a ze sa to neda!!!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 08.01.2008, 19:45

jj, motor vazi pres 150kg + prevodovka.. ve dvou nevim nevim.. :wink:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 08.01.2008, 19:56

no jo my to měli i s turbem setrvákem a sáním .. a museli to dostat přez 10 schodů směrem dolů :wink:

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 08.01.2008, 19:59

Este ze nie hore
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 08.01.2008, 20:30

149kg sem i kdesi četl myslim v manuale.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.01.2008, 21:24

motor jsem schopen z auta vytáhnout i strčit zpět sám

mám zvedák

jo jde to omrknout ze spodu, stačí odpojit dva silentbloky na motoru a motor přizvednout na doraz, ale místo na práci téměř žádné, změřit se nic nedá a zkontrolovat taky ne

pak jde ještě sundat celý řízení i s mostem a motor přizvednout místa o trochu více, ale stejně na prd
proto tvrdím že to nejde

přirovnal bych to k jeptišce, přestože je to žena tak bych ji prostě nešoustal, protože to prostě nejde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 08.01.2008, 21:27

:lol: Velice pekne řečeno.ALe když už je v tom tak bych ten motor rač vytasil a omrkl to! Jen rada protože kaažda blbost muže udelat problem.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 08.01.2008, 22:53

Už si někdy taky přemýšlel o tom co píšeš?Asi ne co? Jinak by si to tu nezasíral blbejma kecama co jsou každýmu k ničemu!
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 09.01.2008, 22:18

Nic proti je to PICOVINA 8)

Zaklepe motor a nebrousíš kliku :shock:
A co ojnice taky nic :shock:

PS: to co jsi popsal je prasárna jak to dát do provozu na prodej.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.01.2008, 07:42

no cisto teoreticky kluka ani ojnice chytene byt nemusia, to sa vsak da zistit len zmeranim....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.01.2008, 10:22

můj názor je,že bez změření obojího je to k ničemu, nedá se tomu věřit a je to na 99% příčina proč je pak pověst CA18DET taková jaká je,..pak to prodá někdo si to koupí a rozsype se mu to tím způsobem,že už nebude použitelná ani ojnice a bude tu další 200sx na ND...vím co povídám, rozebral sem jich dost
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.01.2008, 11:17

mudre slova....

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 14.01.2008, 21:11

ono islo o to ze som sa nechcel chvalit,ja som ten motor proste vztiahnut nemal ako,,,,tak som to chcel vzskusat s motorom v aute.. a vysledok,,klukovka na tretom valci v prdeli,,,takze salky som ani nebol kupovat,,a kluku som von yatial nedaval,,,,iba som dal dolu zamok 3.ojnice a vzbral salky.. neviem co mam teraz robit,ci novu kluku zosalkami,alebo cely druhy motor,,neviem ako by ma to financne vyslo,,kazdopadne sa toho auticka nechcem vzdat..takze ak mate niekto kluku,salky k nej,dajte mi prosim vas vediet.. :cry:

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 14.01.2008, 21:19

jurrry píše:ono islo o to ze som sa nechcel chvalit,ja som ten motor proste vztiahnut nemal ako,,,,tak som to chcel vzskusat s motorom v aute.. a vysledok,,klukovka na tretom valci v prdeli,,,takze salky som ani nebol kupovat,,a kluku som von yatial nedaval,,,,iba som dal dolu zamok 3.ojnice a vzbral salky.. neviem co mam teraz robit,ci novu kluku zosalkami,alebo cely druhy motor,,neviem ako by ma to financne vyslo,,kazdopadne sa toho auticka nechcem vzdat..takze ak mate niekto kluku,salky k nej,dajte mi prosim vas vediet.. :cry:
Vyber von motor, rozloz ho a zanes niekomu co roby vybrusy cely blok aj z klukou. Ja som tak zaniesom u nas chlapikovi co to roby, a vybrus kluky+komplet saly+vlozenie kluky a ojnic z piestami ma vyslo 6500. Od kial si?
Naposledy upravil(a) wori dne 14.01.2008, 21:25, celkem upraveno 1 x.
Nisan 200 sx s13
Obrázek

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

ako som postupoval

Příspěvek od jurrry » 14.01.2008, 21:25

1. rozobrat sanie
2. uvolnit plast okolo vrtule pri chladici abz sa s nim dalo hybat
3. odsrobovat dva hlavne sroby co drzia motor
4. stabilizator odsrobovat zo skrine a stiahnut smerom nadol aby sa dala potom vana vytiahnut
5. jeden zdvihak som dal pod spojku druhy pod drziak sponovacej kladky remena klimi {kladku samozrejme dolu}
6. zdvihnut motor do max polohy hore,odsrobovat olejovu vanu
7. olejova vana pojde dolu asi o dvadsat centi,,,,,ale vytiahnut este nepojde, cez vzniknutu medzeru som odmontoval trubku olejoveho cerpadla,von s nou,potom vana ide uz von


neviem ci to niekomu bude na nieco,ale ja som chybu mojho motora zistil, tak ak mate niekto kluku a salky dajte mi vediet

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ako som postupoval

Příspěvek od blázen » 15.01.2008, 11:03

klika se dá opravit.. motor ven vytáhni vcelku.. nevím proč se vždy někdo snaží měnit osvědčené postupy..
pak jak rozebereš motor, v návodech najdeš co dělat při GO , myslím se kentoya někde tam rozepsal,popř. se zeptáš
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 hostů