Walbro

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.11.2007, 21:20

ano dopustil jsem se chyby, přestože jsem byl ujištěn o možné záměně a sám si to přeměřoval, bohužel muster nebyl shodný s vahadlama z SR motoru

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.11.2007, 21:30

Kentoya píše:ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic
samozrejme, je to tak ale plati to vzdy len do urciteho limitu ECU, za ktorym nie je schopna korigovat zmeny. 10% je urcite v pohode, ale narasty prietoku vackami mozu byt aj vacsie....nehovoriac o plniacom tlaku, kde su zmeny bezne vacsie ako o 50%...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.11.2007, 21:36

ano to je souhlas, ale jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.11.2007, 22:06

Kentoya píše:ano dopustil jsem se chyby, přestože jsem byl ujištěn o možné záměně a sám si to přeměřoval, bohužel muster nebyl shodný s vahadlama z SR motoru
Ja to zatvou chybu nepovažuju!A z ničeho te hlavne neobvinuju sem rad že to prome vubec delaš stim jak maš nabitej program
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 06.11.2007, 22:17

Kentoya píše:...jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném
SRko by v sérii mělo plnit těch 0,7 bar, nebo se pletu? :shock:
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 06.11.2007, 22:20

0,4

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 06.11.2007, 22:27

Já jsem už jednou kvůli tlaku turba sériovýho SRka prolez celý fórum a pochopil jsem to tak, že by mělo tlačit 0,7 bar. Většina to bez nějakýho kontroleru nenatlačí, ale to by mělo bejt tím, že nemá správně zapojený restriktorový hadičky v ovládání wastegate. Aspoň tohle jsem se tady dočet, navíc jednu sériovou S14tku, co to natlačila jsem znal, než ji Láďa rozbil :cry:
UDC Team

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 07.11.2007, 00:16

Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 07.11.2007, 04:30

tomita píše:
Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7
tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 07.11.2007, 08:17

co vím 7psi neboli 0,4 bar

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 07.11.2007, 09:31

0.4bar

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 07.11.2007, 09:40

Seriova s14 tlaci 7psi. Osobne si myslim, ze informacny sum vznikol v tom, ze niekto zamenil psi za bar. 7psi je cca 0,45bar. Mne budik ukazuje presne toto pri vypnutom EBC.
Ak niekomu z vas ukazuje budik viac bez BC, tak si myslim, ze sa vam niekto pred vami hral s actuatorom.

Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky... :!:
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.11.2007, 09:48

No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 07.11.2007, 11:06

kenivruh píše:No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.
Mne tlaci na vsetkych stupnoch max. 0,4bar a myslim, ze to je tak aj manuale od s14...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Misan
user
Příspěvky: 47
Registrován: 11.08.2006, 15:42
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Misan » 08.11.2007, 19:58

klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik :?: Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 160 hostů