doporučení při prodeji na tomto foru

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

doporučení při prodeji na tomto foru

Příspěvek od Kentoya » 15.04.2007, 23:08

jelikož jsou zde dva případy

katany - stiloman

swed - petta

které jsou z prodeje nějakým způsobem rozhádané, doporučuji v inzerátech ještě než se auto odveze k novému majiteli aby se vyjasnily všechny pojmy dojmy průjmy na tomhle foru a všichni byli svědky o jaké podmínky při prodeji se jedná, aby jedna strana nemohla házet špínu na druhou a obráceně

tudíž já prodávám třeba raddymu už jsme se dohodli, tak jen dopíšu do inzerátu, zadní náprava potřebuje repas, přední náprava nové silentbloky, motor dělali v ahře je tam záruka, zapojení motoru dělal eda z křivoklátu, protože není nic jednoduššího, než když přijedu do jakéhokoliv servisu, aby mi i ten největší (nejmenší) profík z oné dílny, který to auto nikdy neviděl, nezná záludnosti toho auta, pomluvil práci předcházejícího servisu, protože je to běžná praxe, aby potom mohli tvrdit co všechno museli udělat a mohli kasírovat

nenarážím tímto na nikoho z uvedených jen se mi nelíbí že se to řeší až ted veřejně a většina lidí z fora o daném případu neví skoro nic (ani já toho moc nevím) a za danýmy větami se skrývá ledacos, co se dá vytáhnout

jedno je jisté nissan 200sx je běh na dlouhou trat, aby majitel byl spokojený, a co se týká mne, přestože dělám GO motoru, a dám do toho všechno co umím a neodrbu nikde nic, tak nikde není napsáno, že se ten motor nevysype, stačí trocha nečistot a je po čerpadle nebo šálech, stačí nekontrolovat olej a je po šálech, stačí když foukne těsnění pod hlavou a to může protože nikdo neorovnává blok, může být horší těsnění pod hlavou a motor se přehřeje a jde do kytek třeba na šálech, málokdo má všechny měřáky na teplotu a tlak a špína se dá házet kdykoliv a obzvlášt ve skrytu anonymity internetu je to velice jednoduché

tímto jsem nechtěl nikoho soudit ani na nikoho narážet, ani nikomu ublížit, jde o to aby vše fungovalo a všichni byli spokojení a jestli to chcete řešit přede všemi tak řešte, ale napište na čem jste se dohodli a jaký je stav házet špínu umí každej tak jako já ji hodil na jednoho člověka který mi ublížil na motoru a pocítil jsem to 40ti papíry, ale napsal, jsem vše co se stalo co jsem měl dostat a jak to dopadlo, a dotyčný se mohl ozvat, neozval se jeho věc

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 15.04.2007, 23:36

Jojo, ja uz se k tomu hazeni spiny vyjadril jinde, souhlasim s vyse uvedenym. Vzdycky jde o ty lidi okolo... S naprostou vetsinou mechaniku mam ty nejhorsi zkusenosti, pri prodeji by mel prodavajici "priznat barvu" a napraskat vsechny potize, o kterych vi a kupujici by zase mel vzit v potaz, jak stare to auto je a ze vysypat se muze cokoliv a kdykoliv, aniz by v tom byl nejaky umysl byvaleho majitele. Chapu, ze nejvetsi problem bude prodavat auta tady na foru, kde se da ziskat spousta informaci a takova nejaka predstava o tom, jak ma co fungovat a kolik to ma stat, chapu, ze prodat je potreba za nejvyssi moznou cenu a koupit co nejlevneji, ale nikdy by se nemelo vybocovat z mezi slusnosti a feroveho jednani. A resit to "na verejnosti", tedy treba tady, to neni nic moc, hlavne kdyz my ostatni k tomu nemame dostatek informaci, co a jak probehlo, co se reklo a jaka pak byla skutecnost. Kdybych ja mel svoje dnesni zkusenosti v dobe, kdy jsem si kupoval svoje auto, nikdy bych do te koupe nesel a majiteli bych se vysmal do ksichtu, nicmene kdybych ted ja prodaval, nesnazil bych se nic kamuflovat, stejne se casem vsechno provali, ale pro tento okamzik bych si mohl byt jisty, ze kdyz vynecham vsechny nedostatky a odkladane opravy okolo meho auta, muze do nej kdokoliv nasednout a odjet kamkoliv, aniz by musel resit nejake technicke problemy. A ze me to uvedeni do tohoto "spolehliveho" stavu stalo vic, nez bych za to auto dostal? No jasne, ale to je asi s kazdym starsim autem a sportovnim zvlast... Zaruku na to, ze po ujeti 10km neco neodejde, dat nemuzu, jen mne se to nestalo za poslednich x let a y tisic ujetych km. Howgh.
Naposledy upravil(a) doublejay dne 18.04.2007, 19:23, celkem upraveno 1 x.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 15.04.2007, 23:38

tak tak..........vse je jenom a pouze o skrytych vadach.

Bud se o nich vi a taji se nebo se o nich nevi....
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 15.04.2007, 23:52

A jeste par slov - kdysi nas tu zacinalo tolik, ze bychom se mohli spocitat na prstech a jeste by par zbylo. Snazili jsme se jeden druhemu pomoct, sehnat a zverejnit informace, predat vlastni zkusenosti a pomoci druhym vyvarovat se stejnych chyb. Dnes je nas tu 440 registrovanych clenu. Kolik z tohoto poctu ma SX/Z/ZX? A kolik z tohoto zredukovaneho poctu je/bylo vubec nekdy pojizdnych? Kdyz vynecham prispevky typu "chat" nebo nic nerikajici bla bla bla, osobni vypady a invektivy, sprostarny nebo zvasty typu "je lepsi tohle nebo tamhleto", tak je mi ze stavajiciho stavu fora ponekud smutno. Vzrustajici mnozstvi je symbolem pro dav a inteligence davu klesa umerne s rostoucim poctem hlav v nem obsazenych. S radou "starych" clenu komunikuju radeji osobne, pres e-mail, telefon nebo sz, kvalita fora jako takoveho prudce upada...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 16.04.2007, 05:27

Neni ma do toho nic,ale nejde mi do hlavy jedna vec.
Jak ked ja by som predal moju 300ku s cca 600Hp v top stave.Vsetko je tam Ok,nikde nic netece,dobra kasna,super motor a tak,ale uvedomte si jedno,ja som to auto mohol mat v tip top stave ked som sa o neho staral,pravydelne menil olej,neslapal mu na krk 16hodin denne a tak.
Ved keby som niekomu predal auto co ma o dost vykonnejsi motor ako seria a on tomu bude davat cecat od rana do vecera,tak neni mozne aby ten motor vydrzal.
Toto je moj nazor.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 16.04.2007, 06:11

Souhlasim s Bukym. Záleží na každém jak se k tomu autu chová. Jsou lidi, kteří dokáží skurvit auto i hodně dobrém stavu za pár dní. Pár takových lidí i znám.

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 16.04.2007, 07:25

Ach ju videl vubec nekdo to auto v realu, nez tady takhle mluvit kde kdo kdy a jak. A na foru by se melo upozornovat na zajimave prodeje.

Petty - Sved

Auto nekolikrat bourany, zajimave spatlany, ty fotky vubec neodpovidaj, predek ani nesedi no nevim co si myslet jak o prodavajicim tak o kupujicim.

Kdyz kupovat je lepsi pro zacatecniky neupraveny auti v origo stavu.

Kdyz koupit auti tak jedine pod odbornym dozorem starsich zde s fora vyplati se to. A poradne si precist kde co a jak a pripravit se na dalsi investice ja uz za 3 mesice vrazil do auti 35000,- a najeto mam 10000 km a to nepocitam benzin.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.04.2007, 08:17

Kentoya: Souhlasím, ale doplnil bych, že ne každý kdo tu prodává auto do toho vidí tak jako třeba ty, tudíž ani nemusí přesně vědět co je na tom autě potřeba udělat, nebo co tam není úplně OK =>nemůže na to kupujícího upozornit. 200SX svým vzhledem, požizovací cenou a výkonem láká hodně mladých lidí, pro které je to často i první auto a o automechanice neví skoro nic (i můj případ před rokem), bohužel...

Ale to asi není připad prodeje který se tu diskutoval, ale do toho se nebudu míchat...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 16.04.2007, 08:23

Sport mezi mnou a Pettou si nějak vyřešíme a doufám, že po dobrém. Ale asi to nemá cenu rozebírat - každý na to máme jiný názor a ze své strany. Nechci Pettu nijak pomlouvat a ani tak neučiním. Auto jsem bohužel prodával s tím, že bude dobře sloužit dál novému majiteli. Takže je mi líto , že to dopadlo tak jak to dopadlo. Jinak fotky jsou aktuální a auto bylo možno několikrát vidět na sraze (minulý rok min. 2x) :(
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.04.2007, 08:30

swed píše:Sport mezi mnou a Pettou si nějak vyřešíme a doufám, že po dobrém. Ale asi to nemá cenu rozebírat - každý na to máme jiný názor a ze své strany. Nechci Pettu nijak pomlouvat a ani tak neučiním. Auto jsem bohužel prodával s tím, že bude dobře sloužit dál novému majiteli. Takže je mi líto , že to dopadlo tak jak to dopadlo. Jinak fotky jsou aktuální a auto bylo možno několikrát vidět na sraze (minulý rok min. 2x) :(
Klidek Swed, par ludi tu vie a dufa ze nie si ojebavac, nejako sa s Petou dohodnite, ved ste rozumny ludia...

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 16.04.2007, 11:38

Je to v reseni ... totalni souhlas se Swedovim komentarem ... Mylsim, ze ani jeden netouzi po tom, se s forem loucit! Ja osobne sem na forum, na auto a ani na lidi tady nijak nezanevrela a jestli se tenhle problem nekoho osobne tknu, tak me to fakt mrzi ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 16.04.2007, 13:22

vždy se najde řešení.....pokud se komunikuje :-D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 09:55

doublejay píše:Kdyz vynecham prispevky typu "chat" nebo nic nerikajici bla bla bla, osobni vypady a invektivy, sprostarny nebo zvasty typu "je lepsi tohle nebo tamhleto", tak je mi ze stavajiciho stavu fora ponekud smutno. Vzrustajici mnozstvi je symbolem pro dav a inteligence davu klesa umerne s rostoucim poctem hlav v nem obsazenych. S radou "starych" clenu komunikuju radeji osobne, pres e-mail, telefon nebo sz, kvalita fora jako takoveho prudce upada...
Ked mozem nieco povedat tak na toto je lahka pomoc (mozno trosku tvrda). Martin ako moderator moze mazat prispevky a kludne aj celu temu ak mu to pride zbytocne (myslim ze ma dostatocny zmysel pre to co je zbytocne), ludia sa potom naucia riesit veci osobne cez ICQ a tak. Otazka, ale znie ako dlho by ho to bavilo (Martina myslim) :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 17.04.2007, 09:59

Kenivruh: Ja sem to od zacatku resila po oukromych zpravach a nebo pres ICQ ... bohuzel stacil maly ryp (nebudu jmenovat) a rozjelo se to tu ... a jestli ste si vsimly, snazila sem se tenhle kolotoc utnout!!!! Promazani fora sem Martinovi navrhovala skoro hend, jaxe to tu zacalo rozebirat a zacali se v tom pitvat vsichni, kdo o podrobnostech nic nevedi ... bohuzel ale nemam tolik casu, abych Martinovi podrobne vypisovala, co ma ve ktere debate vamazat ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2007, 10:03

Petta píše:Kenivruh: Ja sem to od zacatku resila po oukromych zpravach a nebo pres ICQ ... bohuzel stacil maly ryp (nebudu jmenovat) a rozjelo se to tu ... a jestli ste si vsimly, snazila sem se tenhle kolotoc utnout!!!! Promazani fora sem Martinovi navrhovala skoro hend, jaxe to tu zacalo rozebirat a zacali se v tom pitvat vsichni, kdo o podrobnostech nic nevedi ... bohuzel ale nemam tolik casu, abych Martinovi podrobne vypisovala, co ma ve ktere debate vamazat ...
Jasne, ja som to nepisal kvoli tebe, ale tak vseobecne, pac ako pisal doublejay pribuda prispevkov a tem uplne zbytocnych (mozno aj mojich kto vie :) )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 246 hostů