Vseobecny dotaz 200SX

otázky a odpovědi technického rázu
Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 17.09.2007, 19:38

Design píše:No jo ale nerekl co by si predstavoval za model každej mu neco rekl ktomu co ma.Je to nanem co chce on
padla mi do oka S13. co rikate na toto? http://www.tipcar.cz/nissan/nissan-200- ... 30506.html

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 17.09.2007, 20:05

To je člena Sweda jede to prej moc pěkně!
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.09.2007, 20:26

dle mě za ty peníze velice dobrý kup

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.09.2007, 10:09

Design píše:
blázen píše:
Design píše:No jo ale nerekl co by si predstavoval za model každej mu neco rekl ktomu co ma.Je to nanem co chce on
já pochybuju i o tvých zkušenostech s s14.. jak sem psal,na konkrétní dotaz nejlíp majitel co stím jezdí.. ty investice do motoru a povozku jsou téměř většinou šestimístné čísla
Jasne ja stim zatim zkušenosti nemam!Jen to davam do kupi snad tak do mesice už to pošlape pak napišu jaky ztoho mam pocit
ty si nenechas poradit co?

v izvote jsi neridil nemas ani papiry...buhvi jeslti je to auto tvoje a rozdavas tady rozumy jako kdyby mel najeto 20 let se 14-ou...jaky z toho pudes mit pocit? tak tedy jestli to nerozflakas behem prvnich peti minut...tak uz vidim jak tady budes basnit jak bomba to jezdi a a jak supr to sedi...

designe...MUSIS VAZNE psat ke vsemu co blika jako novy prispevek?

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.09.2007, 10:12

jinak jako prvni auto sx-o se da pokud mas rozum...ale kterej 18-letej do dneska jeste ma ze? nic ve zlym...

urcite bych kupoval 14-ku...13...jsou uz jen vraky... rikas ze si nemyslis ze nemas dost penez...ok..rozhodne bych kupoval auto ktery je vydechly a GO si udelat sam..nez kupovat auto po GO...viem vsichni o GO delanych na prodej...ze? :wink:

cili kdyz mas love tak 14-ku tzn.. tak 200 litru bez auta ti do toho tak jako tak pujde...tedy pokud s o nej budes chtit starat tak jak se ma...

p.s.: samozrejme sem ted spousta lidi napise neco jinyho...ale to uz je na tobe... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.09.2007, 10:14

Gerox píše:jinak jako prvni auto sx-o se da pokud mas rozum...ale kterej 18-letej do dneska jeste ma ze? nic ve zlym...

urcite bych kupoval 14-ku...13...jsou uz jen vraky... rikas ze si nemyslis ze nemas dost penez...ok..rozhodne bych kupoval auto ktery je vydechly a GO si udelat sam..nez kupovat auto po GO...viem vsichni o GO delanych na prodej...ze? :wink:

cili kdyz mas love tak 14-ku tzn.. tak 200 litru bez auta ti do toho tak jako tak pujde...tedy pokud s o nej budes chtit starat tak jak se ma...

p.s.: samozrejme sem ted spousta lidi napise neco jinyho...ale to uz je na tobe... :wink:
Asi sem se urazil :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 18.09.2007, 10:32

Gerox třeba ta s14 co je v bazaru v praze, je podle mě 100x větší vrak než většina s13 tady na foru :D

já osobně bych taky šel rači do SR ale je to otázka ceny :roll:

a sehnat s13 v dobrym stavu snad jde, viz inzeráty sweda, blázna a kubajse

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.09.2007, 10:48

otasTM píše:Gerox třeba ta s14 co je v bazaru v praze, je podle mě 100x větší vrak než většina s13 tady na foru :D

já osobně bych taky šel rači do SR ale je to otázka ceny :roll:

a sehnat s13 v dobrym stavu snad jde, viz inzeráty sweda, blázna a kubajse
tak o tom zadna...ja to rikal tak ze ty auta jsou uz dvacet let stare plecky...nic ve zlym...jen nektere jsou udrzovane vic nektere min...to jsou fakta... :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.09.2007, 10:54

gerox má tak trochu pravdu, ale dopsal bych že s14tky sou stejné vraky jako s13tky.. je tam 2 roky rozdílu, všecko to je staré,.. pokud si koupíš s13 nebo 14 stejně se do toho musí investovat.. ale než nějakou statisícovou s14 rozdodně bych koupil 3kilo.. ovšem do začátku si kup třeba 240sx, je levná a stačí, i ta má dost síly na to aby stebou zametla.. ale pokud se ti líbí swedovo SX tak si ho klidně kup, nevidím na tom nic zlého ,..výkon bych spustil na seriový a postupem času si ho můžeš zvednout
hodně štěstí při rozhodování a koupi
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.09.2007, 11:55

Gerox píše: tak o tom zadna...ja to rikal tak ze ty auta jsou uz dvacet let stare plecky...
Tak to chce 180SX Type-X z Japan. Ta ma len 10 rokov :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Leon
user
Příspěvky: 9
Registrován: 12.09.2007, 19:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leon » 18.09.2007, 18:46

blázen píše:gerox má tak trochu pravdu, ale dopsal bych že s14tky sou stejné vraky jako s13tky.. je tam 2 roky rozdílu, všecko to je staré,.. pokud si koupíš s13 nebo 14 stejně se do toho musí investovat.. ale než nějakou statisícovou s14 rozdodně bych koupil 3kilo.. ovšem do začátku si kup třeba 240sx, je levná a stačí, i ta má dost síly na to aby stebou zametla.. ale pokud se ti líbí swedovo SX tak si ho klidně kup, nevidím na tom nic zlého ,..výkon bych spustil na seriový a postupem času si ho můžeš zvednout
hodně štěstí při rozhodování a koupi
prave ta jak rikate Swedova co jsem tak koukal, je ze vsech SX co sem nasel na inzeratech nejzachovalejsi, co se prvniho pohledu tyce. jak si mluvil o tom snizeni vykonu, jak se to da omezit? vubec me nenapada jak. dela se neco s ECU?? jinak ted jenom doufat, ze bude jeste na prodej do te doby, nez splasim love :)

streetdriver

Příspěvek od streetdriver » 18.09.2007, 21:43

Leon píše:
blázen píše:gerox má tak trochu pravdu, ale dopsal bych že s14tky sou stejné vraky jako s13tky.. je tam 2 roky rozdílu, všecko to je staré,.. pokud si koupíš s13 nebo 14 stejně se do toho musí investovat.. ale než nějakou statisícovou s14 rozdodně bych koupil 3kilo.. ovšem do začátku si kup třeba 240sx, je levná a stačí, i ta má dost síly na to aby stebou zametla.. ale pokud se ti líbí swedovo SX tak si ho klidně kup, nevidím na tom nic zlého ,..výkon bych spustil na seriový a postupem času si ho můžeš zvednout
hodně štěstí při rozhodování a koupi
prave ta jak rikate Swedova co jsem tak koukal, je ze vsech SX co sem nasel na inzeratech nejzachovalejsi, co se prvniho pohledu tyce. jak si mluvil o tom snizeni vykonu, jak se to da omezit? vubec me nenapada jak. dela se neco s ECU?? jinak ted jenom doufat, ze bude jeste na prodej do te doby, nez splasim love :)
muj odhad snizity tlak turba

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 18.09.2007, 22:44

Hadam to zas tak divoke nebude, ja sem slintal mesic nad tou mou S14a nez sem si ji koupil. Stala v prepoctu 180 000kc, minimalni upravy, lehce pod 170k km, rok vyroby 2000. I tak me ted cekaji (no, asi nevyhnutelne) upravy v cene cca 40 000kc. Veci jako podvozek nebo kola zatim vubec neresim.
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 18.09.2007, 22:45

Presne tak, staci snizit tlak. Pujde dolu spotreba, motor nebude dostavat takove kapky a az si zvyknes a pomine nebezpeci, ze te z prvni zatacky vyhodi fyzikalni zakony, tak si zase pridas a uzijes si srandy kopec :D
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 18.09.2007, 23:01

ale ta stage 1 neni zase nic extra, bych na tom nic neměnil :-D
pak si to ještě rozladíš tak že to nepojede ani jako serie :-D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 156 hostů