Prosim o radu.

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Prosim o radu.

Příspěvek od coler666 » 10.11.2007, 17:15

Mal som problem s pal. cerpadlom /tlacilo len 1,5 bar/ motor od 3 tis strasne dusilo, dal som druhe ktore natlacilo uz viacej / 4 - 1,5 baru/. Chod motora sa zlepsil celkovo /ale len po zahriati /, ale zajimaju ma styri veci

1. preco po otoceni klucika do prvej polohy cerpadlo stale ide/ malo by len natiahnut nie? /

2. Vo vyssich otackach to este malinko bucha vo vyfuku

3. Po prudkom pusteni plynu z vyssich otackach zdochina.

4. A za studene problem nastartovat, pokial sa nezohreje motor ide stale dusivo

PS: jedna sa o nissan 200sx 1.8 turbo, v samotnom motore a turbe chybu nadavajte, turbo som daval druhe, motor neklepe aj tlaky su v poriadku. Dakujem za odpovede.

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 10.11.2007, 17:22

kup nove walbro kit viz forum/viewtopic.php?t=11521
červená mrcha je to

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 10.11.2007, 18:55

Boze ja neviem co mate stale s tymi cerpadlami walboro, ved stejne ro regulator tlaku paliva obmedzi na cca 2,5 baru. A ked viem ze cerpadlo natlaci 4,5 tak je tam dost velka tolerancia ktoru nevyuzijem. Cerpadlom to nieje.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.11.2007, 19:00

nemáš pravdu , kup to walbro, seriové čerpadlo není schopno dodat potřebný tlak ani pro seriový provoz, to co jsi napsal je hodnota volnoběhu, ne při maximálním zatížení motoru..proto ti od 3000ot šlo do válců málo paliva
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 10.11.2007, 19:24

ad1: ano melo by po natlkovani vypnout. mas seriovou RJ nebo nejaky chip?

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 10.11.2007, 20:34

Mam cerpadlo z dvojlitra turba, co vacsie vstreky takze si nemyslim ze tam je slaby tlak, potom preco by to buchalo vo vyfuku, podla mna keby bol slaby tlak tak to nerachti vo vyfuku. :(

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 10.11.2007, 21:12

A Rj nemohla zblbnut /ze by sla na nudzovy rezim/, neda sa nejako resetovat?

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 10.11.2007, 22:51

ŘJ se resetuje odpojením baterky CCA 30 minut by mělo stačit.

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 11.11.2007, 15:58

no takto, dnes som sa trocha pohral s motorom, zitil som ze ten horsi chod motora je tym ze prvy valec slabo odpaloval. Respektive dakedy vobec nepalil /sviecka uplne cierna/. Sviecku som vycistil ale ziadna zmena. No ked som trocha pohol potenciometrom /CO/ ktory je pri skrtiacej klapke tak motor zacal zas na 4 valce chodit, neviem ci to ma s tym daky suvis alebo to bola len blba nahoda, potom som motor vytocil do otacok a zas siel na 3 valce, zmenou polohy uz spominaneho potenciometra auto zas slona 4 valce nechapem.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 11.11.2007, 16:25

Jestli mas na mysli ze jsi hybal TPSkem (tou cernou krabickou) tak tim to asi nebude. Taky jsem nad tim dumal kdyz mi to obcas jelo na 3 valce a pohybanim s TPS se to jakoby obcas zlepsilo, ale byla to spis nahoda. Nakonec to bylo vadnou civkou....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 11.11.2007, 17:51

může to být TPS mě tohle na volnoběh dělal, dal sem jiný a bylo to OK
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 11.11.2007, 21:37

no takto, ono stacilo prilozit jenom klúč osmicku na srob / na ktorem drzala ta krabicka/ a pritlacit ten kluc o ciernu krabicku a uz to jele zas normalne, akonahle som ho dal pred zas na 3 valce. Ale jenom prvny valec nepali, co ma spolocne tohle s prvnim valcem? Chlapi nemate nejake ND ako tuto krabicku, cievky, kable k cievkam, vahu vzduchu alebo nieco cim moze byt sposobeny tento zly chod motora pokupil by som to pretoze uz toho mam po krk.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů