Stránka 1 z 8

KA24DET vs. SR20DET

Napsal: 13.10.2005, 22:11
od Mirek
Caute, chci si do SXa davat jinej motor..v uvahu prichazeji tyhle dva....postupem casu bych se rad dostal na cca 350 koni, ale nechci mit motor na 50tis km. SR20DEt ma v serii vetsi vykon...ale pokud ho vyzenu na 350 koni. zivotnost jde do haje. Kdezto KA24DET je linej, ale po upravach (turbo kit atd.) se v nem da probudit pekna sila.Momentalne se naklanim spis ke KA24DET. Vas nazor? Dik moc

Napsal: 13.10.2005, 22:14
od Heini
Muj...RB 26, a? to stojí za to. :lol:

Napsal: 13.10.2005, 22:17
od Mirek
Heini píše:Muj...RB 26, a? to stojí za to. :lol:
Jo to je dobrej motor...ale cena samotnyho motoru a nasledne dilu bude asi vysoko...nehlede na to ze ten motor sem nikde nenasel k prodeji :) Hledam v dostupnych vodach :)

Napsal: 13.10.2005, 22:23
od Martin_534
jestli chceš 350koní a nezatěžovat motor, tak ti nic jinýho nezbejvá, nebo koupit LT1 z corvety :-)
jinak samozřejmě nejjednodužší sesta je go tvýho starýho ca18 a dát na něj pořádný turbo + všechny potřebný úpravy

Napsal: 13.10.2005, 22:48
od Mirek
Jako kdyby to bylo u toho co ja chci...tak SR20DET z S15 s 6kvaltem by byla jasna volba :) Ne musim zvolit mezi CA18DET. SR20DET, KA24DET.O CA a SR nejaky info mam....ale KA je zatim tajemny....na 350 koni si myslim CA nepripada v uvahu....u toho motoru je dle meho laickeho nazoru strop nekde u 240-250 koni...jde to i dal.....ale motor jde za xx tisic km do pryc....

Napsal: 13.10.2005, 23:05
od milonovo
Nechci Ti brát iluze,ale seriový KA 24 bude mít strop mnohem menší a pokud budeš investovat do pevnějších vnitřností,turbo kitu atd. tak ve výsledku budeš mít hodně drahý koně.Prostě když vezmeš reálnou investici,vyjde nejlíp CA18DET a tím rozhodně nechci říct že to bude levný.Jinak žádnej motor po takovýmhle navýšení výkonu nevydrží to co v serii,to je snad jasný,musíš si vybrat jestli chceš výdrž,nebo výkon.

Napsal: 13.10.2005, 23:15
od Mirek
je mi jasny ze nevydrzi to co serie....jen hledam vhodnej motor pro zlatou stredni cestu...Uprava CA vyjde sice levneji, ale jde o to jestli do toho pri generalkach nenaleju vic nez kdyz ty prachy dam do 2.4. A zase CA je podle mechosu v nissanu mnohem poruchovejsi nez SR20....at uz jde o privod oleje k turbu nebo jine....SR mas ale cenove zase uplne jinde.....proto se ptam jestli je lepsi ladit SR20 nebo tu KA24..... Co sem procital zahranicni fora tak s tim turbokitem je KA24DET uplne o necem jinym nez serie.

Napsal: 14.10.2005, 07:41
od Hynek
pokud budeš chtít jezdit na sprinty nebo na jiný závody vynásob si objem koeficientem 1,7 a zjistíš že nejlepší bude upravovat dvoulit, cenově je to ale jinde než naše 1,8. s 2,4 budes v kat.nad 4 litry a nečápneš se :)

Napsal: 14.10.2005, 07:47
od Martin_534
jenže nezapomeň, že s turbokitem budeš muset vyměnit i půlku KA24
kdyby to byla tak super cesta, proč by v USA všichni dělali swap na sr20?

sr20 je ještě víc náchylnej na údržbu, takže koupí nezrepasovanýho motoru nic nevyřešíš a dříf nebo pozdějc tě go takjako tak čeká

tady jsou upravy CA18DET na 350 koní od norris designs
Mongoose Exhaust,
K&N Air Filter,
ND Boost Upgrade Kit,
ND Boost Gauge,
Front Mounted Intercooler,
ND Super Hybrid T28 Turbo,
Sub Zero Tubular Manifold,
Gp A Fuel Pump Kit,
SARD Fuel Regulator,
Apexi Power FC ECU,
50mm Air Flow Meter,
ND 444cc Injectors (X 4)

jak vidíš, vnitřek motoru zůstal seriovej, protože má vydržet cca 370 koní

Napsal: 14.10.2005, 08:33
od milonovo
Jenom pro informaci,kolik na to máš? :D

Napsal: 14.10.2005, 09:19
od Gerox
kterejkoliv z techto vyse jmenovanych motoru vyladenej na 350 koni ty drive nebo pozdeji tako jako tak odejde...da se to pouze prodlouzit...castou vymenou oleje poradnym zahrivanim a vychlazenim...a v extremu receno...castym menenim ojnicnich lozisek...

Napsal: 14.10.2005, 09:23
od mrkevvzime
heh to je stejne masakr 350 koni z 1.8
jo ja vim, ze jsou i silnejsi, ale i 350 je narez jako prasatko z pua

Napsal: 14.10.2005, 15:29
od Mirek
To Martin_534: Jasny ze po nakupu jetyho motoru s cilem zvysovani vykonu delam Go. Slo mi spis o ty ostatni...aby motor nebyl zase prehnane upravenej a neco malo vydrzel.
To milonovo: Nemam takovou castku....ale pujdou do toho veskery volny prachy.Proto se ptam ted abych koupil motor a pak postupne ladil.
To Gerox: To jo...ale urcite ne vsechny za stejnej pocet km.
To mrkevvzime: Taky se mi to zda na 1.8 dost :), proto sem to tady zalozil :)

Napsal: 14.10.2005, 15:39
od Gerox
ja mam doma dva SR20DET cca oba naejto 100 a oba stejne v prdeli...a k tomu jsem jeste videl jednu dalsi SR20DET ktery melo kolem 90 tis...a taky total ... vse seriovy motory... 8)

Napsal: 14.10.2005, 15:54
od Mirek
Gerox píše:ja mam doma dva SR20DET cca oba naejto 100 a oba stejne v prdeli...a k tomu jsem jeste videl jednu dalsi SR20DET ktery melo kolem 90 tis...a taky total ... vse seriovy motory... 8)
Co s nima je? Kdyz to beres takhle tak uz serie ma dobrej vykon a neni problem motor odrovnat i po 50 tis :)To je vec zachazeni.... Asi jsi me spatne pochopil...kdybych chtel bezudrzbovy a bezstarostny auto, nekupoval bych nissana, ale nechci extremne casto delat GO kvuli vykonu kterej motor nezvlada.......co se tech tvejch motoru tyce..pokdu jsi kupoval jen motor, tak sotva bude nekdo prodavat ciste jen SR20DET bez auta v perfektnim stavu :)