Jak na kitování????

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 08.10.2007, 15:57

já jsem kitoval skoro celé auto,všude byly náký bouchance a napasování zadního nárazníku co byl z Calibry ,je to fakt pakárna dával jsem skelnou deku či jak se to jmenuje ale jen kde jsem potřeboval spojit ten nárazník pak skelný kit zbrousit pěkně na velké plochy nejlépe dlouhé prkénko a naněj brusnej papír ,pak jemnější kit a mín drsnější brusný papír tak 400 nebo 300,a brousit a brousit dokud ti to nepřipadné dobrý když chceš skontrolovat jestli je to dobrý nejlépe poslouží kontrolovací černý sprej ,pokud už dobrý následuje nástřik plniče, pak zbrousit pod vodou 600 a do finále 800. Hlavně musíš jezdit furt rukou potom a poznáš nerovnosti pokud to bude špatný zas opakovat vždycky znovu nastříkat plnič ,dál jsem to asi třikrat než to bylo tak nák dobrý ale stejně to na 100% není ale pokud ten blatník budeš měnit tak jeto stejne jedno
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.10.2007, 16:06

kenivruh píše:No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.
cinovani se nepouziva misto vareni !!!!! Cinovani je pokoveni svaru a ochrana vuci korozi...s vyvarovanim to nema nic spolecneho. Nicmene dnesni tmely jsou na takove urovni ze neni potreba cinovat
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.10.2007, 16:32

Mirek píše:
kenivruh píše:No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.
cinovani se nepouziva misto vareni !!!!! Cinovani je pokoveni svaru a ochrana vuci korozi...s vyvarovanim to nema nic spolecneho. Nicmene dnesni tmely jsou na takove urovni ze neni potreba cinovat
Jasne, ja som myslel vareni ako vyrovnavanie nerovnosti pomocou elektrody zvarackou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 08.10.2007, 18:14

Vladislav Bureš píše:Kitování není zase taková věda chce to jen drobet cviku aby se to dostalo do ruky a neměl jsi potom zbytečně moc broušení.
Základen je vybrat si typ kitu respektive co budeš kitovat. Pro spáry či místa kde se předpokládá pružení a jde o větší vrstvu jako zaslepení prohlubní po znaku či boční liště je nejlepší hliníkový kit protože je pružný a nemá tendenci praskat samozřejmě podle namáhavosti místa je třeba volit zrnitost. Pro větší a zejména hlubší místa která témeř nemají možnost rezonovat se používá skelný je velmi pevný a tvrdý a od určité tloušťky téměř nezlomitelný také se použíná pro slepování nárazníků ale musíš patříčně upravit místo opravy prostě pro hlubší místa jako zmačkané rohy a u záhybů, a při nanášení se velice tahá a nejlepší je ho obrousit rašplí hned co krapet zatuhne pak se brousí velice ztuha. Pro dokončování a mělké vady se používá polistirenový kit je měkký a trochu pružný dobrě se i brousí a je základen pod plnič po opavách. Pro základ pod barvu se používá buď ten polistirenový či stříkací kit neboli plnič pro sjednocení povrchu a zalití i tech nejmenších ďobánků a dá se do něj přimíchat i barva pro základ podstřiku. Co se týče natužení to závisí na teplotě a vlhkosti vzduchu platí čím vlhčí a teplejší vzduch tím rychleji tuhne. Řekl bych že poměr kit a tužidlo se dá říct 1:100 ale záleží na zručnosti a tvaru plochy na lemi reději méně tužidla aby byl čas si stím vyhrát aby bylo co nejméně broušení a na promáčklinu od kamene na kapotě naopak více protože se jsou to většinou rovné plochy které jsou jednoduché. Základ pro nanášení jsou plastové a kovové špachtle použití závisí na složirosti ploch rádiusy plastovou a roviny kovovou lépe řečeno s čím se ti bude dělat lépe je to moc o citu a skušenosti ale žádná složitost. A nejlépe se mi pracuje s kity značky Body měl jsem je v práci takže možná je to jen o zviku.
Jop, ja delal takhle svojeho Kadetta, mel chyceny lemy a kousek podbehu, akoratze tam neslo o kvalitu toho nastriku potom (pouzival sem takovej ten gumoasfalt ve spreji, takze zabrouseni jen fakt na hladko na dotyk). A muzu potvrdit, ze Body je super, dela se s tim krasne a vydrzi pomerne hodne.
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 08.10.2007, 18:51

A kde se dá sehnat ten kit body a kde seženu ten gumoasfalt ve spreji???

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 08.10.2007, 19:12

Body bych zase jako tak dobrou značku neviděl, je to levný a dost se to promítá v kvalitě. Na začátky to stačí, ale na extra laky to neni.Docela dobrý a cenově dostupný jsou Sprint nebo 4CR.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.10.2007, 19:31

pozor cínování se hojně používalo a profíci používají stále i po např krupobití, je to nejpevnější oprava poškozené kastle a žádný tmel se tomu nevyrovná, ale ceny budou určitě někde jinde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů