s13 70kw... a pritom je to stejnej motor a pohon, tak kde by se tam vzala ta vetsi ztrata vykonu...

to prece musi zalezet na opravdovejch ztratach v pohonu a v motoru a ne na % z vykonu nebo ne? :D

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 17:30
od sejkora
a co ze tady resite? koukam ze kraviny :-D na brzde neni dulezite jestli ma seriovy motor o 20kw namerene mene nez jeho tovarni udaje ale dulezite je aby po 10ti mereni ta hodnota byla stejna... pokud nekdo udela na motoru nejakou upravu a jde na brzdu tak to je uplne o nicem pokud si nezmeril vykon v serii... to pak nevis jestli si sel s vykonem nahoru a nebo naopak dolu... dam priklad, dvoukilo serie bez chyb, jdes na brzdu a nameri ti to 150koni... coze 150? jakto? vzdyt serie ma mit 170.... takhle to ale nechodi a vetsina lidi to do dnes nechape... ty jdes naa brzdu se seriovym autem aby ses mel od ceho odrazit, takze kdyz ti to po 3 merenich nameri stejnou hodnotu 150hp tak vis ze brzda je presna... udelas nejake upravy a za stejnejch podminek zmeris znova a zjistis ze mas 170... takze vis ze mas o 20 koni vic ... to co vy vidite na tech videi z youtube jak tam frajeroj namerili 550hp berte opravdu jen s rezervou pac takove videjko se da natocit bez specialnich efektu i na 200hp aute :) Jen pozmenej vstupni hodnoty pro brzdu a hned maj kone navic:-D Takhle se dela reklama vetsinou na nejakej vyrobek a nebo autodilnu...

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 17:32
od Svobda
vmile: Ty tam makas nebo studujes?
Mozna tam pristi rok pujdu na Mendelejovku bud Praha nebo ona :lol:

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 19:39
od Jebass
Ještě dodám záleží na opotřebení motoru,nejrozumnější vysvětlení od výroby za ty roky jde o opotřebení.

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 29.04.2011, 22:13
od vmille
Svobda píše:vmile: Ty tam makas nebo studujes?
Zatim pracuji ale nevim jestli to dlouho vydrzim za tu almuznu :)
sejkora: mas pravdu ty levne dyna by meli slouzit na porovnani, ale ja osobne bych pochyboval o dynu kde jsou velke ztraty i na porovnani. Dobre dyno meri presne.

Ted nevim proc je to prolozeno primkou, jeste to zjistim, z bodu plyne ze se nejedna o procentuelni zavislot.
Obrázek

Re: Jagy vs Kentoya

Napsal: 30.04.2011, 15:50
od sejkora
vmille píše: Dobre dyno meri presne.
Bohuzel zadne nemeri presne, jen to motorove, na kolech ti to nikdy nezmeri presne pac u kazdeho auta jsou jine ztraty.