Vykon a krutiaci moment,ako to vlastne je?!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.12.2007, 12:13

machy: ta rada s vackami a vykonom bola spravna. vacky s dlhsim otvorenim zvysia volumetricku efektivitu vo vysokych otackach, kde by normalne bola prilis nizka kvoli restrikcii so seriovovu vackou. to sa prejavy obvzlast ak turbo dokaze drzat tlak aj do vyssich otacok ako zvycajne pouzivas. no a vysledok bude neskorsi pokles krutiaceho momentu a kedze zaroven zvysis max. otacky tak nasledne aj vykon.
cele je to ale viac menej podmienene schopnostou turba drzat pozadovany tlak do pozadovanych otacok...

machy
user
Příspěvky: 9
Registrován: 29.12.2007, 17:54

Příspěvek od machy » 30.12.2007, 17:20

Mám turbo TBO367 tak uvidím co z něj dostanu :lol: a bude potřeba hned měnit mapy v ŘJ nebo to bude jezdit i bez toho ( jen na zaběhnutí ).

A ještě jeden dotaz můžu použít vysokoodporové vstřiky, když origo jsou nízkoodporové. Ty nízko nemůžu nikde sehnat :cry: Teď mám Weber IW-025 a ty prej budou slaby

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.12.2007, 17:23

machy: bohuzial v tomto prispevku nie je vhodne rozoberat zalezitosti okolo lancie a pod, zaloz si v pokece ohladom tohto auta vlastny prispevok a tam ti zodpovieme na otazky.

dakujem

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 hostů