Redukce pod olejový filtr + termostatem

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: Mezikus

Příspěvek od yHCov » 20.09.2007, 12:42

Idaho píše:
yHCov píše:
kenivruh píše: Pozor na vlak. Adapter na cidla a na chladic su ine. Na chladic musy byt blokovaci, aby olej isiel do hadice.
Jasný,to tu všem snad došlo..stačí se podivat na jejich obrázky..
každopádně kdyby se dělal mezikus pro chladic oleje,mohly by se do nej udelat díry i na cidla..
a co k mezikusu na nachladič dodat třenba U trubku pro lidi co chladič nechetjí a berou to jen an cidla ( pokdu by teda byl mezikus na chladič a čidla po hromade - jeden kus.. )
Jde o to jestli se tim chladičem vůbec zabývat,zatim jsem tu jedinej kdo tam chce chladič,takže já si to v popřípadě můžu koupit na odkazu co jsem sem dával..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mezikus

Příspěvek od blázen » 20.09.2007, 13:54

na foru už maj na SX chladiče na olej a řešili to 2redukcema na sebe..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Chuckyy
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.03.2007, 13:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chuckyy » 20.09.2007, 14:06

Neni problém udělat víc typů, jak říkám: Děr kolik chcete 8)
Někdo bude chtít jen jednu, bude mít jednu dírou.
Jinej bude chtít i chladič a další díru, bude mít 4 díry, atd...
Jen potřebuju "předlohu" pro ty chladičový a můžem to rozjet. :-)
Naposledy upravil(a) Chuckyy dne 20.09.2007, 14:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.09.2007, 14:09

vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 21.09.2007, 07:36

blázen píše:vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
se koupí nějaký Okroužek udělá se do te redukce drážka a jeto... Apíš jde o to že redukce pro chlazení a rpo čidla je rozdílná... ta pro čidla pouští olej prostě do filtru a k čidlům a ta na hcladič má výstup vstup a ze vstupu k filtru...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 12.11.2007, 17:05

potrebuju radu,mam olejovy chladic a nevim jakou mam koupit redukci pod filtr.jaky zavit a jestli s termostatem nebo bez.....http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1 jiny nez tenhle odkaz sem nenasel...
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.11.2007, 17:25

ca18det 3/4 unf, sr20det m20
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 12.11.2007, 17:40

Ja som to u Raddyho riesil takto,zohnal som olejovy chladic s hadicami a redukciou(Fiat Uno 1,3Turbo i,e,).Redukcia ma svoj termostat a plus je mozne na nu nasrobovat jedno cidlo.Staci trochu predlzit hadice(podla toho kde ho davate) a dat si vyrobyt(po pripade niekde zohnat) skrutku ktora ide cez madzikus a srobuje sa na nu filter.Odporucam kupit novu gumicku pod medzikus.Ine nic neriesite,vsetko pekne pasuje a funguje. :-)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 12.11.2007, 18:02

no ja uz mam super chladic z rentgentky :-D hadice tam nejaky sou,jen to sroubeni na ne a redukci...je lepsi dat s termostatem nebo bez??
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 12.11.2007, 18:47

Urcite s je s termostatom,lebo ten ti bude udrzovat stalu teplotu oleja a olej sa ti bude lepsie zohrievat(ked bude motor studeny).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů