Alternativni zapojeni FPR - uz to mam:]]]

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 14.04.2008, 19:56

Hadicka ze zadni casti bloku sani (ECCS) primo do cepicky FPR... vse ostatni (BOV a pod.) mam natazeny z velke diry za klapkou (co byl puvodne Carbon Canister).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 17.04.2008, 16:07

tak se mi to uspesne povedlo zapojit taky... hned je tam vic mista bez tech hadicek :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 17.04.2008, 18:16

Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 17.04.2008, 20:27

areuratty píše:
Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...
zejtra ti napisu SZ, dneska nemam cas..
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 17.04.2008, 21:14

Lefa píše:
areuratty píše:
Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...
zejtra ti napisu SZ, dneska nemam cas..
Jo, díky moc chlape...:wink:
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

nějak to nechápu

Příspěvek od 200sxdriver » 20.04.2008, 07:39

tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nějak to nechápu

Příspěvek od Lefa » 20.04.2008, 11:00

200sxdriver píše:tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???
doublejay prepisoval postup zapojeni podle myho sepsani co sem posilal areurattymu tak se podivej do navodu, tady to je forum/viewtopic.php?t=9928
snad je to uz tedka srozumitelne napsany takze by to mel kazdej zvladnout podle postupu zapojit
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: nějak to nechápu

Příspěvek od Lefa » 20.04.2008, 11:05

200sxdriver píše:tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???
ale vsim sem si ze mas s14 takze netusim jestli je to stejny, navod je na s13
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 20.04.2008, 11:50

děkuji solenoid is out

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 20.04.2008, 18:27

hosi tak ja su asi jedinej co to nechape :lol:
makam na nem

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 20.04.2008, 20:32

No proste odstrihni kus te tenke hadicky, co jde z vystupku ze zadni casti bloku sani (asi tak 15cm) a pripoj ji primo do FPR (po odpojeni puvodni hadicky). Pak odpoj hadicku, co jde do solenoidoveho ventilu z vystupu za filtrem a vzniklou diru zaslep. To je vse...

Pokud se neco nepovede, vrat to zpatky a obrat se na zkusenejsi :D Pokud se povede, odpoj konektor ze solenoidu a solenoid s hadickami a trubickami muzes zahodit...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 20.04.2008, 20:37

teoretickej dotaz.. nebude ECU zmatena z toho ze ten ventil nema?

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 20.04.2008, 20:44

MYSAK píše:teoretickej dotaz.. nebude ECU zmatena z toho ze ten ventil nema?
zatim zadna ecu ve vsech dvoukilech co maj tuto upravu zmatena nebyla.. takze ji to asi nevadi :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 20.04.2008, 20:47

Ok takze muzu odlehcovat :lol: Me slo akorat aby mi diagnostika nekecala nakou bbost :)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 20.04.2008, 20:48

Ne, nema o tom zadne info, je to jen jednosmerny on/off povel.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů