Prevodovka 200SX S13 - olej + problem

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Prevodovka 200SX S13 - olej + problem

Příspěvek od petafm2 » 28.02.2008, 20:39

Cau nissani,
mam dotaz co kdo je opravdu zbehly ve dvoukilu, jestli poradi ktery olej nejlepe do prevodovky??? A jeste k te prevodovce - kdyz radim jednicku tak to jde plynule, ale kdyz davam dvojku z jednicky za jizdy tak se dvojka vzdy krapet kousne - ale kdyz davam dvojku z neutralu tak ne - radim dvojku po jednicce ze lehcce stahnu z jednicky do neutralu a jdu na dvojku.... trojku citim ze dvojky taky malinko - ale jen zanedbatelne... zpatecka pak nekdy nezaskoci z mista-takze je treba nekdy vyradit a hodit to zpatky {nebo jiny prevod a zpatecku... Poradite cim to - nacate synchrony uz nebo...?????

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 28.02.2008, 20:51

pouzi vyhladavanie a odpovede na vsetky otazky najdes, uz sa to tu vsetko riesilo
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

a co ty synchrony?

Příspěvek od petafm2 » 28.02.2008, 21:10

diky tak jsem to nasel zhruba, jenze ten vyhledavac najde asi mraky clanku se vsim vsudy [ten olej jestli je spravne tak 75W-90? a jaka znacka nejlepe osvedcena? a s temi synchrony - razenim ???

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 28.02.2008, 21:18

no chce to citat, je to tu vsetko
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 29.02.2008, 07:39

to remo: Namiesto dvoch uplne nicnehovoriacich odpovedi by stacilo napisat:
-75w-90 Castrol TAF-X, Motul Gear 300
-ano, synchrony

Je to take tazke??
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 29.02.2008, 10:49

to tomita: uz sa to tu riesilo x krat, kazdy novy uzitel keby prisiel a nic neprecital, ale na vsetko co chce vediet zalozil novy prispevok ako by to tu vypadalo

toto bola zrovna tema, ktora sa tu riesila velakrat.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 29.02.2008, 21:23

Ono forum je myslim od toho aby se resily konkretni problemy kdyz jsem nekdo prijde s necim konkretnim - neni to jak kniha ze ti nekdo hodi klicove slovo, napis do vyhledavani a pocti si dva roky stary clanek - to teoreticky pak uz to forum muze zaniknout ptz za tu dobu tu uz je urcite vse reseno, vyreseno a popsano... Hod mi link na nejaky clanek kde se nekdo ptal presne na to, na co ja - nasel jsem jen zhruba podobne veci o prevodovce... Jinak Tomita diky za rychlou a strucnou odpoved 8) {presne tohle jsem potreboval slyset - Remo vidis ani to nebolelo - i kdyz se to tu porad resi... :lol: :-D

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 29.02.2008, 21:58

ano mas pravdu, ale je pravda ked pridem ako uplne novy clen na forum, ktore funguje uz slusnu dobu, tak predtym nez polozim uplne beznu otozku skusim pocitat co je tu o tej teme popisane a ci nenajdem na moj problem odpoved

nevravim ze sa nemas pytat, len ma zaraza, ze bezrozmyslu sa pytas na to co tu bolo zodpovedane do bodky a odkazane na manual, ktory tu inak tiez najdes.

tomita, keby sisi blbe pripomienky na moju adresu odpustil a dal iba odpoved, ktoru si mal chut dat tiez by sa nic nestalo

ja som sa len snazil poukazat na lepsie vyuzivanie fora, keby kazdy prisiel a zauvazmu ze reisi rovnaku otazku a bolo by to na mesacnej baze ako by to tu asi vypadalo

ale to je asi jedno, ja som asi divny
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 03.03.2008, 21:15

Ja som len chcel poukazat na to, ze miesto odpovedi "hladaj, hladaj..." a "niekde to tu najdes....." by stacilo napisat uplne jednoduchu odpoved, hlavne ak vies, o co sa jedna a mas k tomu co povedat (predpokladam ze ano, inak by si asi nereagoval).
Mna to tiez serie, ak mi nekto napise to iste..preco by sa nedalo jednoducho odpovedat k tematu, ak uz si niekto vobec da tu namahu aby na tu otazku odpovedal??
A s tym opakovanim, sorry ale nesuhlasim..pozri sa na sxoc forum, kolkokrat sa diskutuje ta ista tema...Skor by som povedal ze je to k prospechu veci, cim viackrat sa diskutuje jedno tema, tym vacsia je sanca ze sa dopatras odpovedi, cim viac ludi, ktory sa podelia so svojimi skusenostami, tym lepsie pre toho, kdo tu odpoved hlada.. :wink:
V mojej odpovedi nebol sarkazmus, ak to vyznelo proti tvojej osobe, tak prepac...

pekny den
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.03.2008, 21:23

oki v pohodicke

nic sa nedeje, chcel som ho najprv naviest na studium :):)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie » 16.05.2008, 09:30

A co třeba Repsol Cartago Traccion Integral 75W90 ?

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Prevodovka 200SX S13 - olej + problem

Příspěvek od Jimmbo » 04.12.2008, 23:22

a po kolik stoji u vas ten Castrol??? u nas 790sk litr a to ja nedam.. :shock:
A co reknete na ten co pisal Mauglie?? ten Repsol Cartago Traccion Integral 75W90 ??? je vhodny aj ten??? skusim sa popytat a na ten Motul mi rekli ze to je olej do motorek ze to neni vhodne... Zhanam ted Vsechny naplne do celeho auta tak chcem vedet co je najidealnejsie a vo vyhladavani som o druhoch olejov do prevodovky vela nenasiel...
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prevodovka 200SX S13 - olej + problem

Příspěvek od Peca » 05.12.2008, 01:59

Abych pravdu řekl, taky mě docela vytáčí odpovědi typu "hledej šmudlo". Ono to vyhledávání zas nějak extra nefunguje a občas je problém něco najít. Takže pokud se někdo nezeptá vyloženě na kravinu (otázky typu "ahoj, je mi 16, chci S13 a vytáhnout z toho vosumset koní...py*o"), chtělo by to místo odpovědi "hledej" dát link na konkrétní téma kde se to řešilo nebo odpovědět znova (staré topicy nejsou taky vždy aktuální, že?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Prevodovka 200SX S13 - olej + problem

Příspěvek od mauglie » 05.12.2008, 20:57

Nakonec jsem pořídil Liqui Moly 75W90 , alespoň bude další reference do mlýnku.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 141 hostů