Rada pri koupi 200sx s14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Shabi

Rada pri koupi 200sx s14

Příspěvek od Shabi » 21.10.2006, 16:02

mam moznost koupit 200sx s14 r.v. 98 najeto pod 100 000, je to limited edition excluzive 064/200 auto je na pohled v dobrym stavu a bez zavad, zadnej tuning, sedacky neprosezeny, volant nevosoupanej ani pedaly... celkem peknej dojem total origo... predchozi majitel starsi clovek, nehonil to... motor jen zaprášenej ale bez viditelnejch zavad, zatah plynulej, studenej start ok, lak netknutej... Na co bych si u tutoho vozu mel dat jeste pozor? je neco co ma tento vuz negativni popr co je treba menit po 100 000km? Jaky byste tutomu vozu prisoudili cenovy ohodnoceni? diky za nazory...

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi 200sx s14

Příspěvek od street.racer » 27.10.2006, 21:10

Shabi píše:mam moznost koupit 200sx s14 r.v. 98 najeto pod 100 000, je to limited edition excluzive 064/200 auto je na pohled v dobrym stavu a bez zavad, zadnej tuning, sedacky neprosezeny, volant nevosoupanej ani pedaly... celkem peknej dojem total origo... predchozi majitel starsi clovek, nehonil to... motor jen zaprášenej ale bez viditelnejch zavad, zatah plynulej, studenej start ok, lak netknutej... Na co bych si u tutoho vozu mel dat jeste pozor? je neco co ma tento vuz negativni popr co je treba menit po 100 000km? Jaky byste tutomu vozu prisoudili cenovy ohodnoceni? diky za nazory...
Cenove hodnoceni si zkus udelat podle mobile.de, ci autoscount24.de...
Dej si pozor aby motor nadmerne necvakal (hydrostely), hlavne pri studenem startu, projed si to a zkontroluj kontrolky, jestli je razeni v pohode. Pak si to prolez, jestli to nekde nebylo bourany...

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Rada ohledně S14ky

Příspěvek od Láďa z UDC » 17.11.2006, 01:02

Jo jo s těma hydrostavama to je svatá pravda, stím sem měl taky problém. A taky mrkni víčkem oleje v jakým stavu je vačka, nesmí bejt porejpaná. Jestli máš možnost to prohlídnout ze spodu, tak koukni jestli nebyla vana dole, to lecos napovi. Tohle auto je podle mího dost cenej kousek, klidně bych to typoval na cenu okolo 150000Kč. V německu sem viděl S14ky i přes 200000Kč, což je podle mě dost přehnaný......

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ohledně S14ky

Příspěvek od street.racer » 17.11.2006, 21:38

Láďa z UDC píše:Jo jo s těma hydrostavama to je svatá pravda, stím sem měl taky problém. A taky mrkni víčkem oleje v jakým stavu je vačka, nesmí bejt porejpaná. Jestli máš možnost to prohlídnout ze spodu, tak koukni jestli nebyla vana dole, to lecos napovi. Tohle auto je podle mího dost cenej kousek, klidně bych to typoval na cenu okolo 150000Kč. V německu sem viděl S14ky i přes 200000Kč, což je podle mě dost přehnaný......
Tak tak...
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.11.2006, 21:56

jé ty vačky sem měl dnes v ruce :D

jinak to jesti byla sundavaná vana nemá se stavem motoru nic společnýho

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 17.11.2006, 21:59

Martin_534 píše:jé ty vačky sem měl dnes v ruce :D

jinak to jesti byla sundavaná vana nemá se stavem motoru nic společnýho
Mozna tak ze treba nekdy chcala :D

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 18.11.2006, 00:23

No tak tyhle vačky už maj asi hodně za sebou. A takhle přesně by to nemělo vypadat. Já taky neříkám že sundávaná vana má něco společnýho se stavem motoru, ale když už byla dole, tak se něco dělo, třeba chcala a nebo třeba někdo měnil šály, což byl můj případ......

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 18.11.2006, 00:26

Láďa z UDC píše:No tak tyhle vačky už maj asi hodně za sebou. A takhle přesně by to nemělo vypadat. Já taky neříkám že sundávaná vana má něco společnýho se stavem motoru, ale když už byla dole, tak se něco dělo, třeba chcala a nebo třeba někdo měnil šály, což byl můj případ......
No ale to ze chcala vana neni zrovna nic neobvykleho :)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 18.11.2006, 00:31

No to ne,to není. Mě třeba taky chčije kolem víka rozvodu. Zkrátka mám celej motor ze předu poblitej..... :?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.11.2006, 08:54

a když budeš dělat rozvody, tak vanu musíš taky sundat

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 19.11.2006, 08:45

Jo to ji musíš sundat, ale myslím si že ty rozvody u tohodle motoru mají hóódně dlouhou životnost.....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů