Zaujimave spozorovanie

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Zaujimave spozorovanie

Příspěvek od nizzmo » 21.08.2007, 20:56

Neviem, ci si to niekto z vas este vsimol, ale po namontovani walbra mi priemerna spotreba klesla o 1liter :shock: . Z 11,5l/100km na 10,5l/100km. Samozrejme, ze to nieje presne, len cca, ale ten liter tam rozdiel je. Samozrejme, ze som z toho poteseny, i ked som cakal opacny posun...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 21.08.2007, 20:58

Tak jestli je to pravda tak je to hustyyy!

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 21.08.2007, 21:02

Naco by som sa pytal ostatnych, keby som to nezpozoroval?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 21.08.2007, 21:13

mno hele, ja sem tedka jel docela dlouhou trasu, tankoval sem plnou nadrz, a ujel sem cca 700km(400km po dalnici kde je limit 120km/h kterej sem vicemene dodrzoval a 300km po silnici plne kopcu, zatacek, dedin, radaru a tak, kde je rychlostni limit tech 100, ktery jsem vicemene taky dodrzoval) , tudiz neco kolem tech 10l/100, takze asi na tom neco bude

Jenom by me zajimalo kolik to spapne na dlouhej vylet po dalnici kdyz jedes slusne...
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 21.08.2007, 21:19

lobiik píše:mno hele, ja sem tedka jel docela dlouhou trasu, tankoval sem plnou nadrz, a ujel sem cca 700km(400km po dalnici kde je limit 120km/h kterej sem vicemene dodrzoval a 300km po silnici plne kopcu, zatacek, dedin, radaru a tak, kde je rychlostni limit tech 100, ktery jsem vicemene taky dodrzoval) , tudiz neco kolem tech 10l/100, takze asi na tom neco bude

Jenom by me zajimalo kolik to spapne na dlouhej vylet po dalnici kdyz jedes slusne...
To je jasne... Minuly rok som bol v Mimoni. Najazdil som cca 1300km (Zvolen - Mimon - sprinty - Mimon - Zvolen) a tiez som mal vtedy priemernu spotrebu 9,5l/100km.
Ibaze teraz som nemal ziadnu dlhu trasu a ani som nejazdil inac ako predtym. Pisal som o priemernej spotrebe a nedosiel som k tomu po jednom tankovani...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 21.08.2007, 21:35

Mno, ja nevim jak to zralo/nezralo predtim, ale i pri jizde po meste sem spokojenej celkem
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 21.08.2007, 21:50

lobiik píše:Mno, ja nevim jak to zralo/nezralo predtim, ale i pri jizde po meste sem spokojenej celkem
Aby si ma nechapal zle. Netvrdim, ze som nebol spokojny, len som teraz prekvapeny. To walbro tam islo iba z jedneho dovodu. Je nutne, pokial chces zvysovat vykon.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 21.08.2007, 22:31

nizzmo píše:
lobiik píše:Mno, ja nevim jak to zralo/nezralo predtim, ale i pri jizde po meste sem spokojenej celkem
Aby si ma nechapal zle. Netvrdim, ze som nebol spokojny, len som teraz prekvapeny. To walbro tam islo iba z jedneho dovodu. Je nutne, pokial chces zvysovat vykon.
Jasne, vpohode, sak budme radi za to ^^
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 21.08.2007, 23:09

Je videt ze ty SR20 jsou novejsi a hospodarnejsi motory, ja kdyz si dam ostreji par zatacek a kopcu tak primo vidim rucicku bezmocne padat ke dnu :-/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.08.2007, 07:09

to co pozoroval nissmo je velmi pravdepodobne len subjektivny dojem, nie je ziadny dovod a ani asi moznost ako by mohlo walbro znizit spotrebu benzinu, skor naopak, kedze po instalaci walbra bezne dochadza k miernemu zvyseniu tlaku paliva. Avsak ak ECU bezi v closed loop rezime, zmes je vzdy rovnaka, 14.7:1. Povedal by som ze spozorovany rozdiel je dany zmenou jazdneho stylu/podmienok alebo inymi upravami na aute.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.08.2007, 07:10

Peca píše:Je videt ze ty SR20 jsou novejsi a hospodarnejsi motory, ja kdyz si dam ostreji par zatacek a kopcu tak primo vidim rucicku bezmocne padat ke dnu :-/
to samozrejme nie je pravda 8) rovnake pohyby rucicky vidi aj majitel sr20 a este vacsie, mozes mi verit ze spotreba sr je vacsia ako ca...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 22.08.2007, 07:25

no tak to je pravda ze je vacsia videl som na vlastne oci ako to papa

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 22.08.2007, 08:50

raddy píše:to co pozoroval nissmo je velmi pravdepodobne len subjektivny dojem, nie je ziadny dovod a ani asi moznost ako by mohlo walbro znizit spotrebu benzinu, skor naopak, kedze po instalaci walbra bezne dochadza k miernemu zvyseniu tlaku paliva. Avsak ak ECU bezi v closed loop rezime, zmes je vzdy rovnaka, 14.7:1. Povedal by som ze spozorovany rozdiel je dany zmenou jazdneho stylu/podmienok alebo inymi upravami na aute.
No zatial je to po 3-och tankovaniach... 3x95ka po 30-tich litroch (spolu 90litrov). Uvidime, ako to bude dalej. Je mozne, ze mam iny jazdny styl, pretoze je pravda, ze predtym zo starou pumpou motor isiel u mna tazsie do otacok, cize mi to zatial vychadza, ze mozno je teraz ucinejsi a len teraz je to normal, ako to malo byt od zaciatku, ako som auto kupil... Mozno bude aj pravda, ze teraz nemusim na plynovy pedal tolko tlacit, aby sa auto rozbehlo, ako predtym...

Este chcem podotknut, ze pri prvom tankovani som isiel 2x dialnicu Zvolen - Banska Bystrica (cca 15km) cca 250km/h. Cize minimalne 30km pri jednom z tankovacich cyklov som neurobil moc ekonomicky.

Proste napadlo ma, ze som mal uz vadnu palivovu pumpu a vymenou za dobru (walbro) isla spotreba trochu dole...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.08.2007, 08:54

ked ti zoberu vodicak, tak budes mat spotrebu uplne najlepsiu :-D

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 22.08.2007, 09:01

raddy píše:ked ti zoberu vodicak, tak budes mat spotrebu uplne najlepsiu :-D
klidek, to nieje u mna standard... Mal som proste jeden den, kedy sa vsetko sralo a nechal som sa vyprovokovat dvoma typkami, ktory si to chceli rozdat...

A okrem toho, "Co tu OT-ckujes?" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 hostů