Příspěvek
od kenivruh » 08.04.2008, 22:39
Pokial nepojdes s celkovou hmotnostou nad hmotnost seriovych diskov+pneu tak tam mozes dat aj 19ku. Vsetko je to o tom aby si vacsiou hmotnostou nepretazoval podvozok.
Na sxko je z hladiska jazdnych vlastnosti 17 max. co by som ja daval (jedine ze zozenies nejaku lahku 18ku). Sirka 225 je podla mna uz max. Ak ma niekto cez 300 koni ok nech si da sirsie, ale pre bezne sx s vykonom 200-250 je vsetko sirsie zbytocna strata vykonu.
To ze sa niekomu zda ze so sirokymi gumami mu to ide super neznamena ze je aj rychlejsi s nimi. Sirsie gumy akurat zvysuju odozvu na riadenie, preto sa zda auto poslusnejsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den