GO SR20DET z S14

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

GO SR20DET z S14

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:09

Dufam ze mi niekto poradi. Cital som si tu par clankov tak som trochu vystraseny.

Planujem spravit GO motora na mojej S14. Mam aj znameho automechanika takze som myslel ze neni problem ale po precitani par prispevkov som trochu nesvoj co vsetko je treba.

Do motora planujem kupit(alebo som uz kupil): wiseco piesty, eagle ojnice, ostre vacky od BC, ventili od BC, pruziny a tie titanove tanieriky od BC, samozrejme uz mam kupeny balik s tesneniami na cely motor, stifty od ARP a tesnenie pod hlavu od Cometiku.

S motorom bol taky problem ze som skusal maximalku a neco tam asi povolilo a zacal mi klepat a mechanik mi hovorit ze to bude asi spodok motora(spominal neco ze klukovka).

Za rady vopred dakujem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 05.12.2007, 21:13

že by vyjety šali? Je to možny?nevim jako neboj se toho podle manualu to nejak udelaš.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.12.2007, 21:25

na wiseca jsem slyšel dost protichůdné názory, vlastní zkušenost nemám, pokud jsi je nekoupil zkus se s někým poradit o jiných, ale určitě nejsou špatné, jen jsou i lepší

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 05.12.2007, 21:29

na mem to bylo na spodku..klepal tak ze uz ani nedojel do dilny...a po rozebrani byl udajne na to jak to znelo hodne v pohode..az na lagry...samozrejme..


cirou nahodou neplanujes do toho auta koupit 555 vstryky a ecu na 330 ps od tomei? :wink: :-D

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:30

Tak ja to robit nebudem to bude robit mechanik. Ja sa v motoroch moc nevyznam. Myslim ze wiseco piesty su v pohode. Podla mna su urcite lepsie ako standartne nissan. Uz su na ceste takze uz ich aj tak neporiesim. Ale ked sa doseru tak sa vam s tym pochvalim.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:33

Planujem vstreky ale asi az neskor a neviem ci 555ky. Prave som si pisal s nizzmom na chip od horsham a informoval sa na neho. Hovoril ze su dobre. Ani neviem ze Tomei robi aj chipy
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 05.12.2007, 21:36

predava komplet jednotky...cize robi chipy...

ake budes mat vacky? 264? bo potom nic... :wink:

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:40

Hej hej 264 ale tie este niesu na ceste takze neviem este ci ich objednam. Cital som ze na moje turbo budu nie uplne vhodne ale ja myslim skor tak do buducnosti. A cenovo su na tom dobre a myslim ze rozdiel medzi vackami je len v znacke.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 05.12.2007, 21:42

ta jednotka je napsana na 256-ky...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:43

Ty myslis Reytec?
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 21:45

Aha uz to vidim. A kde tam je napisane aku treba mat konfiguraciu na motore?
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 05.12.2007, 21:53

neni to reytec ale TOMEI ... reytec je ich brand na nastavitelnou ...


v polozce neo hard tune
pod turbem

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 22:05

Inak mechanik mi neco spominal ze bude asi treba zbrusovat klukovku ak to bude ten spodok. Moze mi niekto vysvetlit naco a ci sa to da zbrusit klukovka na S14
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 05.12.2007, 22:09

kdyz ti odejdou loziska na klice, tak ti skoro vzdycky podrou samotnou kliku a prebrousi se kvuli ?zarovnani? tech vydrenych ryh.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.12.2007, 22:28

Aha a potom neni problem zohnat tie loziska kedze potom ma klukovka v tych miestach ine rozmery
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 hostů