prestal som pocut turbo

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

prestal som pocut turbo

Příspěvek od jurrry » 20.10.2007, 00:34

po zlozeni motoru pekne piskalo,motor netrhal. teraz pridam ide ale jako keby bez turba pri 3500 otackach az4000 zacne trhat,zobere sa ale turbo stale nepocujem pískat ako predtym!!!? :( co s tim

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 20.10.2007, 01:36

zkontroluj potrubi a intercooler jestli ti to nekde nepodfukuje
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 20.10.2007, 06:53

Jen takový dotaz kdy by mělo začít turbo dávat tlak a v kolika otáčkách tak plný?
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 20.10.2007, 08:11

zabírá od 3000tis to by mělo nejvíc být znát ale na t25 nevim jak na tvojem
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.10.2007, 08:15

Vladislav Bureš píše:Jen takový dotaz kdy by mělo začít turbo dávat tlak a v kolika otáčkách tak plný?
seriove turbo zacina citelne zaberat od cca 2200-2500ot a v cca 3200-3500 by malo mat plny seriovy tlak 0.7bar...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 20.10.2007, 08:54

jo presne skontroluj si zapojeni intercoleru

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 20.10.2007, 09:23

Jinak ja zacinam slyset turbo od 2500, tahnout zacina od 3200, a pri 4800-5000 je nejvyssi vykon (podle dyna)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.10.2007, 09:24

Mas merak tlaku ? Zakladna vec na diagnostiku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 20.10.2007, 10:04

nemam merac tlaku,ale dam si ho dnes odmerat.teraz idem robyt tie hydrostely, a v hadiciach mam jemny povlak bielej peny alebo takeho niecoho.c to je?pricina?tesnenie pod hlavou je nove.a jak zistit spravne zapojenie intercoleru?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 20.10.2007, 10:17

Pokud vim tak z IC vede jen jedna trubka a to prijmo k turbu neni to tak? Tam se nejspiš nic prehodit neda!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 20.10.2007, 10:43

Design píše:Pokud vim tak z IC vede jen jedna trubka a to prijmo k turbu neni to tak? Tam se nejspiš nic prehodit neda!
dobry :-D :-D
IC ma samozrejme 1 vstup a 1 vystup, prehozeni trubek by nic negativniho zpusobit nemelo.

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 20.10.2007, 10:47

rozumik píše:
Design píše:Pokud vim tak z IC vede jen jedna trubka a to prijmo k turbu neni to tak? Tam se nejspiš nic prehodit neda!
dobry :-D :-D
IC ma samozrejme 1 vstup a 1 vystup, prehozeni trubek by nic negativniho zpusobit nemelo.
No a nevim jak by se nekomu povedlo to zapojit naopak :)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 20.10.2007, 10:52

lobiik píše:No a nevim jak by se nekomu povedlo to zapojit naopak :)
by ses divil, kdyz sme s kamosem vytahovali motor z jeho novyho SX, tak mel naopak zapojeny turbo - vysavalo vzduch z motoru a tlacilo do filtru :lol:

Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 20.10.2007, 11:06

rozumik píše:
lobiik píše:No a nevim jak by se nekomu povedlo to zapojit naopak :)
by ses divil, kdyz sme s kamosem vytahovali motor z jeho novyho SX, tak mel naopak zapojeny turbo - vysavalo vzduch z motoru a tlacilo do filtru :lol:
:shock: to aj jezdilo? :D
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 159 hostů