Boost Controller

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Boost Controller

Příspěvek od David » 09.03.2008, 20:40

vedel by mi niekto poradit kde presne mam pripojit kabel s popisom- RPM signal ci do otackomera alebo na vystup s ECU. Pripadne poslat nejaky obrazok zapojenia. auto s14a Boost Controller Greddy e-01

diky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.03.2008, 20:57

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 09.03.2008, 21:10

kenivruh píše:http://www.mohdparts.com/emanage/manual ... 01_manual/

Tachometer signal z ECU.
ten manual mam diky, takze privod do otackomeru ide priamo s ECU?

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 10.03.2008, 10:04

David píše:
kenivruh píše:http://www.mohdparts.com/emanage/manual ... 01_manual/

Tachometer signal z ECU.
ten manual mam diky, takze privod do otackomeru ide priamo s ECU?
Zapoj do vstupu RPM signalu do ECU. Signál z ECU do otáčkoměru může být jednak upravený (takže by Ti to neukazovalo správně), a zadruhé tam jde opravdu slabý signál, takže by Ti mohl přestat ukazovat otáčkoměr.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.03.2008, 13:32

Ktory je podla teba vstup RPM do ECU? Pokial viem tak z CAS tam ide viac vstupov.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.03.2008, 14:00

ako pise keni, vstupov z CAS je do ca18det ECU viac, konkretne su to 4 a to:
pin 41: Crank Angle Sensor 180 Degree Input
pin 42: Crank Angle Sensor 1 Degree Input
pin 51: Crank Angle Sensor
pin 52: Crank Angle Sensor 1 Degree Signal

urcite bude lepsie dodrzat manual a BC zapojit na vystup pre tacho, cize pin 7. Bezne sa na tento vystup zapajaju zariadenia ktore potrebuju udaj o otackach a kedze to priamo pisu aj v manual k BC, nevidim jediny dovod preco ho tam nezapojit, nakoniec ani ina moznost zrejme nie je.

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica » 10.03.2008, 17:58

S14 BN-1
S14a BN-2
Obrázek
S14 Zenki

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 11.03.2008, 21:57

raddy píše:ako pise keni, vstupov z CAS je do ca18det ECU viac, konkretne su to 4 a to:
pin 41: Crank Angle Sensor 180 Degree Input
pin 42: Crank Angle Sensor 1 Degree Input
pin 51: Crank Angle Sensor
pin 52: Crank Angle Sensor 1 Degree Signal

urcite bude lepsie dodrzat manual a BC zapojit na vystup pre tacho, cize pin 7. Bezne sa na tento vystup zapajaju zariadenia ktore potrebuju udaj o otackach a kedze to priamo pisu aj v manual k BC, nevidim jediny dovod preco ho tam nezapojit, nakoniec ani ina moznost zrejme nie je.
takze kde? pripadne foto s manualu s14a

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2008, 22:43

Pozeras zle strany. Najdi si v casti EC kde je vystup na tacho. Podla toho co dal panpica tak je to jasne kde sa to zapaja.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 12.03.2008, 07:49

pardon, az teraz som si vsimol, ze to je na s14, piny co som napisal su na s13 ca18det ECU....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.03.2008, 09:59

raddy píše:pardon, az teraz som si vsimol, ze to je na s14, piny co som napisal su na s13 ca18det ECU....
Na S14a, ta ma iny pinout ako S14 (ale zase nie ako vsetky S14ky, niektore maju rovnaky).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.03.2008, 10:05

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

diky

Příspěvek od David » 12.03.2008, 18:14

Vsetkym vrele diky za rady. Hadam sa to podari zapojit.

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 12.03.2008, 22:54

No aj mna to caka kto je tu z okolia Ba co by mi s tym pomohol keby sa vyskytol nejaky problem. Asi to zvladneme s mechanikom ale radsej to poistit.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 177 hostů