S13 - 600PS

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:07

:lol: Tak to je jednoduši si postavit raketoplan ne? :lol:

Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx » 13.08.2007, 21:19

Taky mam ten pocit:-) Urco to bude chtit i kardan a poloosy (vubec celej podvozek) uz jenom kvuli kroutaku,ne? Taky si myslim,ze by to mohlo mit vliv na krouceni kastle... Ma tady nekdo zkusenosti z RB motorama? Jeslti neni uz jednodusi nacpat tam uplne jinej motor,kdyz stejne musis vsechno predelat...
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 21:23

Mexx píše:Taky mam ten pocit:-) Urco to bude chtit i kardan a poloosy (vubec celej podvozek) uz jenom kvuli kroutaku,ne? Taky si myslim,ze by to mohlo mit vliv na krouceni kastle... Ma tady nekdo zkusenosti z RB motorama? Jeslti neni uz jednodusi nacpat tam uplne jinej motor,kdyz stejne musis vsechno predelat...
zastavba RB motoru je nejednodussi po SR a KA24........
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx » 13.08.2007, 21:26

Tak to bysme meli prvni vec - motor RB. Je velky rozdil mezi RB25 a RB26?
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:28

Ja osobne bych napred SR a pak možna ale vazne jen možna RB jak tak vidim tak to bude složitější.RB25=2,5L RB26=2,6L.

Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx » 13.08.2007, 21:31

Ten objem je me jasnej,ale nezda se me ze by to byl jedinej rozdil??
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET

Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx » 13.08.2007, 21:32

Proc nejdriv s SRkem? Kvuli zkusenosti a ziskani nejake praxe?
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:32

Bude vykon ješte Rb26 ma nejak 280 koni nebo tak nejak a RB25 nevim

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 21:35

Mexx píše:Tak to bysme meli prvni vec - motor RB. Je velky rozdil mezi RB25 a RB26?
Asi 30tis ....jedno turbo a 100ccm :-) RB26DETT je udajne nejlepsi motor nissanu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:36

Pockej a RB25 nema turbo a nebo RB26 je twinturbo? :D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 21:37

Design píše:Pockej a RB25 nema turbo a nebo RB26 je twinturbo? :D
RB25DET a RB26DETT 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:39

Ahaaa tak to jo :-D

Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx » 13.08.2007, 21:39

To je ten nejvetsi rozdil - 30tis. Samotny motor ale nestaci. Je vubec neco k sehnani na RBcko? Myslim jako vstriky,vacky,ventily,klika,ojnice....
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 21:41

http://www.h-dev.co.uk/index.php?cpath= ... 7795b00649
Tady maš snad navšechny motory ale neni tam uplne vse.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 21:44

pouzivejte hledani....vetsina je tady minimalne 1x resena ;)

tabulka swap motoru pro SX:

pro neanglictinare.....podle tech barevnejch tecek se hodnoti obtiznost......zeleny lehky....cerveny tezky ;)
http://klohiq.tripod.com/cars/240sx/swap.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 131 hostů