Stránka 1 z 3

co je lebsie 200sx 18 albo 200sx 2.4 a kolko zeru

Napsal: 27.11.2005, 20:12
od NITROIX
co je lebsie 200sx 18 albo 200sx 2.4 a kolko zeru a kolko zeru aj jeden aj druhy a co sa da lebsie vytunit

Napsal: 28.11.2005, 07:31
od Marek Radim
200SX nemá motor 2.4 asi sis to spletl s 240SX . Pokud se ti jedná o karosérii S13 tak se 200SX i 240SX dají vzhledově vytunit obě stejně.
Osobně si myslím ,ale je to jen můj názor,že 240SX je méně údržbová ,ale zase má menší vykon než 200SX.

Napsal: 28.11.2005, 09:23
od Martin_534
240sx neni tak náročná na udržbu, zato má nižší výkon a bez velký finanční investice výkon pořádně nezvedneš, zato 200sx je náročná na údržbu, ale je to auto s velkym ppotenciálem, kde za "pár" korun můžeš mít výkon přez 220koní :-)

styling lze na obou udělat stejnej, protože maj stejnou kastli :-)

Napsal: 28.11.2005, 13:52
od NITROIX
A ake motery ma 200 sx a 240 sx a ktore znych su lebsie

Napsal: 28.11.2005, 14:22
od Martin_534
240sx má KA24DE a výkon snad 120 a 150k
200sx ma CA18DET - 169k a SR20DET, ale ten se do evropskejch aut nedával, takže ho asi neseženeš

Napsal: 28.11.2005, 15:42
od blázen
Martin_534 píše: za "pár" korun můžeš mít výkon přes 220 koní


:lol: :lol: :lol:

KA24E 12V - 143PS
16V - 160PS+-
:wink:

jinak souhlas..sevšim ostatnim 8)

Napsal: 28.11.2005, 18:17
od NITROIX
a lebsi je 200 sx

Napsal: 28.11.2005, 18:21
od blázen
je výkonější při nižším zdvihovem objemu,..lepší je relativní pojem,.. jak co a jak pro koho je lepší :wink:

záleží jaké auto ty sám chceš

blázen

Napsal: 28.11.2005, 18:34
od NITROIX
CO JE PODLA TEBA lebsie

Re: blázen

Napsal: 28.11.2005, 18:45
od blázen
když koukneš na muj nick tak asi tušiš že se normálni odpovědi nedočkáš,.. já měl 240sx kdysi,.. pak sem ji rozbil na šrot a koupil si 200sx s vadnym motorem,.. překopal sem tu 200sx na 240sx a prodal.. pak sem zjistil že už na tomhle autě ledas co svedu opravit a vyměnit (nejsem automechanik) tak sem si koupil 200sx,,, .. rozdíly? jak je psáno.. v údržbě o 240sx se nemusiš starat vubec, ta pojede dokud nezhnije a neodpadnou kola.. 200sx chce občas prohlédnout, její motor je haklivy na zanedbávání.. s tou udržbou to není žádná hrůza,.. je to v pohodě. akorát se kntrroluje častějc a víc věcí,.. spotřeba je u obou aut stejná u 200sx se dá pokud to člověk chce jezdit trochu za mín,.. moje doporučení:
pokud chceš jezdit a jezdit a jezdit aaaaa jen jezdit a nechceš jít s výkonem vejš a nechceš nic sem tam opravit tak kup 240sx nejede to zas špatně svůj krouták a své koně to má.. pokud se umíš o auto starat a sem tam něco svedeš opravit a upravit a chceš s toho vymáčknout trochu výkonu navíc a chceš si pořádně v provozu zařádit tak si kup 200sx jede fakt super...

Napsal: 28.11.2005, 18:46
od NITROIX
a nema niekto pekny walper 200 sx

Napsal: 29.11.2005, 21:17
od Spider
přesně tak jak napsal blázen, 240sx je bezudržbový auto protože nemá turbo, takže přežije skoro vše pokud se staráš o vyměňování oleje, jestli nechceš dělat žádnej tuning co se týče motoru tak si kup 240sx, jestli chceš zvedat výkon do cca.350k tak si kup CA18DET, a jestli chceš jít ještě dál tak se zase mužeme vrátit ke KA24DE ten motor vydrží mnohem víc než CA18DET, ale všechno to je taky otázka peněz 200sx jde docela slušně natunit za celkem rozumné částky, ale 240sx v přestavbě na turbo by byla trochu jiná cenová relace, a potom taky i docela jiný svezení :) takže takhle se to dá říct celkem těžko jestli je lepší to nebo to, každýmu vyhovuje něco jinýho :)

Napsal: 29.11.2005, 21:28
od blázen
nemyslim že KA24E/DE vydrží víc než CA18DET,ta 2,4ka je atmosfera asi by chtěla trošku vic na turbo připravit a pak by vydržela..

Napsal: 29.11.2005, 21:56
od Spider
blázen píše:nemyslim že KA24E/DE vydrží víc než CA18DET,ta 2,4ka je atmosfera asi by chtěla trošku vic na turbo připravit a pak by vydržela..
no na přestavbu turbo by se musela hodně upravit a proto sem psal že by to byla velká investice, a v tom případě pak vydrží větší výkon než CA18DET, proč asi sou v zahraničí 240sx nejvýkonější ¨dvoukila¨? logicky se spíš tuněj 240 protože vydržej víc i když to stojí víc peněz :?

Napsal: 29.11.2005, 22:18
od Martin_534
Spider píše:no na přestavbu turbo by se musela hodně upravit a proto sem psal že by to byla velká investice, a v tom případě pak vydrží větší výkon než CA18DET, proč asi sou v zahraničí 240sx nejvýkonější ¨dvoukila¨? logicky se spíš tuněj 240 protože vydržej víc i když to stojí víc peněz :?
jak si na to přišel?