Kola r17 ci r18 225 vpredu a 255 vzadu?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Kola r17 ci r18 225 vpredu a 255 vzadu?

Příspěvek od petafm2 » 08.04.2008, 19:49

Ahojte, poslyste, co si myslite o kombinaci kol sirky vpredu 225 a vzadu 255? Auto bude urcite vice pretacive, neni tak? A co ten prumer - pro s13ku 18ky ci 17ky ? u tech 18ek nebudou uz mocc mlatit do blatniku??? a co chovani - bude uz vetsi rozdil v odpichu z mista nez u mensich kol za to ale snazsi dosazeni vetsi rychlosti nebo je to hovadina? a s vyskou pneu - jak jsme vedli debatu vcera o presnosti tachometru?

zatim 8)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08.04.2008, 19:54

ja budu davat na predek 245/40 R18 a na zadek 285/35 R18. Melo by se to tam vejit v poho, ovsem nevim jak vuci seriovymu tlumici. Hlavne na predku by mohla zavazet spodni miska pruziny. to jestli se tam vejdou 17 ci 18 je takhle tezko rict, ovlivni to i sirka disku a jeho ET.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 08.04.2008, 20:08

pozbírá ti spoustu výkonu pokud chceš být rychlý,tak maximálně 16" a max 225zadek 205 předek..17" už toho poberou hodně..pokud ti jde o design..dej si klidně 19"
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 08.04.2008, 20:09

jak pise mira,mam 18.pneu 225/40 a dru o misky tlumicu,ale staci tu misku trocha naklepat,ane sport podvozek :-D
makam na nem

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave » 08.04.2008, 20:11

ja mam 235\40\17 na vsech ctyrech a supr.kam zatocim tam to jede. :)
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 08.04.2008, 20:22

Ja som dal 225/45/17 vykon neviem ci sa nejak stratil, chodim viac mesto, hlavne to stvrdlo, a spotreba isla hore, zo 16 na 18 (mesto) :-D ale sedi to lepsie, az na vyjazdene kolaje od nakladakov, tam je to citit ze to chce ist mimo.
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.04.2008, 21:40

Ideál šířka je podle mě (a SXOC) 215. Vzadu klidně 235, ale vepředu spíš míň, čím větší šířka, tím menší cit ve volantu, o tahání za volant ve vyjetých kolejích nemluvě. Mám 225/40R18 a dře to. Grip je super, výkon ale znatelně poklesl!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.04.2008, 22:39

Pokial nepojdes s celkovou hmotnostou nad hmotnost seriovych diskov+pneu tak tam mozes dat aj 19ku. Vsetko je to o tom aby si vacsiou hmotnostou nepretazoval podvozok.

Na sxko je z hladiska jazdnych vlastnosti 17 max. co by som ja daval (jedine ze zozenies nejaku lahku 18ku). Sirka 225 je podla mna uz max. Ak ma niekto cez 300 koni ok nech si da sirsie, ale pre bezne sx s vykonom 200-250 je vsetko sirsie zbytocna strata vykonu.

To ze sa niekomu zda ze so sirokymi gumami mu to ide super neznamena ze je aj rychlejsi s nimi. Sirsie gumy akurat zvysuju odozvu na riadenie, preto sa zda auto poslusnejsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 08.04.2008, 22:53

no takhle nejlepe dat 17 kdyz nejdes na vyssi vykony. ja tam mam 18 vzadu 255/40 a pri preradeni do dva jenom presmiknou a chyty se je to jinak celkem dost velkej rozmer takze kdybys nahodou daval 18 tak najlepsi je dat 225/40/18 ideal guma ale nejlepsi bys mnel aj tak 17. jo a pri 18 zapomen na podblatniky potrebujes je urcite upeavit

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 135 hostů