Omezovač u S13?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 23:28

Katany píše:ta rucicka se drzela za 8000rpm tak 3-4vteriny nez jsem ubral ... ale je to nesmysl, musi to byt nejaka odchylka otackomeru ...
při tom jak funguje rychloměr skoro na každym dvoukile bych se tomu ani nedivil :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.11.2005, 20:18

dovod prekrocenia nastaveneho limitu otacok je v zotrvacnom momente motora, ked je sice dpojena dodavka paliva ale motor vdaka svojej zotrvacnosti prekroci limitne otacky. To sa stava hlavne pri prudkej akceleracii napr na 1. prev stupni.

Chuckyy
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.03.2007, 13:09
Kontaktovat uživatele:

Omezovač

Příspěvek od Chuckyy » 31.08.2007, 15:10

Četl jsem tenhle dost starej příspěvek a docela mě to zajímá.
Jel jsem do kopce na 2-ku a otáčkoměr přelezl 8000 ot/min, tak jsem to dál nezkoušel a myslel jsem, že tam omezovač neni. Teď jsem se dočetl že je. Dá se nějak "posunout" hodnota maximálních otáček? Mě by se líbilo 6500 maximálně 6800ot/min.

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 31.08.2007, 16:09

serie je asi 7200

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Omezovač

Příspěvek od raddy » 31.08.2007, 16:36

Chuckyy píše:Četl jsem tenhle dost starej příspěvek a docela mě to zajímá.
Jel jsem do kopce na 2-ku a otáčkoměr přelezl 8000 ot/min, tak jsem to dál nezkoušel a myslel jsem, že tam omezovač neni. Teď jsem se dočetl že je. Dá se nějak "posunout" hodnota maximálních otáček? Mě by se líbilo 6500 maximálně 6800ot/min.
skor by som sa zaujimal preco obmedzovac nezasahuje. mas nejako upravenu ecu?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 31.08.2007, 21:07

Ja by som tych 8000 bral skor ako chybnu informaciu, nez skutocnych 8000. Neverim ze hlavne seriovy motor vytoci 8000 skor nez stratis trpezlivost a preradis na vyssiu rychlost :) Seria za 6500 straca dych a dalej toci uz len velmi neochotne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 31.08.2007, 21:45

blázen píše:mě jde až při těch cca 7400 ale chudák motor... dej si cihlu pod plynovy pedal tak velkou aby ti to točilo při plnym plynu min

Jo, tohle sem premyslel ze bych udelal pro pritelkyni. Na krizovatce si spletla pedaly, a plnou vahou stala na plynu (misto na spojce :D), no odrazelo se to zhruba od tech 7300 otacek zpet na min :)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Chuckyy
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.03.2007, 13:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chuckyy » 31.08.2007, 22:36

ECU mám sériovou, i zatim čip. Jen mám filtr a vejfuck...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 168 hostů