Pozor na Origo IC

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Pozor na Origo IC

Příspěvek od 200sxdriver » 13.04.2008, 09:08

Ahoj lidičky, chtěl bych říct všem co maj originál IC aby si zkontrolovaly jeho těsnost. Jelikož je poměrně starý a v podběhu dost namáhaný často profukujou ve spojení chladících žeber a toho odlitku kde nelze svarem spojit hliník a železo. Navíc můj ic měl i od kamínků rozmlácený žebra takže foukal víc než chladil.Rád bych taky upozornil na originál blow off v S14 kde taky uniká tlak zpět do sání. Tyto dva problémy jsem řešil vyhozením origo blow-off a nahrazením blow off řady mk-IV a ic jsem použil new na Avii. Pokud s ničim nesouhlasíte tak dejte vědět.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.04.2008, 09:14

so vsetkym suhlasime, vsetko toto sa tu uz vela krat preberalo 8)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 13.04.2008, 09:19

Jj origo IC je dost spatny. Hlavne je taky hodně restriktivní. Jsem namontoval lepší IC...

Po namontovani lepsiho IC drzim tlak turba 0,7 bar az do 5500otacek. Predtim jsem mel v 5500 uz 0,6bar. A celkove turbo nastupuje razantněji...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.04.2008, 08:29

Seria IC je tak maly, ze je prehriaty po par minutach razantnejsej jazdy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů