Jake svíčky??

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 16.08.2007, 11:44

ja som ich isiel nastavovat a mali origo 0,8mm-meral som to dig.posuvkov.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 21.08.2007, 17:44

Tak jsem teda dal svicky NGK co jste tu doporucily... puvodni tam byli Brisk YTRIUM. Najel jsem ted sice jen 20km na ty NGK ale mam jen takovy pocit ze ve vysokych otackach to jede min, chtelo by to nejak presne vyzkouset.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 21.08.2007, 22:43

za 20 km nemas jeste ohraty motor 8) Mas mezeru 0.8 nebo tak nejak?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 22.08.2007, 05:30

jj mezera presne 0,8

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Jake svíčky??

Příspěvek od Steve » 26.09.2007, 21:53

blázen píše:vhodné NGK BCPR7ES - 08
budou tyhle vhodné i pro seriový tlak turba, nebo mám použít o stupeň teplejsi?

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 26.09.2007, 21:56

pouzivaji se studenejsi, ne teplejsi. svicky nejsou fusekle :-D

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 26.09.2007, 22:13

proc studenejsi kdyz mam motor turbo serie? proto se ptam jestli teplejsi nez ty co jsou vhodne pro 1bar....
resp. nebudou lepsi BCPR6ES?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.09.2007, 06:53

Frelon píše:proc studenejsi kdyz mam motor turbo serie? proto se ptam jestli teplejsi nez ty co jsou vhodne pro 1bar....
resp. nebudou lepsi BCPR6ES?
na seriovy tlak potrebujes aj seriovu teplotu sviecok. studensie sviecky by sa nadmerne zanasali.

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 17.10.2007, 21:35

takze co si mam koupit za svicky? NGK BCPR7ES treba tady ty? nebudu mit problem s odtrhem? (nemam ho jak zmerit, ani nastavit) diky
http://www.veletrh.com/?sekce=supernale ... rder=cenaz
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.10.2007, 21:38

Ja si du v pondeli obednat jak doporučil františek Densi IK22
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.10.2007, 21:55

nemusí být IK stačí PK nebo K
micku Q22 od densa je dobrá volba

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.10.2007, 21:56

Když už tak už koupim ty IK22
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 17.10.2007, 22:30

Kentoya píše:nemusí být IK stačí PK nebo K
micku Q22 od densa je dobrá volba
diky! jenze stoji 500/kus tak bych zatim bral ty ngk
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.10.2007, 22:43

Q22 stojí max 500 všechny

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 17.10.2007, 22:48

Kentoya píše:Q22 stojí max 500 všechny
ok jdu hledat znovu a lepe :oops:
červená mrcha je to

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů