Walbro

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 08.11.2007, 20:00

pokud chces nakou radu tak sem walbro daval pred apr dnama a mam to nafoceny ;)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 08.11.2007, 20:06

Misan píše:klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik :?: Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík 8)
Koukni myslim na bazar ostatni nabizi ho tam idaho
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Misan
user
Příspěvky: 47
Registrován: 11.08.2006, 15:42
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Misan » 08.11.2007, 20:36

za fotky budu vděčný :notworthy: a rady taky

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 08.11.2007, 20:41

Tak ja neco splacam a dam to do navodu ;)

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 08.11.2007, 21:29

nizzmo píše: Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky... :!:
a jak jsi to vyřešil , aby s nima problém nebyl ?

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 08.11.2007, 21:56

Mirek píše:
tomita píše:
Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7
tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...
Co myslis pod restrikcema? Vyfuk, sani?...Krom toho, mel jsi zapojene oba restriktory pred solenoidem?
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 08.11.2007, 22:05

Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum 8)
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.11.2007, 22:16

nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4

dle selského rozum

CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl

SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4

a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 08.11.2007, 22:17

Paja UDC píše:Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum 8)
Krom toho si myslim, ze 2l SR s preplnovanim pouze 0.4bar nikdy nebude mit 200koni, na to bych vsadil cokoliv.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 08.11.2007, 22:21

to:Kentoya franto klido až se budeš stavovat dotahni volnej budik a mužem to zmerit až to pošlape.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 08.11.2007, 22:28

Kentoya píše:nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4

dle selského rozum

CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl

SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4

a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
Ježišmariá, já se taky nechci hádat a už vůbec né s tebou, když tys dělal první SXo, tak já obdivoval genialitu dvoutaktního motoru :wink: :D
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.11.2007, 22:33

já taky nevím, jen jsem třikrát ze tří viděl 0,4 a 0,7 zatím ne takže vážně nevím, ale domnívám se 0,4

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 08.11.2007, 22:42

Taky ovsem zalezi v jakym stavu byl ten motor, nebo jake upravy byly na nem provedeny. Trebaze staci, kdyz vyndas prvni restriktor a nenameris vic nez 0.3 :-D
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 08.11.2007, 22:50

tomita píše:Taky ovsem zalezi v jakym stavu byl ten motor, nebo jake upravy byly na nem provedeny. Trebaze staci, kdyz vyndas prvni restriktor a nenameris vic nez 0.3 :-D
Tak tak, podle mě má spousta s14tek blbě zapojený nebo úplně vyházený ty restriktory k wastegatu...
UDC Team

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.11.2007, 13:26

Kentoya píše: SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
Seria ma 200 koni a ako pisal tomita, tiez neverim ze sr s takou nizkou kompresiou da 200 koni na 0.4 baru.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 149 hostů