samosvor

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 26.09.2007, 21:43

no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 26.09.2007, 21:56

Honzajan píše:no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)
sice mam o 100 koní míň (mozna o víc jak 100) :) ale zase o 8 let mladší motor:)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 26.09.2007, 22:07

hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 26.09.2007, 22:22

Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)

Jenze tahle ma a na to se spolehni :P

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 26.09.2007, 23:03

Ako zistim aky mam diferak? mam s13 rv. 91 a c.kar. mi konci 0205995 :roll:
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 26.09.2007, 23:16

mela by na nem být nejaka zluta,nebo oranzova nalepka,oranzova je VLSD :)
(myslim)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 26.09.2007, 23:41

a modra je banan :-D

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 27.09.2007, 00:18

Heini píše:a modra je banan :-D
Takhle mi to vysvetloval Spike :P :-D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 27.09.2007, 08:34

lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 27.09.2007, 09:44

blázen píše:
lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)
To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silnici :twisted:
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 27.09.2007, 09:49

lobiik píše:
blázen píše:
lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)
To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silnici :twisted:
to odněkud znám :roll: na mokru i troják od podobných otáček..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.09.2007, 10:25

VLSD sa neda stelovat. Ak niekomu funguje lepsie ako inemu, tak je to len tym, ze je v lepsom stave. Akonahle odide ten visko olej do vecnich lovist, tak uz ti pomoze len vymena za novsi alebo spojkac.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 hostů