Kratkodoby test spotreby
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Kratkodoby test spotreby
Testoval som moje auto aku by malo nizsiu spotrebu.
Najazdenych priblizne 315 km za 26 litrov benzinu t.j. 8,25l/100km mozno aj nizsia je to len odhad. Ciel bol 8l.
Maximalne ot./min 3000. max. rychlost 95km/h.
Nikomu to nedporucam robit. Je to strasne a treba sa velmi ovladat.
Ale na druhej strane na zimne mesiace je to dobre.
Normalne mam spotrebu zaokruhlene 10l.
Skusal uz niekto jazdit na spotrebu?
Najazdenych priblizne 315 km za 26 litrov benzinu t.j. 8,25l/100km mozno aj nizsia je to len odhad. Ciel bol 8l.
Maximalne ot./min 3000. max. rychlost 95km/h.
Nikomu to nedporucam robit. Je to strasne a treba sa velmi ovladat.
Ale na druhej strane na zimne mesiace je to dobre.
Normalne mam spotrebu zaokruhlene 10l.
Skusal uz niekto jazdit na spotrebu?
Nissan 200SX S13 1990
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no ja som prvu nadz po kupe nameral nejakych 13,5l
a druhu som nevyjazdil koli uskladneniu na zimu ale vyzeralo to +/- 10l
neviem si ani predstavit nieco okolo 8l, i ked je pravda ze to su cisla namerane cisto v meste a po kupe viete ako to je ked clovek si vychutnava krutak
a druhu som nevyjazdil koli uskladneniu na zimu ale vyzeralo to +/- 10l
neviem si ani predstavit nieco okolo 8l, i ked je pravda ze to su cisla namerane cisto v meste a po kupe viete ako to je ked clovek si vychutnava krutak
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
ono aj seriovy stage1 cip ma oblast lambdy pomerne siroku, hlavne v oblasti okolo 3000-3500ot je v pomerne sirokom rozmedzi zataze motora lambda zapnuta. Skor ako na samotne otacky a zataz motora treba davat pozor na uroven akceleracie, pretoze lambda sa nepouziva pri stlaceni ply. pedala o viac ako 20% jeho celkovej drahy v danom okamihu. Cize viac ako davat pozor na otacky treba davat pozor na hmotnost pravej nohyCaizi píše:Ja Otáčky 1800 - 2800 .. spotřeba 11,5l/100km a totálně černé svíčky. ... čekám až bude hotový plošňák na přepínání dvou čipů a pokud mi raddy upraví čip tak to snad bude lepší..
- Piettro
- user
- Příspěvky: 499
- Registrován: 27.12.2004, 21:52
- Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
- Kontaktovat uživatele:
jasne, uz sem to tu nekde psal - kdyz sem to zkousel, tak max. do 3000 (predjizdely me ale i skodarny - chce to fakt silnou vuli neslapnout na to) a vesmes pouze po meste (cestou do skoly a z5) a vychazelo to na 8,5l/100km.
kdyz sem na to obcas slapnul, tak spotreba 9 - 9,5l/100km
pri jizde brzda plyn sla nad 15litru
kdyz sem na to obcas slapnul, tak spotreba 9 - 9,5l/100km
pri jizde brzda plyn sla nad 15litru
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
No ja kdyz jsem dal auto do stavu kdy konecne tak nejak jelo, tak jsem na zhruba 40l najel asi 140km a to byla fakt klidna vecerni projizdka!! a benzin nikde netekl ... pak jsem vymenil pulku motoru a prumer 10-12. Ted me ceka vybrus valcu, tak uvidime. Ale ono zase na druhou stranu... kdo dokaze dat nenapit tem konum jeste by ty sv*ne zlenively
Naposledy upravil(a) Řehy dne 08.12.2005, 18:48, celkem upraveno 1 x.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
pokud jel po dálnici a jel furt 90 tak co by ne..ale jedno si řekněme..určitě sme nikdo nekupovali tohle auto kvůli spotřebě ,ne? aspon já ne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no a katany najel tak 80-100km
Naposledy upravil(a) Martin_534 dne 08.12.2005, 23:11, celkem upraveno 1 x.