co si myslite o 'alignment arm set' z apexperformance??

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 10.03.2008, 17:26

to je prosim pekne nejaky odkaz pane ucitely :-D :-D :-D
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.03.2008, 19:19

:shock: Apex prodává stavitelná ramena i s polyurethanovýma silnetblokama

http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 61ab9f582b
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 10.03.2008, 20:16

presne ako vravis

ale ja by som radsej tieto, ked uz tak uz
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 10.03.2008, 21:18

ja to vidim asi najskor na tie XS, aj napr. drifting ich tusim ma a je zatial spokojny

za tu cenu je to myslim OK deal
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 10.03.2008, 21:30

myslim ze je ma i martin534
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 10.03.2008, 21:37

cena je jaká až domů?
Obrázek

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 10.03.2008, 21:47

to zatial neviem, tak daleko som sa este nedostal
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 10.03.2008, 23:27

hej ma ich martin a zda sa mi ze peca ma od nich testion rods a nejsu to xs-power ale motoria

Uživatelský avatar
Bagger
user
Příspěvky: 113
Registrován: 17.09.2006, 21:33
Bydliště: Orlova, Peterborough

Příspěvek od Bagger » 11.03.2008, 04:49

tak dobre na tom turbo kitu jsi me udelal ikdyz jsem mel na mysli neco jineho a pochybuji ze nekdo ma s tim kitem pro 240sx zkusenost
uznavam ze xs power neni to prave orechove (china a korea )ale ty vzpery nebo vyfuky ktere nejsou jejich vyroby fungovat muzou
jak rikam je to jen dealer
200sx a 180sx-47tis km

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 14.04.2008, 13:50

Souhlas s dirftingem. Nastavovat to stejne nikdy nebudete, stejne jak tady nekdo zminil nastaviltelny stabilizatory. Radsi si kupte poradny zanckovy Tanabe nebo Cusco (mam je taky) a budete spokojeni.
Pochybuju ze poznate rozdil mezi trema rozdilnyma urovnema nastaveni u Whiteline..a taktez si myslim ze to nikdo nebude zvedat kazdou chvili na heveru, aby tam prehazoval pozici tech tycek..
Obrázek
S14a RB25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů