cim to je?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

cim to je?

Příspěvek od jurrry » 12.10.2007, 20:23

tak,piest je vymeneny aj s kruzkami,vlozka ok,ojnica ok,salka ok. hlavu som zaniesol pred tyzdnom mechanikovi aby mi prebrusil ventily,a vycistil.tesnenie pod hlavou nove. teraz,nahodil som motor,osadil hlavu vsetko pozapajal,rozvody nastavene na sto percent,48,39zubov,znacky sedia.nalial som olej vodu,vsetko ok nic netecie,a sok!!ako som natocil motor,chytil na supu ,pravidelne,krasne ide,ALE strasne mi klepu ventili pod vikom na spolujazdcovej strane.motor isiel cca 3min.dal som dolu viko,zalial som to olejom,viko naspät,nastartujem,klepanie sa znizilo asi o 70percent a to asi na jednu minutu,potom to zacalo zas.cim to je.doteraz isiel motor dokopy 5 min a to iba na volnobeznych otackach.musi motor ist dlhsie aby sa hydrostely,ventily premazali ?alebo cim to moze byt. :-D ako zistim ci mi dobre striha,ci mi ten mechanik neosadil zle vacku,?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.10.2007, 21:17

Problem bude urco v hydrosteloch. Ked sa robila hlava, robilo sa nieco aj s nimi?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 12.10.2007, 21:21

Mel jsi vyskoušet jestli šli zmačknout v ruce jak ne rozebrat vyčistit a bylo by to OK.Me nešlo zmačknout v ruce tak sem je rozebral vyčistil promazal a šli nadherne uvidime jak budou šlapat v motoru.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2007, 22:15

zmáčknout jdou až když v nich není olej (hydra), pokud je v nich olej nikdy je nezmáčkneš ani kdyby jsi byl rambo na druhou, jinak projed to cca 10 minut a potom uvidíš, to už by se hydra měly naplnit a mělo by to přestat klepat

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 12.10.2007, 22:28

tak to sem netušil sem mylsle že sou tak zasrany ale byli zasrany jako bejk.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

normalne??

Příspěvek od jurrry » 13.10.2007, 09:26

jako mam sa na tom previest?a nic sa tomu nestane?jasne ze to nebudem vytacat ale aj tak sa toho bojim

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 13.10.2007, 09:27

Což mne vede k závěru, že když rozeberu motor řekněme do 5 dnů kdy před tím jezdil ...tak ty co jdou zmáčknout rukou jsou KO ?Předpokládám že by se měl ten olej v nich držet ...
PS: Nebo to je naopak a olej by z nich měl odtékat a pak jsou ty co drží, ucpaný a naopak KO ...?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.10.2007, 10:04

Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 13.10.2007, 12:43

Design píše:Ja mam zkušenost takovou že nešli zmačknout v ruce tak sem je rozebral byli plny karbonu vyčistil promazal olejem a složil a šli v ruce krasne!takže nevim
Voni nemaj jít smáčkout, když jsou plný oleje. Když je rozebereš, olej vymeješ a pak jdou lehce. Až je plácneš spátky do hlavy a natočíš motor, tak se zase naplněj a nastavěj se přesně na tu vůli, co je potřeba mezi vačkou a ventilem. Když je pak vyndáš, budou zase tvrdý...
UDC Team

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 13.10.2007, 13:37

Aha tak takhle to je diky za objasneni.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 13.10.2007, 19:24

no mal som dnes pri sebe typka,a vsetko je nastavene stopercentne.su to asi tie hydrostely.tak ,dolu rozvodovy remen, horne remenice,vackovky,a mali by ist von. ale potrebujem vediet ako ich rozoberiem alebo ako s nich vylejem olej, dik

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.10.2007, 08:18

rozobratie temer nemozne, resp. opetovne zlozenie. kontaktuj kentoyu a v navodoch si pozri navod na rozoberanie hydrostelov.

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 08:40

raddy píše:rozobratie temer nemozne, resp. opetovne zlozenie. kontaktuj kentoyu a v navodoch si pozri navod na rozoberanie hydrostelov.
rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.10.2007, 08:51

uz som si pozrel, dobra praca :-D

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 14.10.2007, 08:58

rozumik píše:rozebrati je v pohode, jeden hydro mi zabral necely 2 minuty za rozebrani / vycisteni / slozeni :-)
aktualizoval sem navod: forum/viewtopic.php?t=10093
Mlátit s nima vo stůl, tak to mě nenapadlo :shock: já je rozebíral kleštěma na ventilový gufera 8)
UDC Team

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 hostů