HKS F-Con SZ + navigator

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

HKS F-Con SZ + navigator

Příspěvek od Mario » 09.12.2007, 14:46

neocekavam moc ze to bude nekdo vedet...., ale zkusit se ma vsechno.
Mam F-Con SZ,
1) potreboval k tomu manual co signalizuji diody na jednotce
2) chtel bych prikoupit navigatora (ne spolujezdce) :), je to otazka jen propojeni? cidla, apod nejsou potreba? bere si to z jednotky?
na netu je spousta informaci ale k prdu....

3) jak zjistim verzi 3.23 nebo 3.24->up
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.12.2007, 21:33

Nechcem ta strasit, ale co viem tak k HKS zozenies prd ako si pisal a ladit to mozu/vedia len autorizovany predajcovia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 10.12.2007, 21:36

Inak ladenie aut takymito riadiacimi jednotkami by ma tiez zaujimalo. Rozmyslam do buducnosti s niecim ako Power FC, Haltech, pripadne nieco podobne len normalny clovek si s tym asi nebude vediet rady.
Mohla by sa otvorit tema ci tu niekto vie s takym niecim pracovat(nie testovat).
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.12.2007, 21:59

Power Fc, Haltech, Autronic, Microtech, wolf 3d su jednotky, ktore mozes v pohode upravovat sam. HKS co viem sa neda bezne upravovat, len cez tych dilerov (jedine ze zozenies manuall a komander, comu neverim).

Co sa tyka ladenia, kazda firma ma manual, podla ktoreho sa da jednotka naladit aj beznym uzivatelom, trochu znalym problematiky. Co je ale problem je, ze pr ladeni zmesi pisu napr. udrzuj urcite otacky a zataz co je velmi tazke robit na aute v pohybe. Niektore jednotky sice maju autoladenie podla nastavenej mapy ake chces A/F, ale to vacsinou nestaci.

Nasledne ladenie predazapalu je bez brzdy skoro nemozne, lebo ten nastavujes metodou pokusov, kym nemas najlepsi priebeh krutaku (da sa to robit aj G-Techom ked neni dyno). Ale najlepsia je aj tak motorova brzda, kde si nastavis zataz a potom je ladenie brnkacka :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 10.12.2007, 22:23

Aha tak ja zbehli niesom vobec. Motorova fyzika a motory vobec to mi zial nic nehovori(proste tomu nechapem ani keby som xcel). Vazne uvazujem nad Haltechom mozno po dalsej zime ale kupovat to niekde v Maxe je nerealne kedze vidim ich ceny aj ked by mi to urcite aj vedeli nastavit.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.12.2007, 22:40

Haltech kupovat priamo v australii. Tutok http://www.tweakit.net/shop/index.php?m ... lter_id=88

alebo tutok http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category7_1.htm

Microtech tiez nieje na zahodenie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 10.12.2007, 22:45

Hej hej tweakit poznam. Od nich som rozmyslal ze by som to kupil ale hovorim ze najskor v lete. Len som sa xcel informovat ci tu s tym ma niekto skusenosti.
Inak sory Mario ze nekecame moc k teme.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 11.12.2007, 16:21

dík za rady :?

ona uz je v aute, takze nemam na vyber...
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 11.12.2007, 18:08

Ja mam pocit ze Fcon SZ je jen pro japonskej trh. Podle HKS muze jejich ECU ladit jen jejich certifikovanej ladic, co jsem cetl na cizich forech tak prave kvuli tomu to dost lidi nechce.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 11.12.2007, 18:22

Nie RJ od HKS sa daju kupit niesu len pre japonsky trh. Ale software na ich ovladanie maju len autorizovany dealeri.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 11.12.2007, 19:06

ja vim ze se Fcon Vpro nebo IS daj koupit, ale myslim ze model SZ je jen pro japan...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 11.12.2007, 22:40

inak keby si nieco potreboval poladit z HKS jednotkou vedel by som to poslat do GARAGE R

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 12.12.2007, 18:21

saigone píše:ja vim ze se Fcon Vpro nebo IS daj koupit, ale myslim ze model SZ je jen pro japan...
no ja nevim, to auto staveli bud v Belgii nebo ve Svedsku..... ale asi v Belgii
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů