ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba

Příspěvek od jurrry » 27.08.2007, 16:57

prosím Vás poradte mi niekto ako to mám spravit,resp.ako sa mám k nej dostat?čo všetko musim rozobrat?praskla mi a chcem ju dat zavarit. ???? :( ,musim demontovat aj turbo?alebo stačí demontovat fyfukove potrubie od hlavy?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ako vymenit prasknutú trubku na vodu do turba

Příspěvek od kenivruh » 27.08.2007, 19:33

jurrry píše:prosím Vás poradte mi niekto ako to mám spravit,resp.ako sa mám k nej dostat?čo všetko musim rozobrat?praskla mi a chcem ju dat zavarit. ???? :( ,musim demontovat aj turbo?alebo stačí demontovat fyfukove potrubie od hlavy?
Nemusis dava dole turbo. Staci orech (asi 19) a zospodu to povolis (pozor na vodu :)). Ked je to rurka co je na strane k bloku tak tu som nikdy dole uplne nedaval, takze neviem ako sa dava dole druha strana co je na motore vzadu. Ked je to rurka smerom ku kolesu tak to su dva sroby. Jeden na turbe a druhy na bloku vzadu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.08.2007, 19:39

Aj ked teraz rozmyslam, ze ked mas vsetko seriove, tak tam mozu zavadziat tie plechove teplotne stity. Takze mozno to bude trosku tazsie. No ale ked sa na to pozries odspodu tak uvidis. Ja uz tam tie plechy nemam, takze to ide lahko :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 27.08.2007, 19:53

jestly tam je plech tak je to na hovno jinak to není problém
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 27.08.2007, 23:07

je to trubka čo ide z turba niekam dozadu do motora,rozobral som sanie a vodu nad tym aj pod tym, ale pokial nedam ten vyfuk dole z hlavy tak sa k tej trubke nedostanem. ale zospodu je turbo a neviem čí to ide demontovat(to vyfukove potrubie)bez toho aby som odmontoval turbo(je nanho zospodu prišrobované)

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 28.08.2007, 07:36

Jestli to je trubka co vede do zádu za motor taková dlouhá tak musíš vyndat turbo i se svodama a jestli je to ta druhá co vede z bloku motoru do turba tak jestli tam nemáš přišroubovanej plech tak se tam dostaneš golou 19 u turba musíš být pod autem a u bloku zas hořejškem
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 28.08.2007, 08:44

jurrry píše:čí to ide demontovat(to vyfukove potrubie)bez toho aby som odmontoval turbo(je nanho zospodu prišrobované)
Tak na to zabudni. Su tu ludia co vraj daju dole turbo zo zvodov, ked je motor v aute (neviem si to predstavit) ale opacne dat dole zvody a turbo nechat v aute, tak taky tu este asi nebol. Nejlahsie je dat dole turbo aj so zvodami.

A tie vodne trubky musia ist povolit aj s turbom v aute, pac keby nesli tak potom by neslo ani vybrat turbo :) Ako vravim, najlepsie je pozriet sa na to zo spodu, dat dole tie krycie plechy a hned je vsetko jasnejsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 29.08.2007, 09:41

diky moc za pomoc. už som to spravil a trubku zavaril.ešte raz dik

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 hostů