Samosvor

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.03.2008, 16:45

wori píše:
raddy píše:obe zadne kola vo vzduchu, neutral:
otvoreny diff-tocis kolesom a druhe sa toci opacne, ak kdosi jedno koleso drzi, druhe sa da volne tocit. Ak nastartujes a zaradis rychlost, bude sa tocit iba jedno koleso (hnane).

LSD diff-tocis kolesom a druhe sa toci rovnako, ak kdosi jedno koleso drzi, druhe sa neda volne otacat, to sa ale lepsie pozna ak je vo vzduchu iba jedno koleso a skusis zaradit rychlost a auto chce zbehnut zo zdvihaku.


Je to zvlastne, lebo ja ked mam auto na stlpovom zdvihaku tak ked potocim jednym kolesom tak druhe sa toci opacne, ked nastartujem a zaradim rychlost, tak sa tocia obe kolesa, a ked hodim gumu tak ostanu na asvalte dna pasy. Tiez by ma zaujimalo co tam vlastne mam. :roll:


mas obycajny otvoreny diff, skus pri zaradenej rychlosti jedno koleso podrzat (neviem ale ktore je hnane) a to druhe sa bude bez problemov tocit dalej. to ze nechas dva pasy, je dane skor dobrymi adheznymi podmienkami povrchu, skus to urobit ked bude napr. mokro a pod...

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.03.2008, 17:27

Igor píše:hej hosi mam taky dotaz pac ja mam s13,r.v1994 tak majitel mi rikal ze to ma elektronickej diferencial a ze tam musim hodit samosvor
to asi myslel ten obeh oleja hnany elektrickym cerpadlom
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 24.03.2008, 20:18

raddy píše:
wori píše:
raddy píše:obe zadne kola vo vzduchu, neutral:
otvoreny diff-tocis kolesom a druhe sa toci opacne, ak kdosi jedno koleso drzi, druhe sa da volne tocit. Ak nastartujes a zaradis rychlost, bude sa tocit iba jedno koleso (hnane).

LSD diff-tocis kolesom a druhe sa toci rovnako, ak kdosi jedno koleso drzi, druhe sa neda volne otacat, to sa ale lepsie pozna ak je vo vzduchu iba jedno koleso a skusis zaradit rychlost a auto chce zbehnut zo zdvihaku.


Je to zvlastne, lebo ja ked mam auto na stlpovom zdvihaku tak ked potocim jednym kolesom tak druhe sa toci opacne, ked nastartujem a zaradim rychlost, tak sa tocia obe kolesa, a ked hodim gumu tak ostanu na asvalte dna pasy. Tiez by ma zaujimalo co tam vlastne mam. :roll:

mas obycajny otvoreny diff, skus pri zaradenej rychlosti jedno koleso podrzat (neviem ale ktore je hnane) a to druhe sa bude bez problemov tocit dalej. to ze nechas dva pasy, je dane skor dobrymi adheznymi podmienkami povrchu, skus to urobit ked bude napr. mokro a pod...
No ked som isiel na snehu, tak pri malom plyne zacalo hrabat jedno koleso, ale ked som trochu pridal tak sa chytilo aj druhe. Ale asi mam fakt otvoreny, uz to nebudem asi riesit
:(
Nisan 200 sx s13
Obrázek

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 24.03.2008, 21:03

do hajzlu:P a ja si rikal ze citim krapet rozdil kdyz tomu pritnu v zatacce tak tomu ta prdel neustreli tak jak jsem cekal:evil: [tatkuv pontiac samosvor mel a ten rozdil... :twisted: ... muzete mi rict - :shock: jak se rekne anglicky - je to Locked Differential? nebo to je rozdil uzamceny diferencial od samosvoru?? [u locked diferaku ma byt obe kole hnany bez rozdilu adheznich pominek niceho za kazde situace, neni tak? jinak kdyby mi to nekdo z vas poslal do Irska tak v pohode [treba dhl ci upc :lol: :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.03.2008, 06:16

wori píše:
raddy píše:
wori píše:

Je to zvlastne, lebo ja ked mam auto na stlpovom zdvihaku tak ked potocim jednym kolesom tak druhe sa toci opacne, ked nastartujem a zaradim rychlost, tak sa tocia obe kolesa, a ked hodim gumu tak ostanu na asvalte dna pasy. Tiez by ma zaujimalo co tam vlastne mam. :roll:

mas obycajny otvoreny diff, skus pri zaradenej rychlosti jedno koleso podrzat (neviem ale ktore je hnane) a to druhe sa bude bez problemov tocit dalej. to ze nechas dva pasy, je dane skor dobrymi adheznymi podmienkami povrchu, skus to urobit ked bude napr. mokro a pod...
No ked som isiel na snehu, tak pri malom plyne zacalo hrabat jedno koleso, ale ked som trochu pridal tak sa chytilo aj druhe. Ale asi mam fakt otvoreny, uz to nebudem asi riesit
:(
no ak sa chytilo druhe koleso, tak otvoreny dif asi nemas, to by stale hrabalo na snehu len jedno. potom sa ti ale netoci vo vzduchu druhe koleso opacne, si si tym isty?

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 25.03.2008, 10:04

Tak jsem skoušel co mám ještě jeden v garáži a ten je naprd když jsem točil s jednou poloosou tak ta druhá se točila opačně to je špatný že . Ještě musím skust ten co mám na autě
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.03.2008, 12:31

pokud se v nezatizenem stavu toci jedno kolo opacne..je to otevrenej diferencial....popripade jedno kolo podrzet a druha osoba at toci druhym nebo jen jedno zvednete a budete s nim tocit..musi to jit dost ztuha.....resit jestli to na mokru nebo snehu hrabe tak ci onak mi prijde zbytecny, protoze tam muzou byt vlivy o kterych nevite...

Takze v kostce:
1) Pri toceni jednim kolem se mi toci druhe kolo stejnym smerem = VLSD

2) Pokud zvednu jen jedno kolo, jde s nim tezce otacet = VLSD


3) Mam obe kola ve vzduchu, jedno kolo se toci opacnym smerem = Klasickej diferak
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 27.03.2008, 15:42

nejak nechapu jak nekdo s rwd karou se muze ptat jestly ma lsd , kdyz to nepozna pri jizde sam , tak k cemu mu bude to ze vi ze ma lsd ?krome toho ze to bude vedet
nereju, ale zajima me to ?
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27.03.2008, 15:45

cornhollio píše:nejak nechapu jak nekdo s rwd karou se muze ptat jestly ma lsd , kdyz to nepozna pri jizde sam , tak k cemu mu bude to ze vi ze ma lsd ?krome toho ze to bude vedet
nereju, ale zajima me to ?
Treba tak ze je to jeho prvni RWD auto a nevi jak se ma chovat auto s VLSD a bez VLSD? Jak poznas ze neco mas kdyz nevis jak se to ma chovat s nebo bez?Taky nereju, ale tohle zajima zase me 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 27.03.2008, 15:56

relativne zbytecny na tebe reagovat mirku :P
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.03.2008, 16:14

v pripade VLSD to bude viac menej k tomu, aby to dotycny vedel. VLSD reaguje hodne pomaly a vacsinou clovek naozaj rozdiel nepozna, hlavne pri beznej jazde. Pri umyselnom drifte je rozdiel viac poznatelny. Nehovoriac o tom, ze vela VLSD v S13 je starych a opotrebovanych a spravaju sa ako obycajne otvorene diferencialy (nefunguje v nich viskozna kvapalina)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 27.03.2008, 16:29

raddy píše:Nehovoriac o tom, ze vela VLSD v S13 je starych a opotrebovanych a spravaju sa ako obycajne otvorene diferencialy (nefunguje v nich viskozna kvapalina)
a jeste je tady kazdej prodava za 5000 :roll:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27.03.2008, 17:10

cornhollio píše:relativne zbytecny na tebe reagovat mirku :P
Nezlob se, ale na hloupou otazku hloupa dopoved corne :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 27.03.2008, 19:33

cornhollio píše:nejak nechapu jak nekdo s rwd karou se muze ptat jestly ma lsd , kdyz to nepozna pri jizde sam , tak k cemu mu bude to ze vi ze ma lsd ?krome toho ze to bude vedet
nereju, ale zajima me to ?
to by mě zajímalo jak bych to mohl poznat když jsem předtím měl jen předokolky , :roll:
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 02.05.2008, 20:05

Tak rozmyslam nad tym LSD a nad niecim kde je dobry pomer cena/vykon. Viete poradit co je toto za LSD je to origo nismo ale asi nejaka horsia verzia

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-NISM ... dZViewItem

A ked davam LSD potrebujem vymenit tie OEM STUB AXLE? Keby som sa napr. rozhodol pre Tomei alebo nieco podobne.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 171 hostů