Pricny koncovy tlumic

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Pricny koncovy tlumic

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 16:46

http://www.netboxhub.net/200sx/vyfuk/duplex.jpg
Potreboval bych poradit jestli tento koncak muze negativne ovlivnit vykon? vstupni prumer bude 3" a vystupni 50mm kazdy..jeste mam pozadavek aby tam byl co nejmensi zlom (vyfukove potrubi co nejvice podobne tvaru pismene Y). Rozhodne bych rad takovy vyfuk, muzete poradit jak ho optimalne postavit? Predem diky
Naposledy upravil(a) Mirek dne 13.08.2007, 16:50, celkem upraveno 2 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pricny koncovy tlumic

Příspěvek od blázen » 13.08.2007, 16:48

každá zatáčka snižuje proudění a ovlivnuje roztáčení turbodmychadla a nárust kroutícího momentu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 13.08.2007, 18:26

Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing :D nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 18:36

Vita.s13 píše:Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing :D nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem :lol:
nevim jako...nazvat pricnej koncovej tlumic tuzingem je dost odvazny...to ze se nelibi vsem neznamena ze je to tuzing...me se zase nelibi koncovy tlumice ala JPN a nikomu ho nepomlouvam. Otazka znela jestli pri dane konfiguraci (vstup 3", vystup 2x 50-60mm pruchozi) bude nejak velkej ubytek vykonu.........vyfukovy potrubi bude o cca 40cm delsi nez s klasickym tlumicem, ale v te delsi casti bude mit temer mit 2x vetsi prurez trubky nez je seriovy vedeni.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.08.2007, 18:45

průměr je dostačující, jediné co vadí i na normálním výfuku jsou záhyby.. tohle je má, nedal bych to na auto,pokud by se mi jednalo o výkon..jinak to může být celkem pěkné
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 18:49

blázen píše:průměr je dostačující, jediné co vadí i na normálním výfuku jsou záhyby.. tohle je má, nedal bych to na auto,pokud by se mi jednalo o výkon..jinak to může být celkem pěkné
Tohle je pouze ilustracni foto....vyfuk ktery bych vyrabel by byl jiny....na tomhle je privod vuci jedne vetvi v uhlu temer 180stupnu...ja bych rad privod kolmo doprostred na telo tlumice, ktere by bylo ovalne a z toho dve vetve pod uhlem cca 80stupnu nebo jak by to vyslo.si to musim doma prokreslit jak to bude vychazet...neni tam moc mista kvuli nadrzi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 13.08.2007, 19:28

Mirek píše:
Vita.s13 píše:Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing :D nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem :lol:
nevim jako...nazvat pricnej koncovej tlumic tuzingem je dost odvazny...to ze se nelibi vsem neznamena ze je to tuzing...me se zase nelibi koncovy tlumice ala JPN a nikomu ho nepomlouvam. Otazka znela jestli pri dane konfiguraci (vstup 3", vystup 2x 50-60mm pruchozi) bude nejak velkej ubytek vykonu.........vyfukovy potrubi bude o cca 40cm delsi nez s klasickym tlumicem, ale v te delsi casti bude mit temer mit 2x vetsi prurez trubky nez je seriovy vedeni.
Takze ty si myslis ze ti to doknce prida vykon? Ja se ti omlouvam jen proto, ze jsem te nechtel urazit, ale dle meho nazoru je nejlepsi co nejkratsi a nejrovnejsi vyfuk, prumer dle vykonu. A tim ze tam das dva vyvody a dokonce dozadu a napric, kudy proudi vzduch z pod auta, se ti to bude solidne ochlazovat(pokud vis co se deje v materialech a plynech pri zahrati a ochlazeni tak ti to bude jasne)a co si budem povdiat tech zahybu je tam pozehnane a jsou dost ostry a ani tim ze budou o 20° tupejsi si moc nepomuze, a to nemluvim o moznosti vzniku turbulenci. Urcite je to ale lepsi nez serie ale nedal bych nic za to ze se to bude rovnat vykuchany serii. No me se ty japan taky nelibej :D a nechtel sem ti to pomluvit, ale vetsinou to tu vidam jezdit na fiatech 1,4 12v atd, takze mozna proto tuzing

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 20:07

Zase tak špatny by to nemelo byt když je neco takovyeho i na 350z ne? Obrázek
Naposledy upravil(a) Design dne 13.08.2007, 20:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 13.08.2007, 20:10

350Z je atmosfera, to je uplne iny princip
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.08.2007, 20:10

AJooo vlastne nato sem uplne zapomel!!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.08.2007, 20:49

dobre..polozim otazku jinak.......kdyz budu mit takovej koncovej tlumic...pokles vykonu bude treba cca 4-6 koni nebo 15-20?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 14.08.2007, 05:18

Zalezi na tom jakej koncovej tlumic jsi tam mel predtim

LittleBoby
user
Příspěvky: 355
Registrován: 16.01.2006, 19:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LittleBoby » 14.08.2007, 06:21

K tomu tlumici mam jen dve poznamky:
1) podle me moc tezky a s vetsim odporem nez klasicke rovne reseni
2) nejak me nenapada jak ho rozumne umistit pod nadrz tak abys nemel benzin vyhraty na 90 stupnu?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.08.2007, 08:22

Mno, predpokladam ze vstup bude v strede kolmo na tlmic, co dost nepriaznivo zaposobi na prudenie. Pokles vykonu moze byt aj 10-20 koni, ale kedze to nikto na fore takto nema a takisto to neni otestovane, tak mozno to vykon zvysi, kto vie :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2007, 08:28

o vyfukoch bolo napisane naozaj dost. je uplne jasne ze riesenie priecneho tlmica nemoze ziadnym sposobom pozitivne ovplyvnit vyplachovanie vyfuku pri turbo motore, cudujem sa aj ucelu na atmosfere, ale do toho sa nerozumiem.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 hostů